Mikä ärsyttää?
[q]Jone, 21.7.2005 09:11:
---
mayah, 20.7.2005 15:16:
Ja sit viel yks ja ja toteamus, et EI TÄÄ OO NIIN VAKAVAA.
---
Kyllä se näyttäis olevan kun sunkin on nyt puolustettava noin kymmenellä viestillä pointtiasi, joka edelleen jäi epäselväksi.
En nyt mitenkään halua avautua, mutta mua ärsyttää aivan helvetisti "ei tää oo niin vakavaa"-postaukset, joilla on tarkoitus mitätöidä jonkun toisen postauksia.
[/q]
ja lisää lämpöä kiitos*hihu*
Niin.
oli taas niin vitun kiva palata töihin kun mikään informaatio ei ole kulkenut mihinkään suuntaan.
en taida tänään(kään) olla kauhean kiva kenellekään.
..ihmiset joita ei tunnu haittaavan vaikka ovat myöhässä yli puoli tuntia eivätkä viitsi edes ilmoittaa asiasta.*grr*
Onneksi tulin taas ajoissa töihin.
[q]Mellu-, 23.7.2008 11:46:
Tyyylsäää töissäää
[/q]
Vielä tulossa koko ihana ilta töis 15-23*poks*
Toi yks naapuri joka alottaa musiikin kuuntelun ilta kymmeneltä ja lopettaa aamu neljältä(
Sinällään ihan jees, että koulu (a.k.a yksi luento/vko + kirjatentit) alkaa. Suurta ärsytystä aiheuttaa kuitenkin sellainen tosiasia, että mun on pakko suorittaa syys- ja kevätlukukauden kestävä klassisen kreikan kurssi, jotta saan pääaineen vaihdettua toiseen.
Omasta typeryydestä johtuen ko. kurssin suorittaminen on ainoa vaihtoehto tässä tilanteessa. Antiikin kirjallisuus, mytologia ym. vielä menee ja on jopa mielenkiintoista, mutta ihan rehellisyyden nimissä en kyllä paljoa näin ensisilmäyksellä tuosta klassisen kreikan kurssikirjasta tajua. Lisäduunia tuottaa ihan käsittämätön merkistö. On tässä duunia siis edessä näin syysilloiksi...
Se että musta luullaan asioita mitä en ole ja se että mun väitetään tekevän asioita mitä en tee ja mun väitetään jättäneen asioita tekemättä.
Mä en ole tyhmä. Tiedän kyllä sen että apua antamalla ei nykyään saa kuin huonoa aikaa ja nyt mua turhauttaa se ku en enää auta ihmisiä. Ja se ku ihmiset ei voi tulla sanomaan mulle suoraan päin naamaa asioita.
Ja joo. argh.
IBM RS6000 koneet, AIX 5.3, IBM DB2 joku 7 versio ja Tivoli etähallintasoftaa luokallinen täynnä jonka kanssa tapellaan edelleen huonojen ohjeiden kanssa. Ja pakko saada valmiiksi huomis aamuksi. Ja täällä ollaan siihen asti että hommat toimii. *repiihiuksiapäästäjahakkaanäppäimistöä/konettahymiö*
[q]Karvinen, 28.6.2005 18:51:
---
noena, 28.6.2005 18:41:
Se että musta luullaan asioita mitä en ole ja se että mun väitetään tekevän asioita mitä en tee ja mun väitetään jättäneen asioita tekemättä.
---
Ihan liian tutun kuullosta, mua se ei vaan enää ärsytä. Mä oon jo tottunnu näihin syytöksiin
[/q]
Mä en oo vieläkään tottunu tollaseen. ehkä joku kaunispäivä.
Kohtalotoveri*hali*
[q]Banda, 22.11.2009 15:11:
Ihmiset, joiden mielestä jokin musiikki on sitä ainoaa oikeaa eikä muita musiikkityylejä saa kuunnella. Vitu *toktok*
[/q]
kuulostaa tutulta...ite en juurikaan jaksa välittää moisesta ajattelusta
Mua ärsyttää se, että yhtäkkiä nyt kaikki jutut sujuu täydellisesti kun ei sujunut sillon ku oli tarvetta :D
hankalaa.. I know
Se että jos mä en halua juoda viinaa baarissa niin täysin plekseissä oleva kaveri käy vääntämään kättä, potkimaan/lyömään koska en ostanut viinaa vaan vettä. Täytyy vissiin huomenna pikkasen avautua kunhan mies eka selviää humalastaan. Vaikka kyseinen tyyppi onkin selvinpäin oikein mukava niin ei tartte vähään aikaan lähteä yhdessä baariin.
Tollasia ohjelmia käytettäessä ei sitten poisteta kaikkea mitä se ehottaa. Jossei tiedä mitä tekee niin kyseisiä sovelluksia ei ole turvallista käyttää. Sama ohjelma saa myös XP:n sekoamaan jos erehtyy liikaa sitä keventämään. Jos taas käyttäjä on ollut osaava ja ohjelma on bugittanut tuhoten windowsin niin sitten unohtakaa ylläoleva. :)
[q]koo, 19.10.2005 18:45:
---
Epailija, 19.10.2005 18:42:
---
koo, 19.10.2005 18:28:
En tiedä, oliko spybot syyllinen, mutta jotenkin mun koneestani hävisi windows ja se piti laittaa uudestaan... En keksi mitään muuta syyllistä kuin spybotin, joten syytä sitä.
---
Itse veikkaisisin koneesi joutuneen etäilkivallan kohteeksi. On aika epätodenäköistä, että spybot poistaisi jotain vitaalia, sillä silloinhan sen täytyisi pitää jotain vitaalia osasta haittaohjelmana. Kyseessä voi olla myös pieleen mennyt asennus tms. Oletko päivitellyt konettasi tai asentanut siihen uusia ohjelmia viime aikoina? Niin ja mitä palomuuria käytät?
---
Voi olla, että jokin, jonka spybot poisti oli tehnyt jotain joka tuhosi sen systemin. Tai ehkä haittaohjelma oli pesiytynyt vitaaliin?
Mä olen aika huono koneiden kanssa, eikä mulla vissiin mitään palomuuriakaan ole, joten kaikki on mahdollista. Kun olisi joku fiksumpi, joka neuvoisi tällaista aloittelijaa... Ehkä vielä opin. Ainahan voi mennä "seniorin tietokonekurssille"
[/q]
Windows-puolella on sellainen ikävä juttu että tavallisen käyttäjän kone saastuu aivan liian helposti, ellei joku osaava käyttäjä sitä ensin paikkaa. Joten älä syytä itseäsi vaan bill catesiä. ;)
Lähinnä toi helvetillinen ilma täl hetkel*igor*
Se kun työpaikalla kysellään yksityisasioita*senkin*
[q]Verano, 5.12.2005 12:55:
Argh
Tää on niin kivaa, että kun meidän asiakkaat viettää vapaapäivää näin itsenäisyyspäivän aaton kunniaksi (tai millon vaan on enemmän ihmisiä lomailemassa) niin meillä pukkaa sitten kovasti lisää duunia/ heidän duunejaan. Jos tyypit antaisivat hiukka lisätietoa, kuinka heillä homma toimii kun suurin osa on poissa, tai edes että ketkä ovat paikalle niin sekin jo olisi ihan kivaa. Ja toki meiltäkin on sitten ihmisiä lomalla/ sairaana. Enkä mä ole meistä ainoa, jolla alkaa otsasta työntyä jotain ylimäärästä. Harkitsen tässä pudottautumista viidennen kerroksen ikkunasta.
[/q]
Meet sanoo vaan pomolle et tili nyrkkiin ja se on moro*nauru*
Ei täs muuta ku et en saa unta
Ottaa niin päähän toi yks sähläri ku se ei vaan vittu ymmärrä *grr**släp**dissaa*
Päässä soiva Wham - Last Christmas