Mikä ärsyttää?
VITUN OPINTOTUKI ja muu shitti! Matt Darey jää välistä Kuunnellaampa sitä sit Winampista.. juurikin nyt
EI NÄIN! Tekis mieli jo itkee...
Ystävät jotka eivät pidä lupauksia
[q]alek száhala:
Teinit keskustelee irc-galleriassa (ulkomuistista):
- Tiäksä ees mikä toi lippu tarkottaa mikä sun seinällä on?
- En tiedä
- Se on Etelä-Amerikan lippu, tarkoittaa että oot rasisti.
Ei vittu
http://www.cootersplace.com/Image/merchandise/rebel/rebelsign.jpg
edit: läppä löytyy Feral:n kuvasta..
[/q]
voi hyvä luoja päivän reps kops ja tipahdel
[q]Pinski
...koska äijällä ikää n. 40v.[/q]
Noi on just pahimpia liikentees. Mä ajan joka päivä Turun lähellä olevaa ohikulkutietä (Piikkiö-Raisio) ja siellä kyl nää keski-ikäiset miehet huristaa välillä niin törkeesti eteen kun ajavat johonkin liittymään. Muutenkin tuntuu et niillä on kauhee kiire, ihan kuin olis tuli perseen alla koko ajan.
Sattuu olemaan kimpassa sellasen ihmisen kanssa joka on jokseenkin tunnettu. Siinä sitten pitää vaan yrittää roikkua mukaan, vaikka onkin ihan out skenempien ihmiseten jutuista, menoista ja tavoista
[pieni]~...Don't you know who I am? Remember my name [FAME] People will see me and cry. [FAME] I'm gonna make it to heaven. Light up the sky like a flame. [FAME] I'm gonna live forever. Baby, Remember my name...~[/pieni]
Ärsyttää se, että just nyt duunissa ei ole mitään tekemistä... pelkkää turhan päälle olemista ja nysväämistä Ja joku varmaan diggais siitä, ettei tarvii mtn tehä. Mut pidemmän päälle tää on tajuttoman rassaavaa.
[q]mayah:
---
Coon:
Sattuu olemaan kimpassa sellasen ihmisen kanssa joka on jokseenkin tunnettu. Siinä sitten pitää vaan yrittää roikkua mukaan, vaikka onkin ihan out skenempien ihmiseten jutuista, menoista ja tavoista
---
Pööh, sä oot paljon skenempi ku se. Mä ainaki hengaan aina sun lähelläs vaan sen takii, et susta voi saada pisteitä, mut siit toisesta ei kyl heru yhtään.
[/q]
ihku *plur**hali**pus*
kiukuttelevat vanhukset, pers'aukisena olemine, aamukiukkune tyttöystävä, tv-chatit/mobiilipelit, viikonlopun lyhyys, huonot jurripanot, tekemisen puute, jatkuva röökiyskä, just seurustelemaan alkaneet ihmiset(ne katoo totaalisesti) ja se et mun aamukahvi maistuu hivenen paskalle..
[q]alek száhala:
- Tiäksä ees mikä toi lippu tarkottaa mikä sun seinällä on?
- En tiedä
- Se on Etelä-Amerikan lippu, tarkoittaa että oot rasisti.
[/q]
Se ärsyttää ehkä kans vähän, et hipit pistää seinilleen "Jamaikan" lippuja, esimerkiks Bob Marleyn tai lehden kuvalla varustettuna:
http://www.ethioworld.com/images/Ethiopianflagpopular.gif
Kuis moni tietää et minkä maan lippu oikeesti on kyseessä? (ilman et googlettaa tai quotaa).
Joo,munkin on pakko kirvellä tätä flunssaa...pari viikkoo jo kestänyt ja ei tunnu loppuvan millään
Onnex kuumepäivät on jo takana
Piiiiiitkä aikainen parisuhde, sen kariutuminen jonka seurauksena alkaa ajatella pahoja asioita. Esim 'oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen parisuhde' ja muut lihan makua pilaavat ominaisuudet. Voi kestää pitkäänki ennenku kiinnostaa ees vilkasta naisten suuntaan, niin totaalisesti onnistu kyl toi exä pilaamaan koko sukupuolen et taidan siirtyy poikarakkauteen kohta.
se kun opiskelijakortti menee vanhaks ja on ihan tajuttoman kallista matkustaa junalla sit..
[q]pupuTupuna:
---
Wegez:
---
pupuTupuna:
ihan totta siltä se kuulostaa, mä en ymmärrä mitä ne touhuaa!!
---
..tamppaa eikä jalois ole joustoa olenkaa..?
---
Sitten niillä ei kyllä ole rytmitajua yhtään!!
[/q]
no älä ny, sun pitäis kannustaa kun seuraava tamppaajasukupolvi reenaa
Tiskaamattomat tiskit!
Asun 9 hengen opiskelija-asunnossa ja kyllä osaakin ärsyttää kun joku ei tiskaa tiskejään.. Nyt tällä hetkellä keittiön tiskiallas pesemättömiä pannuja ja kattiloita.. Ei viitti alkaa uhrautumaan ja tiskaamaan likaseks jätettyjä tiskejä. Siihen ku alkais niin ei sitä muuta tekiskään ku tiskais!
[q]-Santtu-:
se kun opiskelijakortti menee vanhaks ja on ihan tajuttoman kallista matkustaa junalla sit..
[/q]
pyydä kavereita hankkiin sulle uus tarra vr:n korttiin..*joo*
t. nimimerkki keinoja kaihtamatta
Ärsyttää kun tunnun olevan ainut ihminen joka ei pääse edelleenkään verbix.comiin.. Kysyy vaan passuja eikä päästä.. Saatana. Jo muutamalta eri koneelta oon yrittäny.
Vittu kaikki. Mikään ei voi toimia niinkun pitäis. Menee hermo ja päähänkin sattuis ja ei jaksaisi. Olen loman tarpeessa. Pois täältä vitun suomesta johki kivaan paikkaan jossa on lämmintäja meri vieressä jossa uida.
Helvetti kun ottaa päähän kun tulossa on todellakin booring vkoloppu.. eka raataa viikon niska limassa ja sitten kun on vapaata joutuu lapsenvahdiksi kolmelle riiviökersalle *huoh*
Hard-ihmisenä annan lahjaksi vain kovia paketteja, mutta olen niin surkea paketoija, että kaikki tuotokseni näyttävät siltä kuin sisällä olisi villapaita.
Väärin merkityt työvuorot / yllättävät pakkotyönakit