Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

*kaverit, jotka luulevat tietävänsä parhaiten mikä on minulle hyväksi..*grr*
*ihmiset jotka asiassa kuin asiassa ajavat vain omaa etuaan ja yrittävät naamioida sen näyttämään muulta...*dissaa*
*ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaikesta kaiken ja jakavat sitten "viisaana" neuvojaan muille, vaikka itsellään ei kokemusta kys. asiasta olisikaan.*dissaa*
*ihmisten painostus, asiassa kuin asiassa...varsinkin sellaisissa asioissa, joissa päätösvalta ei alkuunkaan kuulu heille*grr*

Tämä kaikki on taas tultu nähtyä ja koettua viimeisen vuorokauden aikana ja voi vittu kun onkin hyvä olla, kun KAVERIT AJATTELEE VAAN MUN PARASTA...*dissaa*bull shit....

Yusu?
Tapa ne.

Se et mä olen niin ahne *possu*... Mä syön ihan rutosti aina lauantaisin ja sunnuntaisin.

Jotkut naapurit, jotka hakkaavat tällä hetkellä vasaralla seinään. Tekisi mieli mennä kuristamaan ne.

[q]BioNoi on just pahimpia liikentees.[/q]
Niinhän ne vähän tahtoo olla. pitäs ottaa niiltä kortti pois tai pistää johonki viha-/aggressiohallintakurssille

minä ise :(

>:D
SATANA

Meni taas päivänsuunnitelmat ja aikataulu sekasin ku aamulla iski aivan tajuton hammassärky. Tai no sitä ei enää säryksi voi sanoa, tuskaa seoli. Kotona edelleen makaillu ja vetäny särkylääkkeitä itku silmissä vaikka olis pitäny jo kasiks mennä kouluu. Mut meen ainaki enkun kokeen tekemään, jos kykenen.

muru - joka haluisi juuri nyt alkaa imuroimaan ja siivoamaan, minä taas miel. aloittelisin iltaa laittautumalla ja hepeniä valkkailemalla illan rientoihin.. siivota vois huomennakin sunnuntaina*hmph*

10h työpäivä takana, Huomenna tiedossa samanlainen ja pitäis siivota, siis SIIVOTA; eli ns.tehdä joulusiivous ...tuulettaa, imuroida, tomuttaa peitot-tyynyt-petari, pestä kissa ja koira, jyrää keittiö(tiskaa&siivota pöydät), siivota&pestä kylppäri, siivota jääkaappi...

onneks muru tulee koht kotia ja jeesaa

se kun toi pässi akka ei tajua, että clark kent on teräsmies

jumalauta se otti vain silmälasit pois! IDIOOTTI!

[q]alek száhala:
Teinit keskustelee irc-galleriassa (ulkomuistista):

- Tiäksä ees mikä toi lippu tarkottaa mikä sun seinällä on?
- En tiedä
- Se on Etelä-Amerikan lippu, tarkoittaa että oot rasisti.

Ei vittu

http://www.cootersplace.com/Image/merchandise/rebel/rebelsign.jpg
[/q]

Teinit on hassuja ku ne irkkaa (eli kirjottaa sinne paikkaan mihin voi laittaa niit kuvii)

Äitin mies. Ei voi olla rasittavampaa ihmistä maan päällä. sietäis saada ruoskasta perseelle ja oikee lujaa, tosin se kuitenki vaan tykkäis.

[q]mayah:
Pyykit. Miten jokainen sukka voi tippua kahdesti lattialle matkalla pyykkikoneesta vaatekaappiin? Joko ne tippuu ennen pyykkitelineelle asettamista tai sen asettamisen aikana tai viimeistään siinä vaiheessa, kun saa kaiken valmiiksi ja lähtee pyykkitelineen vierestä ja vahingossa tönäisee sitä. Miksei ne sukat voi vaan mennä sieltä koneesta siihen telineelle ja kuivua siinä ja olla onnellisia??

Päivän pyykki- ja sukka-aggressiot tuli sitte hoidettua tossa samalla purnauksella..
[/q]

http://koti.mbnet.fi/kurittu/gravity.jpg

[q]Hansu:
Ja jos oikein hyvä tuuri käy, puhelun jälkeen saatetaan alkaa testata kaikki puhelimessa olevat soittoäänet läpi ja vielä useaan kertaan.
[/q]

Tähänkin on ratkaisu, ja sen nimi on silmitön väkivalta

[q]Jaska:
---
Ana-5000:
---
Jaska:
Forum poliisit. (tiedätte kyllä ketä)
---
Move along, sir.
---
Niin tässä niistä yksi.*taputapu**sydän*
[/q]

Täällä ei ole mitään nähtävää. Menkää takaisin koteihinne.

[q]mayah:
---
Ana-5000:
Mystinen vika koneessa joka aiheuttaa kaatuilua. Softaviat on troubleshuutattu loppuun asti, enkä keksi mikä hardispala vetää koneen freezeen tostavaan sillon tällön ku kattoo videota ja tekee jotain muuta samalla. Oiskohan uus näytönohjain jotain? Tai muistipalikat? Pelejä se kestää mainiosti..

---

Mä en oo koskenu mihinkään.
[/q]

Et ookkaa. Mä vaihdoin siitä powerin ja iskin toisen muistikamman takas sisään, mut ei auttanu, kaatu melkee ekalla buuttauksella :(

[q]Jaska:
Forum poliisit. (tiedätte kyllä ketä)
[/q]

Move along, sir.

[q]innae:
Se saatanan paviaani joka on rikkonut autoni kuskinpuoleisen sivupeilin. Oli mukavaa ajella kotiin kun peili tärisee ja heiluu... Jos ei osaa autonsa mittoja niin ei kannata tulla stadiin ajaan ja kolhiin muiden autoja. Vittu. Ja ei tässä päivässä muutenkaan kehumista ole. Oikealta hartia on varmaan tulehtunut (siis se lihas) ja kiva sitten sillä töitä tehdä. Huomenna menen arvauskeskukseen (jossa ollaan kuitenkin niin varmana että tuokin on klamydiaa [puolen vuoden aikana kun olen kyseisessä laitoksessa käynyt niin jokaiseen vaivaan he ovat klamydiaa tyrkyttämeet syyksi*muhaah*]) ja sanon lääkärille että kirjottaapi tulehduskipulääkereseptin ja relaxantteja, kitoos.
[/q]

"Päätä särkee"
"Se on klamydia"
"Mut.. mut mä oon neitsyt"
"Neitsyt? Se johtuu klamydiasta."

erittäin suuresti mutsi just nyt

[q]Cloud:
Se kun yrittää nukkua yö vuoron jälkeen ja sitten ihmiset herättää soittamalla prkl. Toisaalta jos taas sammuttaa puhelimen yöksi ja heräilee puoleltapäivin niin sitten ihmiset on ihan vitun hiilessä kun ei ole ollut puhelin päällä.. milloin ne tajuais et kaikilla ei ole sama rytmi kuin niillä.. Argh tässä ei voi kun hävitä persehestä koko tilanne
[/q]

Aika idareita jos hiiltyy siitä että puhelin ei oo päällä. Sano niille, ettei kännykkä oo mikään lupa varastaa sun aikaas aina kun niitä sattuu huvittamaan.

O