Mikä ärsyttää?
[q]skiZma:
Se, kun ihmiset piristääkseen toisiaan vähättelee ongelmia vertaamalla niitä muiden ongelmiin.
Tyyliin: Oon ihan rikki kun en oo nähnyt poikaystävää pariin päivään ja sitten tullaan sanomaan reippaasti että hei, joidenkin äijät on sodassa eikä niiden vaimot ole nähneet niitä puoleen vuoteen. Sun ongelmas on kuule aika pieniä niihin verrattuna.
Tai: Valitan nälkää ja joku tulee kertomaan kuinka miljoonat Afrikan lapset eivät ole saaneet moneen päivään ruokaa. Kyllä mulla on asiat todella hyvin niihin verrattuna.
Vihaksi pistää moinen. Mulla on oikeus rypeä mun ongelmissa. Ne on isoja mulle ja ne merkkaa mun elämässä. Saan rypeä niissä niin paljon ku sielu sietää!
[/q]
Se kun tyttöystävä piilov*****lee selän takana. *heh*
Se, että ihmiset aina haluaa jotain selkoa suunnitelmiin ja haluaa tehdä jotain yhdessä. Siispä loogisena seuraavana askeleena on jättää suunnittelu ja päättäminen juuri sinulle, jonka jälkeen saa haukut pipariksi menneestä illasta. Tai vielä pahempaa: siitä ettei ole ottanut juuri tämän henkilön mielipiteitä ja ajatuksia huomioon
Visual basic.net ärsyttää tällä hetkellä, kuten myös SQL.
Nyt ärsyttää c-sharp:kin, mutta aika vähän kuitenkin.
Kaikki, mutta yksi aihe on tällä hetkellä ylitse muiden:
Joka ikinen pösilö, joka ei (varsinkin pimeällä ja hämärällä) käytä hejastimia.
On se helvetti, kun ei voida satsata pariin kunnon (mieluusti raajan ympäri menevään) heijastimeen (heijastinnauhaan). Heijastinliivi lienee yksi parhaista keksinnöistä!
Ihmiset luottavat aivan liikaa siihen, että katuvalot valaisevat jokaisen kulkijan. Homman nimihän on se, että yleisesti ottaen katuvalot tekevät kaikesta oranssihtavaa hämärää massaa. Edes punainen tai keltainen eivät ole niissä olosuhteissa kirkkaita värejä. Lisätään tähän vielä sade ja se, että katulamppujen valo "leviää" tuulilasiin, niin johan teidän näkeminen on vähintäänkin mahdotonta. Toisaalta katu- ym. valot aiheuttavat myöskin häikäisyä ja varjoja, jolloin kontrastin takia tiellä heijastimitta liikkuvaa on yhä vaikeampi havaita.
Tietääkseni laissakin lukee, että pyörässä on oltava (toimiva) lamppu! On se hienoa ostaa kiljoonan maksava maasto- tms. pyörä, johon ei sitten kuitenkaan voi hankkia yhtä halpaa, mutta lähes elintärkeää osaa.
Mikäli teillä on ulkoilutettavia lemmikkejä, niin hankkikaa edes niille kunnon heijastinvaljaat ja hihnoihin myös heijastimia! En halua ajaa varsinkaan lemmikin ylitse sen takia, ettei sen omistaja tai muu sureva omainen ole viitsinyt satsasta lemmikkinsä näkymiseen.
Jotain tais unohtua: Lisätääs tähän vielä ne kaikki hevosten kanssa liikkuvat. Hevosille vähintään joka jalkaan ja häntään heijastimet, mieluusti myös heijastava loimi päälle jne.
Heijastimia ei koskaan voine olla liikaa - edes kaupunkiolosuhteissa!
Liikkukaa vaan ilman heijastimia ja valoja niin, etten varmasti näe teitä. Turha tulla inisemään, jos ajan teidän ylitsenne sen takia, etten nähnyt teitä. On hankalaa väistää sellaista, mitä ei näe!
Mul tulee joku ihmeen homma tohon ruutuun joka kerta kun oon klubituksessa!!
Väittää et oon valinnu jonkun tiedoston jota mun kone ei osaa käsitellä!?
En mä edes oo mitään latailemassa
Tosi ärsyttävää kun ei tajuu mitään tietokoneista *grr**nauru*
[
kuiske:
verisiä lihapatojaan *sars*.
[/q]
Mitä ne sun kämppikset oikeen valmistaa???
edit: quote vituiks, mutta olkoot.
mä sain 77,kun alin pisteraja kouluun oli 78..*poks*mut ehkä 18 paikka peruuntuu..*asif*
[q]Ana:
---
Saara:
Joten musta tuntuu että selviit tosta yhtien vitun parvekelasien asentamisesta.
---
"Ei sinua voi vituttaa koska minulla on rankempaa!"
Tyylikästä.
[/q]
Kyl voi, mut toinpa oman näkökulmani asiaan. Jos meille laittettais vaan parvekelasit ton edellä mainitun sijasta, niin täällä olis ehkis mukavempi asua, kuin nyt.
Et sellasta.
Pää puskissa elävät ihmiset, joiden mielestä, jos heillä kaikki ok -> muilla ei saa olla muuta kuin kaikki ok (:DDDDD)
yks mikä on mun mielestä todella huonoa käytöstä, on kännykkään puhuminen kassalla itse asian lopetan puhelun jos olen kassalla ja sanon soittavani myöhemmin... mut multa on enää turha odottaa mitään puhetta jos tullaan puhelin korvalla ojentaan rahoja eikä sanota mitään
edit: tää ois tietty voinut mennä tonne uuteen topikkiin mut enhän mä sellasta tajuu
[q]CreEp:
Tylsä juustohöylä! Sieppaa ihan törkeesti kun saa leivän päälle sellaisia olemattomia riekaleita.
On mullakin kyllä asiat huonosti
[/q]
Kannattais ostaa varmaan toisenlainen juustohöylä, niitähän on erikseen pehmeälle ja kovalle juustolle.
Huono seppä rautaa syyttää.
tääl taitaa olla jollaki "vainot" päällä....
ärsyttää et olin niin lähellä et olisin ehtinyt koululle mut missasin pari min ja siten meni koko ajotus pieleen..no tulinpa sitte alkon kautta kotiin (en mitenkään et olisin heti korkannu:) mutta oli pakko jotain ostaa et en olis turhaan juossut asemalle:Deikä muuten,mut toi on oikeestaan ainut kurssi mitä tällä hetkellä käyn..
-vessaan pääsy olisi pakko, mutta ei vessoja lähellä.
-ruikuttavat immeiset.
-USA!
-stereotypia,
-lapselliset nilkit.
-radio NRG, niiku hitmusic ONLY.
-10h työpäivät kun ei mitään tapahdu.
-räntä.
-asioiden listaaminen
-ruususuklaan tuoksu, etenkin yleisissä vessoissa
-kaikki kirsikkajutut, karkit jne...(ei tuoreet)
-hampaiden narskutus.
-rusinaton maksalaatikko
-herätyskellon ääni. ikävä kyllä joka päiväinen!!
-itserakkaus
-laskut!
ööö--öö--jopas keksin vähän..*hihu*
Kuten taas kerran: minä, minä ja minä*dissaa*hyvä minä taas*eiei*
vanhemmat.. ei jaksa.. luojan kiitos siitä etten asu enää niiden luona.
Iloiset joululaulut näin "joulunaikaan" ovat alkaneet jälleen soida tavarataloissa ja marketeissa. Sitä riemua kestääkin
sitten kuukauden päivät. Siinä kaupassa, jossa yleensä ruokaostokseni teen soi kyllä aina joku poppis,
mutta sieltä on oikeasti tullut hyvääkin musaa tyyliin Police: Message in bottle, mutta nyt sai pakkokuunnella kun
Marita Taavitsainen lauloi jostain joulupukin apulaisesta, joka merkkaa muistiin kuinka monta kertaa Pekka on pahoinpidellyt siskoaan. Taitaa Pekalla jäädä autoradat saamatta.
Noh, pitänee ottaa useammin tuo ämpärisoitin mukaan ja kuunnella Tonttuparaatin sijaan vaikka nrg:tä...
tekemättömät lumityöt
Netikka Se pätkäsi tänäänkin just niin helvetin hienoon aikaan! Ois ollu ihan jees jubailla mukavan ihmisen kanssa ja kuunnella sen fiiliksiä, niin tää ottaa ja pätkäsee taas.
Ps.Edelleen.. INSOMNIA SUCKS!!!
Se et tuli kouluun turhaan näin aikasin. Aamulla oli niin helvetin vaikee saada itteään ylös eikä olis edes tarvinnu
Ja prkl näis koulun kirjaston rullahiirissä ei rullat toimi! Nyt meni hermot...
[q]Cloud:
Se kun yrittää nukkua yö vuoron jälkeen ja sitten ihmiset herättää soittamalla prkl. Toisaalta jos taas sammuttaa puhelimen yöksi ja heräilee puoleltapäivin niin sitten ihmiset on ihan vitun hiilessä kun ei ole ollut puhelin päällä.. milloin ne tajuais et kaikilla ei ole sama rytmi kuin niillä.. Argh tässä ei voi kun hävitä persehestä koko tilanne
[/q]
mitä jos laittasit puhelimen äänettömälle?