Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Tällä hetkellä melkeempä kaikki*grr*

hidas tietokone, joka pätkii ku yrittää tehä jotain hyödyllistä*hmph*

[q]mayah:
Klubbarissa:

- Ihmiset, jotka kuvittelevat, että jokainen joka puhuu dj:stä etunimellä koittaa kerätä skenepisteitä. Harvasta niitä edes saa. Ja syy yleensä kuitenkin löytyy jostain muualta.

[/q]

Joo mut tervejärkinen ihminen PASKAT nakkaa mistään v...n skenepisteistä

N U H A

Sunnuntaipäivä yksin himassa. Ehkä niinkun maailman tylsintä touhua.

MC Koppakuoriainen. Voi juma vitun lauta. Onko maailmassa mitään ärsyttävämpää?

känniset pahalta haisevat ihmiset yöllä kun on matkalla töistä kotiin eikä itse voi olla kännissä...*grr*

Se et päivät loppuu tält vuodelt kesken....pitäs jostaa saaha muutama lisää...*joo*

Se et muilla alko joululoma. Joutuu kärsii viel 2 pitkää päivää...*grr**nyyh*

[q]Ana-5000:
[/q]
Ehkäpä juuri tämä:
SMURFFI-HII, SMURFFI-HUU,
SMURFFI-HII, SMURFFI-HU-HUU

Jouluneurootikot

ärsytän itteeni kyl just nyt niin paljon et on ehkä pakko hyppää ikkunasta ulos.

Taas on joulu, taas on joulu - bollocks!

[q]Ana-5000:
[/q]

mut toihan on ihan helmi! tohon kunnon basari taustalle ja bichii kehiin niin johan tulee uusi menestys.. väkisinkin jonkun kunnon suomalaisen dj pitäis tosta tehdä sellanen tanssi-iskelmä et oksatpois

Itseä vituttaa tuo WoW:in Hordemehuilu.. Vitun peelot suomalaiset jotka menee suoraan ylitunetulle hordepuolelle johonkin pvp serverille.. olishan se kiva pelata edes muutaman kanssa alliancepuolel et sinnekin sais suomiKillan pystyyn. Mut ei kun kaikki haluu olla ylitune hordea.. Hordemehuiliat

Lähestyvä viikonloppu

[q]Ana-5000:
[/q]

EI, mä kuulin ton tänään ekaa kertaa ja tiputin mun hienon teemukin lattialle kun järkytyin kun _mun_ koneelta alkoi kuulumaan koppakoppakoppa kuoriainen *super**poks* Nyt on hieno teemuki paskana ja koneeni oli hetkellisesti saastutettu kauheella biisiillä joka on jo nytte onneksi tuhottu. prkl kaverit ja niitten pilat ne sai ainakin hyvät naurut kun mä kiehuin...
ja tää hiton rallatus soi päässä kokoajan

Toinen yö taas vaihteeksi peräkkäin, kun tuo saamarin selkä pitää hereillä

+ mua ärsyttää tällä hetkellä noi mun yläkertalaiset kun ne _nyt_ hakkaa vasaralla lattiaaaa ja suoraan mun yläpuolella että varmasti kuuluu hyvin ja menee mun viimeisetkin hermot.. tsiisus jos oisin nukkunu & heränny tähän meteliin oisin menny varmaan kirveen kanssa kyläilemään siellä.. nyt tyydyn hakkamaan patteria mut jos ei lopu nini sit vain rimputtamaan ovikelloo..

[q]jazka:
tekopyhyys ja kaksnaamaisuus...sitä on nähny liikaa lähiaikoina...
[/q]
AI JOO VAI !!!!!

[q]Ana-5000:
Patterin hakkaaminen kuuluu sit koko taloon, ei pelkästään niille naapureille. Mee soittamaan ovikelloa.
[/q]

hyvä pointti... viel 10min armoaikaa ja sit kyl meen...

O