Mikä ärsyttää?
olla kipeä*uuh*(taas)
London MC. Ei vittu mitä scheißea!
Naiset.
Kärpänen, joka pörrää ympäri mun työhuonetta.
[q]skiZma:
Se, kun ihmiset piristääkseen toisiaan vähättelee ongelmia vertaamalla niitä muiden ongelmiin.
[/q]
Em. jeesustelu nyppii minuakin hyvin usein.
Join "pari" bisseä eilen ja nyt väsyttää ihan simona.
Univelat on onneksi pian kuitattu kun viikonloppu lähenee.
saatana ku kaiken saa tehdä itse!
no se et jos jollain on häjy aamu ni miks pitää pilata se muiltakin?
on tosi kiva lähteä kaheksaks tunniks töihin ja sen jälkeen hengailla >>yksin>> monta tuntia.
Ihmiset jotka eivät osaa pitää aikatauluista kiinni, ei sitten niin millään. Odotellaan edelleen. *toktok*
En tiedä oonko loksauttanu leuan vasemmalta puolelta vai onko hampaassa joku pipi, ei kyllä hampaaseen satu yhtään.
Se, etten osaa luopua toivosta vaikka jo oman mielenrauhankin takia pitäisi.
[q]Kriss G, 23.11.2006 14:36:
Kun jengi esittelee ittensä klubbari nickillä. Esmes näin:
Kyllä niistä klubitus nimistä voi jutella sitte vaikka hetken päästä jos on tarvis, ja aluksi esittäydytään omalla nimellä ok? Siis ainaki mun kanssa.
[/q]
Mä esittäydyn aina omalla nimelläni, mutta yleensä kyllä pyrin heti keskustelun alussa mainitsemaan myös klubbarinickini ihan jo väärinymmärrystenkin välttämiseksi (ts. et kukaan ei ala selittää, et vitsi se Annakins on ihan idari jne *nauru*).
Myöhemminkin sitten kutsun kyllä ihmisiä omilla nimillään, en nickeillä.
Mut siis joo, ymmärrän ärsytyksen ja muakin kyllä ärsyttää se, et ei esim. esittäydytä omalla nimellään ollenkaan.
Ärrärärärärrär!
hammaskipu! pitäis varmaa siirtää aikaa lähemmäs.. hammaslääkäri aika olis vasta viikon päästä :/
[q]Annakins, 23.1.2007 10:58:
[size=13]DUUNI![/size]
[/q]
V'ttus**tana! Mä olisin miljoona kertaa mieluummin köyhä opiskelija ku tekisin tätä p*skaa!
[size=9]Elämä olis niin paljon helpompaa jos olis tunteeton kapitalisti, joka ei välitä kenestäkään tai mistään.[/size]
V*TTU!
Se on kyllä ärsyttävää, että kun on saanut unen päästä kiinni työmatkabussissa, niin melkein heti joutuu säpsähtämään hereille jonkun kummallisen ölähdyksen jälkikaiku korvissaan.
Muutaman sekunnin kuluttua ärsytyskerroin kohoaa, kun tajuaa, että on itse ollut se ölähtäjä...
Miten voi olla niin äärettömän vaikeaa käyttää sen verran aivojaan, että hiukan katsoisi kuinka monta kertaa välittää saman dokumentin yksikön työntekijöille? Ja jättäisi välittämättä ne viestit, joista esim. puuttuu liite!
[q]hallucinogen, 30.4.2007 08:39:
Valituksen aihe kohdistuu lähinnä siihen, että nyt saa vahdata sitä nopeusmittaria koko ajan ja kun ne kamerat on aina sijoitettu juuri esim alamäen loppuun tai siihen missä nopeusrajoitus muuttaa hetkeksi esim 100 -> 80 ja sit takas sata. Oma ajo menettää rentouden kun vilkuilee vähän väliä sitä nopeusmittaria kun parempi ois olla katse tiessä ja sen reunoilla eikä siinä perkeleen mittarissa koska väitän, että 10km/h tai vajaa tunnissa liikaa on pienempi paha hyvällä säällä kuin se, että ajo on hermostunutta ja ei katsoa ympäristöään niin tarkasti.
[/q]
hanki auto mis on vakionopeudensäädin.
Aamu alkoi taas vaihteeks yltiömasentavalla raportilla. Olis kiva jos joskus tulis joku uutinen tai raportti, josta löytyis edes jotain positiivista!
Päässä soiva Wham - Last Christmas