Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

kun ihmiset rupee syyllistää tai muuten vaan saa sut tajuamaan että olet vitun tyhmä/välinpiämätön/kuuro/itsekäs, etkä ite oo tietenkään huomannu mitään ja pahotat mieles ja toivoisit et asiat olis menny VÄHÄN toisin... *hyppääjojoo*

vaikka ihan aluksi paskan jauhaminen,turhat luulot...ihmisillä kun on kumma tapa kehitellä tarinoita omassa päässä mikä on täyttä sontaa ja siitä kertyy varsin pahat maineet!varsinki vakavimmista asioista mistä kenelläkään ei ole mitään hajua!kaikkihan jotain sontaa jauhaa mut rajansa kaikella..*dissaa*Omasta päästähän se on kiinni hyvin pitkälle mihin kaikkeen uskoo... ittelläni on tapa tarkistaa asiat asian omaselta ennen ku meen omiin johtopäätöksiin..mitä vois harjottaa moni muukin... kiitti vaan..

[q]sune, 9.4.2005 13:44:
---
pipa, 9.4.2005 00:35:
---
sune, 8.4.2005 15:11:
---
pipa, 7.4.2005 19:03:
kun ihmiset rupee syyllistää tai muuten vaan saa sut tajuamaan että olet vitun tyhmä/välinpiämätön/kuuro/itsekäs, etkä ite oo tietenkään huomannu mitään ja pahotat mieles ja toivoisit et asiat olis menny VÄHÄN toisin... *hyppääjojoo*

---

Lopeta *släp*

---
*släp* itteles! Herää!!!

---

herää mihin
[/q]no ku tekee släp poskelle nii herää.. hehheh..

[q]Avernian, 9.4.2005 21:23:
Kukapas muukaan kuin tää yksi Avernianin takana piilotteleva henkilö.
[/q]

Anna*släp*sille

edessä oleva kaksikuukautinen työharjoittelurumba ilman palkkaa*poks* ja siihen vielä iltatyö mistä sentään saa rahaa

Selän takana bullshittiä puhuvat ihmiset*dissaa*

[q]Verottaja, 21.4.2005 20:23:
---
sapeli, 21.4.2005 20:17:

Selaimet ja niiden erimielisyydet
*zzap*
Miksi, oi miksi pitää olla tämmöisiä eroja?!

---

Itse olen myös tässä päättötyötä tehdessäni kironnut nuo selaimien
"erimielisyydet" alimpaan helvettiin.
[/q]
Yhdyn myöskin samaan...*kivatsulle*

VR*grr*
Nykyään kun tuntuu ettei mikään toimi.. Juna joko lähtee kaksi minuuttia etuajassa niin että siitä takuulla myöhästyy tai kuulutus vaihtuvasta saapumisraiteesta kuulutetaan vasta junan saapuessa. Jos ei kumpaakaan näistä niin juniin iskee aina tekninen vika jolloin myöhästyy töistä.

Jos mä haluaisin aamuisin harrastaa liikuntaa niin menisin salille enkä juoksisi pitkin juna-asemia*dissaa*

Minä ärsytän itseäni
Ärsyttää omat kaavat joiden mukaan tunnun elävän enkä riko niitä
Ärsyttää kun toimin jatkuvasti samalla tavalla enkä tunnu edes yrittävän muuta
Ärsyttää omat ajatukset, ajattelen asioita niin että ne satuttaa mua itseäni

Ärsyttävä olento olen*grr*

Ihmiset jotka kirjoittavat kommentteja ja poistavat ne ennen kuin ehtii niitä lukea.

Sitä on tapahtunut yllättävän paljon viime aikoina ja se tosiaan pistää pannun kuumaksi. Kivaa loggautua tänne ja lukea tyylin et 4 kommenttia saapunut ja sit ei ole mitään..

[q]Super-Kerttu, 11.5.2005 12:23:
Minä itse..*igor*

Ei vaan aina jaksa käsittää itseään..*uuh*
[/q]

Ei oo helppoo olla oma itsensä*vink*

[q]wxw, 11.5.2005 13:05:
---
Super-Kerttu, 11.5.2005 12:23:
Minä itse..*igor*

Ei vaan aina jaksa käsittää itseään..*uuh*

---

Ei oo helppoo olla oma itsensä*vink*
[/q]

Valitettava totuus niin monen kohdalla

Se että mieli on taas maassa*poks**uuh*
Vituttaa miten asiat on, enkä voi tehdä mitään niille. Odottaminen ärsyttää.
Ei jaksais mitään taas ei mistää mitään tule*nyyh*
Eikä se välitä*eiei*

Miks kaikki päivät ei vois olla hyviä ja et olis hyvä olla?

Kokovitunelämä*dissaa*tänäänonvittukyrpäpäivämaanantai*igor**grr*

[q]koo, 23.5.2005 15:10:
Kissalle pamahti kiima päälle. Mitä teen?
a) tapan kissan
b) hankin korvatulpat
c) vedän lärvit

*huokaus*
[/q]

No ai ärsyttääkö? Munki puolvuotas kolli nyt huutanu ja mourunnu ja ruikkinu joka nurkkaan jo parin viikon ajan. Toin nyt sen tänne mutsille et saa viedä leikattavaks. Ei siinä kai muuta voi ku korvatulpat korviin ja kossua naamaan.

[q]koo, 23.5.2005 20:42:
---
Sade*, 23.5.2005 19:05:
No ai ärsyttääkö? Munki puolvuotas kolli nyt huutanu ja mourunnu ja ruikkinu joka nurkkaan jo parin viikon ajan. Toin nyt sen tänne mutsille et saa viedä leikattavaks. Ei siinä kai muuta voi ku korvatulpat korviin ja kossua naamaan.

---

Kevät pitäisi kieltää kissanomistajilta kokonaan. Tai ainakin kissoilta...

Eikä edes siinä vielä mitään, että se kissa on kiimassa ja huutaa suoraa huutoa. Mutta se, että se on mun pieni suloinen karvakerä vauveli pikkuliini söpöliini pusi pusi pusi, ja sit se on kiimassa. Yök. Ei se saa olla. Se on mun pieni vauva.

(Tiedän kyllä, että olen hölmö. Ei tarvitse sitten kertoa.)
[/q]

No niinpä!

Hyvin alkaa tääkin viikko.
Pari seuraavaa päivää vietän kyllä ihan itsekseni ettei tule sanottua mitään ikävää kenellekään.

..viime viikon säätiedotusten mukaan täälläpäin Suomea piti sataa lauantaista lähtien mutta ei*igor* eilinen sadekuuro kesti ehkä 2 minuuttia ja tällä hetkellä taivas on täysin pilvetön ja mittari näyttää +22.

EDES YKSI KUNNON SADEPÄIVÄ TÄHÄN HELTEEN KESKELLE, KIITOS!

vituttaa kun ei ole moneen viikkoon saanut nukkua kunnolla ja pinna palaa ihan pienistäkin asioista, suututan vain kaikki omalla kiukuttelullani :(

[q]mayah, 18.7.2005 09:07:
---
Tehääks niin, et sä meet seisoo nurmikolle ja mä tuun kaataa kastelukannusta vettä päälle? Voidaan tehostaa tota semmosella sadettajalla.
[/q]
Suostun!
Lyöt vielä mua jollain painavalla esineellä päähän että saan nukkua seuraavat 24h, oli sitten hellettä tai ei :D

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O