Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ei helvetti toi Subin Päiväkahvien juontaja :DDD. Tulee pää kipeeks vaik laittais äänet pois!

Eivät oo perkeleet miesmuistiin päivitelleet Greyn Anatomian kolmannen seasonin jaksoja tv-linksissä. Oon muodostanu pian henkilökohtaisen suhteen tohon sarjaan, ja se etten pääse katsomaan mitä tapahtuu ahdistaa mua suunnattomasti.

[q]maude, 20.6.2007 18:12:
pablo myyty loppuun....harmittaa
[/q]

Seconded. Outoa myös, et kuulin koko jutusta vasta tänään - ja myös liian myöhään. Oliks tota mainostettu mediassa paljonkin vai onks mulla mennyt tosi pahasti ohi kaikki?

[q]Mck, 4.7.2007 10:21:
Mun Samsungin puhelin SGH-X460:

1-17
[/q]

Oon täysin samaa mieltä. Oon omistanu ton samaisen ruoskan jo kohta kolme vuotta, ja pitäis kohta kyllä hankkia uus. Tohon vikalistaan lisään vielä, että joskus puhelin sammuilee ja käynnistyy uudestaan itekseen, mikä on helvetin ärsyttävää kun kirjoittaa pitkää viestiä.

[q]PuuhaOsku, 21.7.2007 16:21:
VITTU! GRILLAAMINEN!
[/q]

Täää, mitä vikaa voi mahollisesti olla grillaamisessa? :o

..kun hiustenleikkuukone hyytyy kesken ajelun ja tukka on mallia pappa!

EI MUUTA KU LIPPIS PÄÄHÄN JA GIGANTTIIN! *senkin**grr**senkin**toktok*

stanan saatana

Ei maistu olut.

Yhä useampi kauppa luopuu kylmän oluen myynnistä

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Yh%C3%A4+useampi+kauppa+luopuu+kylm%C3%A4n+oluen+myynnist%C3%A4/1135238229337

No täähän nyt on ihan perseestä!

[q]$, 31.7.2008 10:51:
---
Zenni, 31.7.2008 10:48:
Yhä useampi kauppa luopuu kylmän oluen myynnistä

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Yh%C3%A4+useampi+kauppa+luopuu+kylm%C3%A4n+oluen+myynnist%C3%A4/1135238229337

No täähän nyt on ihan perseestä!

---

Hei! Teininä mä kirosin sitä että kaikki limpparit oli lämpimässä ja kaljat kylmässä (joita en tietenkään voinut ostaa kun ikä ei riittänyt eikä äiti varmaan olisi sallinut).

Oikeus tapahtuu joskus viiveellä.
[/q]

Oikeusmurha tää on! Kiva mennä lämpimän bissen kans istuu rannalle :(

Mut tosiaan kuten Miinapiina huomioikin, niin kyllä sitä kylmääkin tavaraa saa vielä.

[q]Super-Kerttu, 31.7.2008 11:18:
---
crissy, 31.7.2008 11:12:
ai vittu tää helle sais jo loppuu pikkuhiljaa! kiva olis jo lämpötila olis pikkasen siin +20°C molemminpuolin.. meillä ku ei töissä taaskaan toi ilmastointi skulaa nii sisällä on sellasta +30:sta sinne +35°C about koko ajan..

ei huvita nii yhtään.

---

Johan sitä hellettä onkin ollut kohta viikko putkeen..

[/q]

Niinpä. Suomalaiset on nii kummallisia; ku on lämpöä alle 20 astetta, valitellaan että missä se kesä on ja sit ku kerranki tulee lämmin ni onki sit liian kuuma.

[q]Akrid, 31.7.2008 13:13:
Moraaliton rahan takominen Unity lippujen myymisestä aivan törkeään hintaan, välittämättä Unity järjestön ja koko tapahtuman konseptista: pidetään hauskaa porukalla ja koko rahan edestä, tekemästä kuitenkaan voittoa. Täysin moraalitonta, oli sitten kuinka tarvetta rahalle!

Menkää itseenne ja syvälle sinne.

EVH!

*toktok**senkin**dissaa**grr**eiei**hmph*
[/q]

Vaikka en koko bileisiin oo edes tulossa, kieltämättä pistää nakertamaan tollanen toiminta. Härskiä ryöstöä. Ei olis ikinä pokkaa pyytää lipuista niin paljon mitä noi tuolla lipputopikissa.

Se et viikonloppuna vissiin sulaa taas kaikki lumet

ärsyttää ku sänky on niin täynnä vaatteita etten pääse vaa suoraan nukkuu ku pitäis alkaa viel SIIVOO aamuneljält up yours!

Koeviikko

mä ja mun suuri suu

[q]Bio, 16.5.2010 19:52:
Toi X-Factor on pyöriny tossa taustalla ku tulee touhuttuu jotain muuta. Viime kerral ne soitteli Avatarin ja nyt Transformersin soundtrackia :D hankkis omat musat!
[/q]
Onneksi loppui tuokin roska..

Ärsyttää ihmiset joita ärsyttää!

[q]Yallu, 17.5.2010 11:12:
---
Bio, 16.5.2010 19:52:
Toi X-Factor on pyöriny tossa taustalla ku tulee touhuttuu jotain muuta. Viime kerral ne soitteli Avatarin ja nyt Transformersin soundtrackia :D hankkis omat musat!

---

Onneksi loppui tuokin roska..
[/q]

Ei voi enää tota paremmin sanoa :D

Skeittien, eli RULLALAUTOJEN ääni katukivetyksellä. Menis RULLALAUTAILUpuistoon failaamaan noi olliensa mun ylhäisen parvekkeen alta.

Edit: Tänään on ärsyttäny sata muutakin asiaa. Pitäs varmaan syödä jotain ni rauhottuis. Paska ruoka, kusisempi mieli. Vittu.

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O