Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

toi monella saitilla (esim. youtube) vastaan tuleva "laske elämän pituus"-banneri, jonka sohaisemisesta saa palkinnoksi maailman ärsyttävimmän efektiäänen, joka kestää varmaan 10 sekuntia ja jota ei voi hiljentää. ihan pakko kuunnella loppuun. sitten vielä kun äidinkieli on niin trendikästä ja aikaansa seuraavaa niin tuon sloganin jatkeeksi laitetaan lause "saa tietää nytten!" miten toi sopii mitenkään päin väännettynä ensimmäisen lauseen perään, tai saati edes yksin? mina phoo hoono soomi!

älkää kirjoittako mainoksiin puhe-, tai slangikielellä. se ei ikinä näytä hyvältä. ikinä. erityisesti ikinä kuin myymäsi tuote on helvetin kuiva, tylsä, kasvoton ja ei kiinnosta yhtään ketään alun alkujaan

oikeasti, kuka idiootti pitää tollasia mainoksia hyvinä ideoina? mussa toi herättää pelkästään sellaisia tuntemuksia, että suomen lainsäädäntöön voitaisiin ottaa vanha kunnon lävistäminen ja ko. tahvot saisivat kunnian kykkiä pää alaspäin

Ihmisen tyhmyys ja kun ei tajuta omia ( rahallisia ) rajojaan!! Pitää vartavasten ihmisten saattaa itsensä melkein 200 000e:n kuseen vaan siks " ku mä haluun"

rahaa ei todellakaan ole tohon ..

Tylsyys. Ja se että mä jaksan edelleen ihmetellä sitä ja jauhaa asiasta.
Minä.

[q]mardis, 20.3.2010 02:01:
Voi herranjumala sentään kuinka joku voi olla ahdasmielinen! Opiskelija-asuntola. Perjantai-ilta. Olen asunut tässä puoli vuotta ja minulla on KERRAN aiemmin ollut bileet.
[/q]

Mun on pakko sanoa, että vaikka sinällään ymmärrän ärsytyksesi, niin opiskelija-asuntolassa on just se helmekästä, että koko vitun rappu on täynnä enemmän tai vähemmän samanmielisiä ihmisiä: Tietty jokainen miettii, että mulla on vain kerran ollu bileet puolessa vuodessa, mut se ei auta hevon helvettiäkään sitä viikonloppuisin työtä tekevää, kun niitä asujia rapussa on sen kolmen varttisadan verran.

[q]sativa, 25.3.2010 12:24:
ÄRRsyttää valittaa näinkin pienestä asiasta, mutta ehkä tästä voi olla jollekulle hyötyä.

Oon huomannut, että yllättävän monet ihmiset ovat sairaan huonoja valokuvaajia. Mua kertakaikkiaan rasittaa se, että jos joku haluaa ottaa mun kameralla "meistä" kuvan, niin tosi monen muuten hyvän kuvan pilaa ASETTELU.

Vähemmän harrastaneille kuvaajille sääntö nro 1.: Kun otatte kuvan ihmisestä, älkää asettako sitä pläsiä keskelle sitä kehikkoa niin että pään yläpuolella on puoli kuvaa tyhjää tilaa ja vartalo katkeaa keskeltä, vaan yrittäkää saada KOKO ihminen (tai mahdollisimman paljon siitä) siihen kuvaan.

[/q]

Tähän ei muuten edes auta se, että ottaa ensin kuvan ja näyttää miten rajaus pitäisi olla. :)

Vitutttaa noi ahtaajien puuhat.

kun jossain vedetään jotain "kaikki ulkomaalaiset vois muuttaa vittuun täältä"-keskustelua, ja sitten on siihen että niin öö jaha pitäskö munkin muuttaa sitten? ja sitten ollaan vaa et "jooooo mut sä oot poikkeus! ei sua lasketa!" ...

huohh.....

Kun ei koskaan ole tyytyväinen.
Päivällä harmittaa kun "pitää" koko ajan olla menossa ja touhuumassa, ja illalla harmittaa kun on niin pirun tylsää eikä voi oikein mitään tehdä.

Mä aion kyllä oppia vielä olemaan tyytyväinen tähän tilanteeseen.
..jotta voin sitten elokuussa harmitella kun elämä menee ihan uusiks :p

Vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja yöllä ja liikaa päivällä/aamulla. Vuorokaudesta sais olla 2/3 yötä ja muuten päivää. Yöt mikä ihana syy olla hereillä.

Kauan ton helvetin laserpoint taustan pitää näkyy tääl? Ärsyttävää ku se aina sillon tällön tulee tohon taustalle vaik bileistä on jo kk

1) Oranssien heijastinkeppien repiminen tienvarsilta.
(kyllä, minäkin olen tehnyt niin pikkupoikana *pepsodent*)

2) Borat-"bikinit", ainakin miesten päällä.

The Baseballsin renkutukset

Pitkästä aikaa Spotifyn mainokset

"KUULTAAA! Mä oon raskaaanaaa! Ja silloin pääni sisällä kuului *kasalooneytunesääniefektejä*
Kun pääsi sisältä kuuluu *kasalooneytunesääniefektejä*.."

PÄÄ HAJOO!! Ja toi paska tulee joka toisen biisin jälkeen.

[q]rose, 13.10.2005 18:08:
Miksi ihmiset ei vois vaan kuunnella kiksua ja rakastaa toisiaan?
[/q]

Hei ei naksuissa voi olla 24/7

Meillä on ehkä maailman typerin systeemi asiakirjapohjille. Nyt joku vitun idiootti on lisänny yhteen pohjaan kommentin, ja sitä vitun kommenttia ei saa sieltä pois, koska asiakirjassa pääsee muuttamaan vain tiettyjä kohtia.

[q]MRC, 19.5.2010 15:35:
Kauan ton helvetin laserpoint taustan pitää näkyy tääl? Ärsyttävää ku se aina sillon tällön tulee tohon taustalle vaik bileistä on jo kk
[/q]

itse olen ihmetellyt ihan samaa et mitä se viel poukkoilee tuol välistä :D

[q]Kolera, 20.5.2010 16:05:

minkä vitun laserpoint taustan?
[/q]

Mulle tulee sama. Siis Laserpoint Whiteout style sheettina. Se on hiukka ärsyttävää, ja ois kiva tietää millä siitä pääsee eroon.

joku mielenvikanen saunatonttu oli spruuttaillu liukkarituubin ihan tyhjäks

Taloyhtiön parkkipaikalla on jo pari-kolme vuotta seissyt romuauto varaamassa yhtä vieraspaikkaa. Auton omistaa viroilainen häiskä joka on jo silloin pari vuotta sitten muuttanu muualle, mutta sen virolaisia kavereita asuu edelleen samassa kämpässä. Tyypille on aina välillä ilmoiteltu että tulisko se siirtämään autonsa helvettiin täältä mutta mitään ei ole tapahtunut.

Viime kuussa päätettiin hallituksen kesken että nyt se auto saa lähteä ja ilmoitettiin omistajalle että sillä on kuun loppuun asti aikaa siirtää auto pois tai muuten se hinataan pois. Mitään ei edelleenkään tapahtunu ja eilen (tai toissapäivänä, ei voi muistaa) sitten isolla porukalla työnnettiin auto kadun varteen jotta se lähtisi siitä omistajan laskuun. Taloyhtiön pihasta sen olisi myös voinut hinauttaa mutta silloin lasku tulisi taloyhtiölle.

Työnnettiin siis auto kadulle ja naapuri teki ilmoituksen hylätystä autosta mut voi v*ttu kun se hoiti asian niin että Vantaan pysäköinninvalvonnassa tiedetään että me ollaan työnnetty se auto siihen kadulle jolloin se lasku nyt kuitenki tulee taloyhtiölle. Lasku lähtee perästä joko tuon asunnon omistajalle tai sit auton omistajalle, mut en oikein usko että sitä saadaan koskaan perittyä.

Ja sit myös toinen vanha asukas aiheuttaa vitutusta. Yksinhuoltajamuija joka päätti jättää kaiken roinan kellarikomerostaan isoon kasaan keskelle kellarin yleistä tilaa. Ja mun käsittääkseni tää muija on vielä ala-asteen opettaja. Tosi hyvää esikuvaa osaakin näyttää jälkikasvulleen jotka on just ala-asteikäisiä. TTU!

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O