Mikä ärsyttää?
tulevat vanhat tiimiläiset.*släp*
ilman kysymättä menevät vaihtamaan vuoroja niin kuin itseään huvittaa*dissaa*
helvetillinen viikko siis tiedossa jos tää maanantai jo pitää aloittaa tappelemalla, mähän en aamuvuorostani luovu.
onneksi pääsen kyseisistä ihmisistä eroon neljän ja puolen päivän päästä.
[q]Bio, 13.3.2009 10:52:
---
noena, 13.3.2009 10:37:
Naapuri ärsyttää Se oli eilen illalla tiputtanut mulle viestin...
---
Mua ärsyttää naapurit, jotka jättää lappuja postiluukkuun eikä uskalla tulla perkele sanomaan henkilökohtaisesti asiaansa....
[/q]
Jep, ei sitä kuitenkaan niin pelottava ole ettei joku muka uskaltaisi tulla pimpottaa ovikelloa, ja kuitenkin sitä jätetään puhelinnumero ja pyydetään ottamaan yhteyttä. Olin kuitenkin kotona koko illan *eikä*
[q]Reivaaja, 15.11.2009 15:22:
-clips-
[/q]
Kannattaa just kokeilla tuota vähähiilihydraattista ruokavaliota, monella tutulla, keillä on keliakia, se on auttanut samanlaatuisiin ongelmiin. Itse myös siirtynyt kyseiseen ruokavalioon vuosi sitten terveydellisista syistä, auttanut paljon =) Ja kyllä sitä oppii ilman pastaa elämään, helpostikin. =)
[q]Reivaaja, 16.11.2009 14:36:
Lähinnä se ottaa pannuun silloin kun ei oo käyny kaupas ja pakastimessa on ruisleipää ja makkaraa jne.
Kyllä toi aika persettä on kyllä ku joutuu kattoo joka ikisen paketin läpi. Jopa ne joita ei luulis tartteevan. Ostin maissihiutaleita et saa aamupalaa ja tadaa! Siin on ohraskeidaa prkl. Ei sit syödä saatana.
[/q]
Heh, tiedän kuule tunteen.. plus varsin ihanaa on jos sieltä pakkasestä löytyy esim. äidin tekemiä pullia ja rahaa ei ole nimeksikään :P
Mut kyllä siihen tottuu jos on vaan kärsivällinen, asennetta kohilleen ja pitää mielessä syyn miksi "haluaa" selata paketit läpi; oma hyvinvointi =)
Mut skannaa vaan kaikki pakeitit pokkana läpi ja jos tulee virheostoksia ni syöttää ne sitten vieraille kahvin kanssa pullan sijaan. :D
HERÄÄMINEN KELLO 04.30 AAMULLA!!!!!!!!!!
Mua ei ainakaan ärsytä yhtään mikään!!! miks pitää aina ärsyttää ja olla niin kiukku?
Elämä on siistii jos ottaa asenteella *sydän*
Miksi en kuunnellut viimeistään amk:ssa mitä atk-tunneilla sanotaan vaan surffailin lähinnä netissä keskittymättä oleelliseen*dissaa*
Tee nyt sitten jotain hienoja kutsuja kun ei ole noista hienosäädöksistä yhtään mitään ymmärrystä..
no. kokeilemalla se selviää.
[q]inneah, 5.4.2006 19:59:
Naiset,älkäämme olko enään typeriä,Ottakaamme läheisyys ja hellyys vastaan kun se on tarjolla,se jos jokin nimittäin on harvinaista,valitettavasti!
Ugh! olen puhunut.
-kiitos,tack-
[/q]
kiitos, toivottavasti jotkut tajuavat lukea ton ja ottavat opikseen.
vihdoinkin kun motivaatio ja aikataulut antaisivat myöden liikunnan harrastamiselle, menen heti toisen viikon aikana hajoittamaan kylkeni.*igor*
kolme päivää taisteltuani on pakko nöyrtyä ja mennä lääkäriin, kipu alkaa olemaan välillä lähes sietämätöntä.
en varmaan koskaan opi ettei mun oikeasti edes kannattaisi yrittää harrastaa mitään urheiluun liittyvään, mun tapaturma alttiudella ei näytä olevan mitään rajaa.
uudestaan sitten siis heti kun tästä paranee ja pystyy nauramaan kipua kärsimättä*joo*
Nyt alkaa jo ottaa murtunut varvas päähän Vois jo parantua. Johan se on pari viikkoo ollu murtunu. Ottaa vähän päähän lyödä sitä joka nurkkaan.
[q]astaroth, 29.4.2006 18:37:
se kun toi pässi akka ei tajua, että clark kent on teräsmies
jumalauta se otti vain silmälasit pois! IDIOOTTI!
[/q]
[q]mariq, 21.1.2010 12:28:
Feisbuuk
-clips-
Eli niin tai näin, fiilis on paska *toktok*
[/q]
Ei feissibuukista tarvitse välittää, kun ei sekään _oikeasti_ meistä välitä
Mut joo, ymmärrän mitä tarkoitat, välillä tuo FB ottaa itseäänkin päähän, ja silti siellä sitä ollaan päivittämässä statusta 3kertaa päivässä Monet kerrat ihmetellyt miten siitä siitä tuli noin suuri osa meidän sosiaalista mediaamme ja internet käyttäytymistämme? En edes muista kuinka monta vuotta se on ollut jo osana "kommunikointia" ....
edit: ajatuskatko
asiat joiden muka PITÄISI olla yksinkertaisia mutta kun niitä ryhtyy tekemään, on keskellä helvettiä.
saa joku muu huoltaa pyörän kesäkuntoon - mun hermot meni tasan just nyt.
ihmiset, jotka ei ymmärrä ettei silppuriin kannata laittaa kerralla sitä kaikkea kolmea kiloa paperia KOSKA SE MENEE TUKKOON*senkin*
asiasta ei ole vasta sanottu kuin kolme kertaa*igor*
-Kaikki julkiset instanssit!*grr* Ja se, että joka toinen kerta kun asioi ihan missä tahansa kaupungin laitoksessa, niin joutuu saman asian toimittamaan kahteen kertaan.*igor*
-Ihmiset jotka ei osaa hoitaa työtään huolellisesti kerralla loppuun ja siirtävät sitten vastuun toiselle kun ilmenee selvä työvirhe heidän suorittamassa tehtävässään*grr*
-Jonotus puhelimessa ja puhelinvaihteet*grr*
nimimerkillä; "Näin se homma etenee..!"
Ja alotetaas aamu tutkimalla postiluukun sisältö;
-Isännöitsijätoimisto laitto taas ison pinon laskuja postiluukusta sisään. Pitäs maksaa autopaikasta, jota meillä ei oo ikinä ollu..ja viimeks 6kk:tta sitten,kun toi sama nippu lappuja tuli postiluukusta vielä vanhan asukkaan nimellä(oltiin siis jo asuttu tässä kuukausia ja nimi oli ovessa,joten oletan,että siellä toimistolla on tiedot uusista asukkaista*nauru*), anyway soitin sinne ja ilmotin, että A)tämä kyseinen henkilö ei ole puoleen vuoteen asunut tässä, jonka nimiin nämä laskut on kirjoitettu ja B) meillä ei ole autopaikkaa, eikä me sellaista haluta*grr* Sanottiin,että asia selvä ja luvattiin päivittää tiedot. No,nyt on sentään asukkaan nimi oikein noissa laskuissa*hmph*
Seuraavaks ku soitan sinne ni sanotaan varmaan taas et homma hoidossa ja sit 6kk:den päästä tulee karhukirje maksamattomista autopaikkamaksuista 1,5v ajalta *toktok*
miksiköhän ihmisten on niin vaikeaa ymmärtää ETTÄ EN OSAA YHÄ EDELLEENKÄÄN LUKEA AJATUKSIA!*dissaa*
järjestä tässä nyt sitten tapaamisia kun käytännöt muuttuu joka päivä ja jokaisen ihmisen kohdalla kohtelu onkin eri.
[q]Hyzenthlay, 1.8.2008 16:03:
aargh *toktok* tuolla osa on ihan tosissaan sitä mieltä, että parisuhteessa tosen kuuluu elättää toista. Elettiinkös me 2000-lukua, vai miten..
http://www.hs.fi/keskustelu/Wallin+haluaa+eroon+opiskelijoiden+asuinkumppaniuteluista/thread.jspa?threadID=130644&tstart=0
[/q]No joo... ihan ymmärrettävää musta. Kyllä normaalisti asunnoista puhutaan talouksina....
Se et luuri jäi taas kotiin, just tänään kun odotan puhelua nyt aamupäiväl.
Pitää varmaan tulevaisuudessa liimata se käteen *toktok*
Päässä soiva Wham - Last Christmas