Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

ulkona oleva kylmyys

- Piilolinssit.
- Huono talvi.
- 1kk ja pari päivää, niin poikaystävä lähtee armeijaan.
- Joululahjojen keksiminen.
- Rahapula.

Se, että pitää tauotta varoa askeleitaan, ettei liukastu.

[q]Juhgu:
---
Airvision:
V*t*n hemu kun ei saa mulle sendittyä jalustoja mitkä maksoin jo elokuussa...stana! Alkaa olla jo tuttu virsi
"ne on tänään lähteneet tulemaan" *dissaa**dissaa**dissaa*

---

Joopa. Itse onnistuin kadottamaan kameran USB-piuhan, ja tietysti Minolta on perseestä ja teki Sonyt(tm). Eli normaali USB-johto ajaisi täysin saman asian, mutta kameraan on tehty oma, ehkä puoli milliä pienempi versio, josta sitten voi kiskoa röyhkeää ylihintaa. 35 euroa yhdestä ***:n USB-johdosta kiitti.

Ja sehän pitää tilata maahantuojalta. Liikkeessä lupasivat 1½ viikossa silloin kun joskus toista kuukautta sitten kävin tekemässä tilauksen. Ottaisin kovin mielelläni valokuvia, joten olen sen jälkeen käynyt kyselemässä 4 kertaa, ja aina on vastattu jotain "ensi viikon alussa", "ensi maanantaina" tjs. Vittu, mikseivät ne vaan voi myöntää että niillä ei ole hajuakaan koska se johto on tulossa.
[/q]

-Joo,toi on syvältä kun eivä myönnä mitään...tai myöntivät nyt pari viikkoo sit ettei maahantuojalla taida olla niitä...tähän saakka elokuusta joka toinen viikko on sanottu "tänään lähteneet" tulee seuraavalla viikolla.
Tarvii lähtee "morjestaa" ens viikolla *släp*

Mua ärsyttää mun frendit....niistä ei ota selvää onks ne mun frendejä vai ei...kommunikointi tuntuu jostain kumman syystä yksipuoliselta...meileihin ei vastailla etc..jokseenkin vituttaa olla aina se jonka pitää ottaa yhteyttä jos haluaa kysellä asioita tai kuulumisia.*eiei*

Hmm .. ihmiset millä nousee eräs keltainen erite korvien väliin, mitä ilmeisemmin joillakin ihmisillä on valheellinen kuvitelma siitä että he ovat muiden yläpuolella, tosin pyrin pysyttelemään tuon tapaisista ihmisistä varsin kaukana.

Toinen ärsyttävä ihmislaji on niin sanotut "SKENET" skenet ovat ihmisryhmä jotka ovat vieraantuneet todellisuudesta varsin pahasti ja kuvittelevat että ovat muiden ihmisten yläpuolella vain siksi että tuntevat sen tän tai ton. Myöskin tämä kyseinen laji liikkuu kieli ruskeana hankkimassa "SKENE" tuttavuuksia jotta pääsisivät nostamaan itseään jalustalla entistä korkeammalle. He suhtautuvat ylimielisesti muihin huomaamatta sitä tosiasiaa että ehkä heidän omien korvien välissä on jotain perustavanlaatuista vikaa. Heillä mitä ilmeisimmin on tuo "Bilettämisen" perusidea hieman kadonnut jonnekkin skenettämisen hämärään , kyseisten ihmisten on varmasti hyvin vaikea ymmärtää sitä että ehkä kaikille "bilettäjillä" ei ole sama tavoite "SKENEILYN" suhteen. Joillekkin skene voi olla ihan vilpitön ilon ja nautinnon lähde ilman sen suurempaa pätemisen tarvetta.

Paluu maanpinnalle olisi suotavaa ..

Varsinkin näin vanhan polven bilettäjän näkökulmasta nuo nuorien sukupolvien "SKENET" ovat varsin ärsyttävää porukkaa ...eivät tosin kaikki .. onneksi ..

nyt ärsyttäää niin suunnattomasti yks muija... sen pitäis nähä asiat uudemmankerran uudessavalossa!!!

[q]mayah:
Et mun täytyy laittaa vaatteet päälle ja mennä siirtää parkkikiekkoon lisää aikaa. pääkaupunkiseutu
[/q]

Lainaa mun aamutakkia!

[q]*jimmbou:
just tos muori kerto, et joku vitun kives soitti pikkuveljelle(12v) tänä aamuna, asioikseen ja ja vittu..haukku, mollas, wa eva, jotain jonka luoja on luonu, (puuttuu 2sormee v.kädestä ja o.jalasta 3varvasta,syntymästä..)toinen oli itkeny monta tuntia ja oli ihan down. kyl ois tehny miel koluta koulun joka junnu läpi ja läppästä luomeen.. vittuku noi pallerot ei viel tajuu elämästä mitään.
[/q]
Mutta olisikin kyse vain palleroista. Kyllä noita typeriä päänsä aukojia mahtuu ihan tähän "aikuisten" maailmaankin.

[q]Avernian:
---
Jazmine:
VONKAAJAT!!!!

---

Harminsa kullakin
[/q]

Tiijän mitä aattelet.. mut ei se asia oo niin. Eikä toi oo kivaa..

kun ihmiset EI VAAN TAJUU*dissaa*

Nyt just ärsyttää nää p*rkeleen korvakuulokkeet mistä joskus kuuluu toisesta kuulokkeesta ja joskus (lue: just nyt) ei. Siis mä en ymmärrä - mä aluks luulin että tuolla on joku kosketushäiriö, mutta oikeasti se kuuloke menee päälle ja pois (tai on puolivahvuudella) ihan satunnaisesti vaikka en liikahtais senttiäkään. Oon ymmälläni. Ja ärsyyntynyt (vai joko mainitsin asiasta?)

Multa Irtos just hampaasta palanen

Vanhuus tulee yksin....

Ihmiset, joiden elämä pyörii ihan TÄYSIN bileiden ympärillä ja jotka on aivan täysiä nistipellejä! Kaikki on niiin megasuperihqulii, kaikki on mun kavereita ja kaikki on niin ihanaa, kunhan vaan saa vetää nokan täyteen kamaa! Vittu herätkää pahvit elämään!!!!!!!!!!!! *eiei**poks*

Toimitusjohtajat jotka ei osaa hoitaa asioitaan!

mä niin toivoisin että voisin olla joskus edes kaks kuukautta terveenä yhteen putkeen *yskii* ja aina ihan aina ne sattuu viikonlopun päälle *grr*.. Mua kyllä ärsyttää myös "ihmiset" mut sitä aihetta en lähe sen enempää setvimään täällä...

Sambasoundiset konemusaskenen biisit
Sambaefektit biiiseissä. Bongorummut etc.

[q]Ana-5000
:- Jos puhut julkisissa puhelimeen, älä huuda. Vastaa myöskin heti, tai vaienna edes soittoääni. On hillittömän raivostuttavaa kun ensin puhelin soi minuutin laukussa, jonka jälkeen vieressä istuva täti kaivaa luurin laukusta ja tuijottaa sitä 30 sekunttia, samalla kun luuri raikaa kuin helvetin pasuuna.[/q]
Mäkään en ymmärrä tätä. Mikä siinä luurissa on niin jumalattoman ihmeellistä, että sitä toljotetaan suu auki _ikuisuuden_ ennen kuin vastataan. Ja tottakai se soittoääni pitää olla kovimmalla mahdollisella asetuksella, jotta varmasti kaikki muutkin matkustajat pääsisivät nauttimaan siitä ikivanhasta Mäkitorpan tunnarista. Ja jos oikein hyvä tuuri käy, puhelun jälkeen saatetaan alkaa testata kaikki puhelimessa olevat soittoäänet läpi ja vielä useaan kertaan.

Vituttaa et mulla on amis viikset koska en ehtiny sheivata tänää
Ja vituttaa et mun "Skege" kasvaa sentin About 2 kuukaudes

Ana puhuu kyllä asiaa tossa kännykkäkäyttäytymisessä yhen jutun voisin vielä lisätä listaan

Kun menet missä tahansa kaupassa/kahvilassa/baarissa kassalle, lopeta puhelu. On erittäin ärsyttävää työntekijän kannalta, kun joku ojentaa rahoja ja puhuu samaan aikaan. Mikään tuskin on niin tärkeää, ettei voisi soittaa minuutin päästä uudestaan niin, että voisi tervehtiä jne.

edit: voisinkin tehdä pidemmän valituksen tonne asiakas on aina väärässä -topikkiin

O