Mikä ärsyttää?
Koko viikon ollu täysin noviisimainen olo töissä, en v*ttu osaa mitään. Tai ennemminkin on kyse siitä, etten vielä tiedä kaikkia menettelytapoja eikä kukaan tunnu tajuavan sitä.
[q]Jutu, 5.6.2009 13:11:
Tää helvetin huono olo mikä tulee aina syömisen jälkeen. Onpa kivaa. Sitten kun jättää syömättä, niin tulee vielä huonompi olo ja sitten ei jaksa mitään. Mitä mä taas oon tehnyt ku kroppa ottanut nokkiinsa *poks**grr*
[/q]
Liian pitkiä taukoja ruokailujen välillä ja/tai liian raskasta ruokaa? Mulle tulee kans huono olo helposti syömisen jälkeen jos ruokailujen välillä on ollu liian pitkä tauko ja vatsa on ihan tyhjä. Samoin jos syön raskasta ruokaa, niin tulee helposti huono olo.
Pähkinät ja hedelmät FTW!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGHHHHHHHHH!
ja joo, eniten ärsyttää, ettei mulla tunnu enää olevan muuta sanottavaa täällä kuin olla ärsyyntynyt töistä.
onneksi, onneksi se on tää yks asia ja kun se on ohi voidaan palata normaalitilaan.
[q]John:
Tyhmät ihmiset jotka uskovat sokeasti olevansa oikeassa ja yrittävät saada muutkin uskomaan sen, vaikka postaukset ovat täynnä asiavirheitä.
Klubbariltakin löytyy useampia kuin yksi.
[/q]
Niitä löytyy joka paikasta...
ärsyttää kun maito ja kaakaojauhe eivät sekoitu kunnolla keskenään vaan jauhe paakkuuntuu
Landeskoudet keskustassa ohjaamassa liikennettä.
ASEM-hipit banderolleinen.
Miehet.
Ja se, ettei saa edes meuhkata mistään ilman et on "ahdasmielinen".
Tuleepas vähemmän edustava kuva ajokorttiin
Mä taidan vissii odottaa ihmisiltä ihan liikoja. Tai että ne olis parempia kun mitä ne oikeesti on.
Helvetti ku yläkerran naapurin penska on huutanut puolet päivästä parvekkeella kuinka parsakaali on pahaa eikä se sitä suostu syömään.
Alakerran räyhäävät saksanpaimenkoirat....vittu ny luukutetaan koirilta aivot pellolle happy hc:lla *senkin**pahis*
Pikkukauppojen yli-innokkaat ja avuliaat myyjät saavat mut syvästi ahdistuneeksi ja pakenemaan paikan päältä ilman sen suurempia tutustumisia kaupan tarjotaan.
[q]Caro², 26.6.2006 02:31:
---
Zenni, 26.6.2006 01:56:
hyttysverkko siis. Äägh!
---
Suosittelen mielenterveyden vuoksi sadistisempaa, joskin työläämpää ratkaisua. Osittainen hyttysverkko joka jättää ikkunaan sopivan raon.... TUULETTIMELLE!!!
*surrur* ja aamulla lapioidaan kuolleita ötököitä *lauleskel*
PS. Isoimmat ötökät jaksaa lennellä tuulettimen ohi, joten kandee laittaa verkko "tiiviisti" vispilän reunojen kohille, että ne öllit pääsee niinsanotusti "imuun"
[/q]
Kaiken kaikkiaan aika loistava idea, varsinkin kun just haluan nähdä niiden ötököiden kärsivän *pahis**nauru* Eli nyt vaan toteuttamaan tätä, tuuletin multa löytyykin omasta takaa jo valmiiks!
Noi vitun Danone-mainokset..... . . . . .
Ja sit oon epähuomiossa sopinu liikaa menoja loppuviikoks, saas nähä miten aikataulutan päiväni et kerkeisin kaikkialle.
Ja oon köyhä. Köyhtynyt. (Aina ollu tosin.)
Puuh.
Ärsyttäis jos mul ois samanlainen aviomies ku toi Andre nelosella
Teeveestä hävis äänet, iTunes ja iPod ei suostu yhteistyöhön, jääkaappi on tyhjä, mua laiskottaa, mun kone huutaa ihan vitusti, oon rahapulassa, mul on nälkä ja huono olo samaan aikaan, TV Links ei TAASKAAN toimi ja kuulokkeetki paskana.
Mitäs vielä..
Nii, ja nyt on vast tiistai.
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.
Nukuin pommiin enkun kokeesta eikä oo mitään motivaatiota alkaa lukemaan psykologiaa. *toktok* Ehkä sitä pitäis skarpata kohta.
Soneralla on jotai fäkin katkosia ja mun netti lopettaa yhteistyön aina välillä
Vitun entinen poikaystävä.
Miks se jatkaa jankkaamista vaikka sanoin että nyt en pysty puhumaan? Mua ei kiinnosta just nyt ruotia meiän epäonnistunutta suhdetta eikä varsinkaan perustella miks en oo kiinnostunut kokeilemaan uudestaan kun se todistaa käytöksellään sen mun puolesta uudestaan ja uudestaan. Kuinka se voi olla yhtäkkiä nii helvetin ärsyttävä? Hermot on ihan helvetin kireellä sen idiootin takia.
[q]astaroth, 8.11.2006 22:12:
olen kuitenkin lohduttautunut sillä, että eipä koko kielestä ole koko elämäni aikana ollut minulle yhtään mitään konkreettista hyötyä, ja tulvaisuudenkin suhteen uskallan olla skeptinen
[/q]
Just toi seikka vähentää mun opiskelumotivaatiota monta pykälää. Musta on nii turhauttavaa yrittää väkisin opiskella kieltä, jota tuskin tuun koskaan tarvitsemaan, oli se sit virallinen kieli tai ei. Mä en pahemmin liiku ruotsinkielisillä alueilla ja sielläkin pärjää suomella, ulkomailla englannilla kaikista parhaiten, joten perkele!
Päässä soiva Wham - Last Christmas