Mikä ärsyttää?
[q]Mikko Grönroos:
---
Ana-5000:
Nää on kuulkaa isoja asioita.
---
Great minds think alike.
Tosin se on siistiä ostaa esim. vanha läppäri, jossa on suojamuovit päällä. Tosin mitään "Designed for Windows XP" tarroja sitten kaipaakaan :)
[/q]
No toi vastaa jo sitä ku löytäis rahaa kadulta :) Mä liimasin mun koneen "Disaind 4"-tarran teknariin..
[q]Nea:
Niin Ärrrrsyttävää!
Syön hätäsesti töissä jotain säälittävää KASVISsosekeittoa, joka tuntuukin vähän oudolta hampaissa.. Jaahas, mitäs tää oikeestaan sisältää...paljon kasviksia...porkkanaa...selleriä...naurista...baabaabaa ja savukinkkua.
Mitä vitun SAVUKINKKUA?!
Olipa muuten tosi siistiä syödä lihaa pitkästä aikaa.
" A natural choice 255 g of vegetables"
Terveisiä vaan Knorrille.
[/q]
Joo. Mulle kävi vähän vastaava setti.
Oltiin intissä leirillä, oli tietenkin saatanan pimeetä (lue- ei näe mitään. Siis mitään.) Mulla on törkee nälkä, koska sissimuonapakkauksen lähes kaikki syömäkelpoinen ruoka sisältää lihaa, ja kasvispusseja ei kuulemma "ole edes olemassa". Onpas. Tiedän että on koska kaveri oli kessuna toisessa paikassa samaan aikaan ja jakoi niitä juuri edellisellä viikolla ryhmänsä kasvissyöjille.
No, anyway, alkaa tulla räntää. Mä kömmin ulos telasta pilkkopimeessä, etsin käsikopelolla trangian ja täytän sen polttimon sinolilla. Sytyttelen sitä siinä ja availen hernekeittoa, jonka sysään kuumenevaan astiaan. Pitäis olla nukkumassa, koska herätys on kolmen tunnin päästä (jos tuuri käy.) Haen jostain vettä siihen jatkeeksi niinkuin ohjeissa muistaakseni sanotaan, ja kokeilen välillä sormella onko se jo lämmintä. Sitten kun se alkoi olla jo tarpeeksi lämmintä vaan ei kiehuvaa (eli noin 25 min myöhemmin) niin voitonriemusena päätän syödä sen. Ja vitut. Siinähän oli niin maan perkeleesti kinkkua seassa. Eikun moskat vaan mäkeen ja paskanen trangia takas reppuun.
En ollut lainkaan hyvilläni :(
Suomen teknoskenessä vedättävät kusipäät. Luulis että tässä maassa ei oo kellään varaa lähtee kikkaileen.
Tulipa tässä mieleen kun oon tsiigaillu ihmisten kännykkäkäyttäytymistä vaikka kuinka paljon, ja tuli mieleen muutama pointti mitkä sieppaa suunnattomasti siinnä, miten puhelinta käytetään:
- Jos sinulla on seuraa, ja joku soittaa ei-tärkeissä asioissa, älä jää lörpöttämään. Tämä on erityisen ärsyttävää jos istuu esim. jonkun kanssa kahdestaan kahvilla ja joku soittaa. Keskeytetään keskustelu ja annetaan kymmenen minuuttia jakamatonta huomiota jollekulle langan päässä, yleensä jostain täysin tarpeettomasta.
- Jos odotat jotakuta ja päätät soittaa aikasi kuluksi puhelun, lopeta puhelu kun ihmien jota odotat saapuu paikalle. Tervehdi ihmistä, aloita normaali kanssakäyminen. Älä viittilöi kädellä johonkin suuntaan ja ala vain kävelemään. Sama pätee jos olet menossa tapaamaan jotakuta, joka odottaa sinua. Lopeta puhelu kun saat ihmisen näkyviisi, tai jää edes etäisyyden päähän päättämään puhelu.
- Jos sinulla on kysymys jollekulle, älä lähetä tekstiviestiä. Ei ole reilua esittää kysymyksiä tekstarilla ja olettaa, että toinen ihminen vastaa omalla kustannuksellaan viestiisi. Tekstiviestit eivät ole ilmaisia. Tähän pätee myös "Moi! Nähdäänkö tänään? Mennäänkö vaikka syömään? Monelta pääset duunista?"-viestit, jotka ennakoivat vain viittä uutta viestiä. Tekstariominaisuus on näppärä, mutta sen käyttöä kannattaa harkita.
- Jos puhut julkisissa puhelimeen, älä huuda. Vastaa myöskin heti, tai vaienna edes soittoääni. On hillittömän raivostuttavaa kun ensin puhelin soi minuutin laukussa, jonka jälkeen vieressä istuva täti kaivaa luurin laukusta ja tuijottaa sitä 30 sekunttia, samalla kun luuri raikaa kuin helvetin pasuuna. Siinä on se "Hiljennä"-nappi, jota voi painaa jos sen "Tarja soittaa"-tekstin tavaamiseen menee yhtä pitkään ku veroilmotuksen täyttämiseen
- Jos olet treffeillä, laita kännykkä äänettömälle. Varsinkin, jos saat paljon "Elä ihanks totta! Miten se voi!"-puheluita tai vinkkejä kivoista housuista hoo-et-ämmässä.
- Jos soitat ihmiselle kahdeksan ja neljän välillä, on kohteliasta kysyä "soitinko pahaan aikaan?", jos on mahdollista että puhelun kohde on esim. töissä. Jos sinulla on salattu numero, esittele itsesi selkeästi. Ei kaikki tunnista kaikkien ääniä hetkessä.
Puuh. Siin oli vähän höyryjä :)
Hyviä päivänjatkoja kaikille toivottaa Viestintäministeriön moukkamaisuudentorjuntaosasto ^__^
[q]tumpsi:
---
Ana-5000:
Teinit on hassuja ku ne irkkaa (eli kirjottaa sinne paikkaan mihin voi laittaa niit kuvii)
---
VITUN N00B!
SE ON MIRCCAUSTA!
MEE VITTUUN MUN KANAVALTA!
[/q]
/mode #klubitus +b tumpsi.lol93756293@poor-mans-internet.org
Isoveli, ja rankasti ärsyttääkin... mIten se saakin pienet asiat tuntumaan niin kamalan suurilta???
Tänään ärsyttää muutamakin asia. Ensinnäkin, kun olen kävelyllä ja ohitan jonkun mummelin tai papan, niin minkä tähden on heidän aivan pakko pysähtyä ja katsoa, että kuka se oikein sieltä ohittaa heidät. Onko sillä väliä kuka ohittaa...prkl. Jostain syystä vain ärsyttää, kun tuijotetaan oikein pitkään, että kuka heidät kehtaakin ohittaa. Ihan kuin ryöstäisin heidät tai jotain.
Toinen asia, joka ärsyttää on se, kun yritän edes hieman miksata, niin eiköhän naapurit heti koputa ylhäältä ja alhaalta melkein biitin tahdissa *hmph*.Yritä siinä sitten miksata, kun ei kunnolla biittejäkään kuule.
edit. ai niin. Vielä yksi juttu. Ärsyttää bileissä se, kun jotkut luulevat, että se on niiiiiiiin hienoa, imeskellä sitä tikkaria... prkl ei ole *grr*.
paljon joutunut olemaan yksin *grr**nyyh*
Parittomat sukat. Aina se toinen kaveri on kadoksissa
Ei viittis faijapuolelle tehä sellast parii et toinen on pinkki ylipolvensukka ja toinen tennis-sukka
itsestään aukeileva sateenvarjo.. *pjoingggg*
ihmiset jotka on edessä kun pitäs kulkea lujaa!! tökkään niitä sillä sateenvarjolla *pjoiiinggg*
hmm. tallillamme kiristettiin koirien kiinnipitosääntöä joku aika sitten ihan yhteisestä päätöksestä (muutama vihainen koira). tänään tallimestari kävi päälle ku yleinen syyttäjä kun mun koira oli hihnassa kiinni hevosen karsinan edessä. on kuulemma sovittu että niitä halvatun piskejä ei pidetä kiinni tallin käytävillä! jäin vähän suu auki; mihinkähän mä sen piskin sitte työnnän, arvon tallimestarin toimistoonko?! (sinnehän se muuten sopiskin, sohvalle nukkumaan siksi aikaa ku mä puuhailen hepan kanssa )
samaisesta henkilöstä tuli (taas) mieleeni, että missä noita satiaisia tehdään jotka ei osaa käyttäytyä? kiukuttelee asiakkaille ihan omituisista syistä, eikä mm. ollut edes paikalla yhtiökokouksessa kun sovittiin koiria koskevista hommeleista ja vääntää omituisia omia sovelluksiaan asioista jotka muut on sopineet. HEL*ETTI että pisti taas jurppimaan
edit: se koira oli siis siinä kiinni sillon ku olin ite siellä karsinassa harjaamassa hevosta, en toki ollut jättänyt koiraa talliin muiden riesaksi lähtiessäni pois tallista... olinpas taas selkeä.
se ettei toisen tunteita voi tietää
[q]Oliwer:
Kyrsii nuo "teini -ralliautot" jotka tässä meilläkin polttelee kumia, ja kahaa jopa pikkukaduilla (nopeusrajoitus 30-40km/h)
Ja huudatetaan poppia parkissa tyyliin, "kuunelkaa ku mulla o gomeet bassot "**TTU!
Menis jonnekki metsän reunaa vertailee pipp.. basojaan.
Kyll mä snaijaan mitä "rallii" se on, mut jos tolla viel "jotain" saa ni on kumma.
[/q]
Asutko tiksissä? sun pitää säästää parit kanamunapaketit lämpimässä muutaman päivän ja näyttää et ne on uusinta muotia autojen tuulilaseissa
hevosurheilu on nastaa: esteratsastuksen olympiakultamitalistin hevosella positiivinen dopingnäyte
edit: ja toinen positiivinen näyte yhdeltä kultaa voittaneen joukkueen hevoselta...
*grr**grr**grr*
kovalevy ollu paskena jo 11h... tää brodin kone on ihan kakka ei oo yhtään sitä musiikkia mitä tahtoisin nettiradio jostain syystä jaksaa jumii nyt kun broidilla on jotain ihme säätöjä tässä... mä en oo tottunu tähän näppikseen ja toi hiiri on ihan anaalista...mä haluun mun oman koneen kuntoon missä Kimonkin viipyy sen pitis tulla auttaa laittaa toi mun kone kuntoon kun se osaa peremmin kuin Janko.. huoh..
+ et puhelin on paskana toimii kun vain se jaksaa eli lähes käyttökelvoton.. huoh.. kahviakaan en oo saanu juotuu kun ei oo maitoo ja sitä tulee vasta kun janko tulee mummolta/kaupasta... huoh...
tämä päivä ei ole mun päivä.
nimimerk. neiti kyrpäotsa joka äksyilee nyt ihan kaikesta.
[q]sapeli:
Saamattomuus (syytän päivän biorytmejä *hih*) ja se että vieläkään ei ole mitään mielekästä tekemistä (syytän päivän horoskooppia *nauru*)
[/q]
Mua väsyttää. Aattelin syyttää menninkäisiä! :)
Se kun pitää joidenkin lupausten ja suunnitelmien vuoksi missata muita kivempia juttuja joista ei olis voinu tietää aikaisemmin
edit: liian laimeat hymiöt
Omat ihmissuhteet, jotka ei toimi...*grr*
Muiden ihmissuhteet, jotka ei toimi ja joihin mut sotketaan...
Mietin tässä, et pitäis varmaan katsoa peiliin, kun en tuu enää toimeen ihmisten kanssa niinku ennen... Niin tai en kyllä oo enää yhtä kiltti ja helposti periksiantava kuin ennen
[q]Astaroth:
- Se, että maailmassa on mitä tyhmemmän kuuloisia värejä, esim.:
-> Aniliininpunainen: Vittu se on pinkki! Tai jos ei, niin sitten se on oudon-vaaleanpunainen!
-> Rosa: Se on ihan sama, kuin edellinen!
-> Beige: Se on vaaleanruskea, vaikeissa tapauksissa keltaisenruskea!
-> Turkoosi: Se on harmaansininen (tai mikä nyt onkaan, en muista millainen se on!)
-> Sitten löytyy kaiken maailman ihme "biisoninkarvanatomiprotoninpunaisia" ja ties mitä ärsyttäviä värejä!*grr*
[/q]
Hohohooh! :DDDD
Noi nimet tietyille väreille on oikeasti sangen käteviä varsinkin kun tekee duuneja, joilla on värien kanssa hyvin läheisesti tekemistä. Todella paljon helpompaa kuvailla vaikka toiselle ihmiselle puhelimessa jotain niihin liittyvää asiaa kun ei tarvitse viitata niihin täysin epämääräisesti. Eihän sitä sit mitään voi sille, että maailmassa näkyy olevansa värisokeiden lisäksi myös muita ihmisiä, joille värien hanskaaminen on liian vaikea juttu.
Aniliininpunainen ei muuten ole lähelläkään pinkkiä.
Rosa taas ei ole lähelläkään aniliininpunaista.
Beige ei ole vaalenruskeaa, eikä varsinkaan keltaruskeaa.
Turkoosi taas on lähinnä sinivihreää, ei harmaansinistä. (Itseasiassa turkooseja on vieläpä useita)
Päivän väriknoppailut (tm).
Klubbarin etusivun mainos jossa Anita Hirv(iö/onen) mainostaa Zerofortyä