Mikä ärsyttää?
..vaihteeksi minä itse.
koskaan ei saa sanottua niitä asioita mitä pitäisi ja tulee sanottua ne asiat mitä ei todellakaan pitäisi lausua ääneen.*uuh*
jälleen meni yksi tilaisuus ohitse ihan omaa tyhmyyttäni.
no voi vitun vittu.
kunpa kerrankin sais pitää vuoronsa eikä helvetti vaihtaa joka ainoa kerta kun mulla olisi vähänkään helpompi vuoro tiedossa.
miks mun koneessa ei voi koskaan olla mitään teknisiä ongelmia vaan ne on helvetti aina muiden koneilla ja mä joudun istumaan joka helvetin päivä tässä päivystyksessä ja muut paperihommat jää tekemättä.
prkl.
asiakasposti ei toimi, sonera pätkii ja silppurikin hajosi..vitun vittu tän tekniikan ihmeellisen maailman kanssa*dissaa*
Lähinnä itteni ärsyttää aina aika ajoin...*grr*
meidän uusi tuntityöntekijä.
voisi pitää turpansa kiinni edes hetken mutta ei.Jos ei työtehtävistä puhuta niin käydään läpi sen ja poikaystävän rakkauselämää tai kuinka ihania kissat on tai kuinka maailmassa on niin paljon nälkää tai jostain muusta..EI VITTU KIINNOSTA*dissaa* jonkun pitäisi ne työtkin tehdä.
vaihteeksi sonera*dissaa*
..kunpa jonain aamuna ei olisi YHTÄÄN teknistä ongelmaa..
JooJoo-ihmiset. Ihmiset mitkä lupaa muttei pidä lupaustaan. Ihmiset jotka pettää lupauksensa, itsekkäästi. Ihmiset jotka valehtelee. Ihmiset jotka ei seiso sanojensa takana. Luottamus on aika tärkee vissiin mulle. No mut yleensä näen kyl melkein heti ihmisen läpi. Paskaako niitä ihmisiä sen enempiä katselemaan siis. Hehee..
[q]Freja, 22.7.2006 22:57:
Mut hyvä asenne sulla ainakin on, ja sen mäkin osaan lähes yhtä hyvin
[/q]
Asenne vaan paranee mitä enemmän tää viskipullo tyhjenee..
Aaarg, mä haluisin jo pitää kesäloman! Mut pystyn pitämään sen vasta 1kk päästä, koska poikaystäväni pystyy vasta sitten pitämään. En jaksaisi odottaa! *menee katsomaan äkkilähtöjä*
[q]Freja, 28.7.2006 12:29:
Ensin laitetaan jp-vapaapäivä työvuorolistaan lupaa kysymättä, ja sitten vielä maksetaan ylityötunnit rahana.
[size=13]VITTU JOS MÄ OON SANONU ET HALUN SÄÄSTÄÄ JP-PÄIVÄT JA LAITTAA PLUSSATUNNIT VARASTOON NI KYLLÄ MÄ VITTU TARKOTANKIN SITÄ SAATANA[/size]
*SENKIN*
*IGOR*
[/q]
(huuda sun pomolle, se auttaa.)
[q]Freja, 28.7.2006 12:34:
*UUH* emmä uskalla
[/q]
Pitää olla kovana vaa. Ei mitään voi laittaa tolleen työntekijän etuja polkien.
se kun jengi lupaa jotain eikä sit vastaakkaan puhelimeen
[q]Freja, 28.7.2006 14:54:
---
Cjet, 28.7.2006 12:49:
Pitää olla kovana vaa. Ei mitään voi laittaa tolleen työntekijän etuja polkien.
---
Ton jp-päivän ny saan onneks "takasin" kun mulla on saikkua vielä silloin kun se on..
Noi maksetut lisätyötunnit kyllä ihmetyttää, koska vuoden ajan tähän asti ne on kertyneet plussavarastoon, miks hemmetissä ne sitten maksetaan nyt? Voisko se olla palkanlaskijan moka, et jos huutaisin si vaik sille [size=8](vaik se kyl on sellanen vanha herttanen mummo ettei sille ihan huutaa uskalla)[/size]?*pepsodent*
Sweddu
[/q]
Lakko!
[q]-Santtu-, 10.8.2006 13:26:
Tuo saakelin Sony:n MP3-soittimen ohjelmapaska, SonicStage*grr*
Nyt se vittupää ei suostu edes aukeamaan, voi helevetti mulla menee hermo.
[/q]
Toi SonicStage on ehkä paskin ohjelma. Enpä oo ton takia md:lle mitään koneelta siirrelly, vaan hankin mp3-soittimen erikseen. Creativen Zen nano plussaa suosittelen lämpimästi, hintaa gigasella joku 85e eikä tarttee yhtään mitään softia tai ajureita että biisien siirto onnistuu.
[q]Sinza, 10.8.2006 14:31:
En vaan ymmärrä miks tohon mp3-soittimeen ei saa ilman mitään ohjelmaa siirrettyä biisejä suoraan niin kuin mun Philipsin soittimeen saa *igor*...
[/q]
Ilman ohjelmaa ainoa vaihtoehto on nauhoittaa siirrettävä musiikki md:lle. Ei kovin kätevää, laatu huononee ja aikaa tuhraantuu.
Mp3-soittimia saa jo tosiaan muutamalla kympillä, suosittelen kovasti sellaisen hankkimista. Säästyy hermot moneen kertaan.
saaatanan saunalahti, pikkuhiljaa alkaa menee hermot ton v*itun moisen pelleilyn kanssa *dissaa**grr**senkin**igor**dissaa**kissatappelu**släp**grr**igor*
[q]alphamagic, 21.2.2008 16:19:
Nordeapa hyvinkin
Joo oon kyl muutenkin kelannu vaihtaa pankkia, jotenkin nihkee maku jääny ko. pankista kaikennäkösten pikkuyllärien myötä.
[/q]
Vaihda sampoon ni sitte meil kulkis rahat nopeesti tililtä toiselle
[q]Avernian, 21.7.2007 11:23:
Mut joo. Soita jollekin exälles :D
[/q]
omg Ei tulis mieleenikään!:D
Päässä soiva Wham - Last Christmas