Mikä ärsyttää?
ihmiset jotka puhuvat asioista joista eivät tiedä yhtikäs mitään! ja tää mahtava hyöty tästä..*hahjust*
[q]W:
---
innae:
Ihmiset jotka ottavat kaiken kirjoitetun vähän liian tosissaan. Kannattaa ottaa se kaktus sieltä pyllystä pois niin on helpompi istua*muhaha*
Ja se ettei kukaan ymmärrä mun vitsien päälle.
---
Mä oon muuten pannu merkille ettei ihan kauheesti kannata pelleillä näköjään julkisilla paikoilla ja esittää esim hullua, sillä varmaan sellaiset 60-70% ihmisistä ei ymmärrä että kyseessä on huumori vaan luulee että olet tosissasi....naisilla on mielestäni yleisesti ottaen parempi huumorintaju, sekä eivät aina sano, et kato onks toi joku hullu! Miehet ovat lähes aina kuittaamassa muut erillaiset ihmiset hulluiksi, eivätkä useinkaan jaksa ymmärtää miten joku voisikaan olla jotain muuta, jos kerran käyttäytyy tilanteessa toisin kuin itse käyttäytyisi, tai jotain....meni varmaan perille kaikille...
[/q]
niin tuttua juttua!..*joo* ikävä kyllä..
Nuoret naiset, joilla on uskomaton kyky uhmata logiikkaa ja valehdella täten itselleen.
P.S. Ilmeisesti ainakin Lene täällä forumissa taitaa rikkoa tätä sääntöä olemalla harvinaisen järkevä.
Tää vitun puuveistos kurssi, ei mitään tekemistä ja täl pitäs olla toho kahtee asti, kaikki meni jo syömään ja nyt nökötän yksin tyyliin täällä.
Mua ainaki vituttaa se, ku pöntölle menee istumaan kakkoshädälle ni se kusi tulee kuitenki aina ekana, ja sit ku siel on kuset pöntönpohjassa ja päästää sinne kunnon pökäleen joukkoon ni sit ne kuset loiskahtaa suoraan pyllylle.......... okei no nyt mä oon oppinu et sinne pudottaa pari palaa vessapaperii ni ongelma on ratkastu.
Juustopalaa on mahdotonta höylätä lopussa ku se on niin ohut, mut kuitenki nii paksu et se maistuu iha shidoonille leivän päällä
Mihin vaa mä meen ni hissi on aina ylimmäs kerrokses ku mä oon ekas kerrokses, ja sit ku mä oon ylimmäs kerrokses ni se hissi on aina alimmas kerrokses. Mä oon oikeesti venannu hissiä niin monta tuntia mun elämässä, et siit voi koht tehä jonku kolmiosasen elokuvan.....
Jugurttipurkin foliokantta ei ikinä ikinä ikinä saa ehjänä irti!!!
Popcornin jyvä takahampaan välissä.... sitä yrittää koko vitun päivän ronkkia pois sieltä mut sit ku sen saa pois ni se on oikeesti parempi ku 10 orgasmia
Kaupassa vituttaa ne hitaat vanhat lyllertävät mummelit joiden ohi ei pääse mitään kautta vaa siin on pakko bygii takana koko sen vitun hyllykön päähän asti et pääse ohittamaan
Suihkussa pyörii tyhjiä shampoopulloja eikä niit ikinä jaksa heittää pois....
Salilla ku jengi jättää painot laitteisiin
...................enköhän mä nyt oo avautunu ihan tarpeeks
meidän koulun nörtit jotka on keksiny et atk-luokka on jotain vi**n pelaamista varten rakennettu*hmph*
- Väsymys duunista.
- Väsymys vapaa-ajasta.
- Väsymys väsymyksestä.
Väsyttää niin helvetisti, ettei edes seksi, ruoka, bileet tai kirjat uppoa. Kuulemma edeltäjääkin oli väsyttänyt ihan liikaa sen aloittaessa duunit, joten kai tää on normaalia. Turhauttavaa olla vapaalla, kun ei jaksa rentoutua tavalla, millä haluaisi rentoutua. Urh.
Lisäys:
Kaupalle käveleminen huolellisesti hiotun ostoslistan kanssa - pyhäpäivänä.
Se että kun kerrankin menee hyvin ja on saanu ittensä jotenki järkiinsä niin kaikki asiat ja ihmiset mitkä haluis vaan unohtaa alkaa vaan kirjaimellisesti tai ei tökkimään sieltä sivusta että "hei muistatko millanen olit sillo ja sillo". Tehtyä ei saa tekemättömäks ja se ärsyttää varsinki tänään.
[q]Materialgirl:
Lumi, jota taivaan täydeltä tänään lykkää =/ Chara Kbir. Kestää taas vähän aikaa säätää aivot iloitsemaan tästä vuodenajasta.
[/q] Meilläpä tulee loskaa!
[q]-Santtu-:
---
CandyRaver:
ennakkoluuloiset ihmiset*grr*
aiheuttavat kauheeta mielipahaa monelle viattomalle oliolle*uuh*
---
no niinpä..ja nimenomaan se jos näillä ihmisillä on jostaikin toisesta ihmisestä joku tietty käsitys se on niitten mielestä just se ehdoton ainut oikea ja sitä kuulutetaan tietysti kaikille kanssaeläjille.
[/q]
Siis en pysty käsittämään sitäkään,että eikö jokainen ihminen osaa itse päättää mitä mieltä jostakin ihmisestä kulloinkin on? Ja vaikka antaa tälle ihmiselle mahdollisuuden edes yrittämällä tutustua tähän ennen tuon mielipiteen muodostamista?? Eikö ne kaikenmaailman;"me ei olla enää sun kaa ku toi sano,ettei sun kaa kande olla"-jutut kuuluis jättää sinne esikoulun/ala-asteen hiekkalaatikolle?*ding*
Sitä ollaan vaan niin aikuisia ja itsenäisiä kaikilla tavoin,mutta kaverit määrää kuitenkin että kenestä kannaattaa pitää ja kentä ei siitten taas ole ollenkaan tuntemisen arvoinen...*igor*
Kyllä sellaisesta käytöksestä on aikuisuus/kypsyys etc. kaukana...
Antakaa hyvät ihmiset edes yksi vaivainen mahdollisuus sille uudelle tuttavalle,kuka tietää,kuinka monta hyvää ystävää on ennakkoluulon tahmeaan verkkoon jäänyt vangiksi ja joutunut ikuiseen unohdukseen....*igor*
Se kun ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan*släp**igor**eiei**kivatsulle*
[q]Ana-5000:
---
Jaska:
Forum poliisit. (tiedätte kyllä ketä)
---
Move along, sir.
[/q]
Niin tässä niistä yksi.*taputapu**sydän*
Mua ärsyttää ihmiset jotka haluaa jakaa typerät pikkutärkeet ongelmansa tyyliin ''maito mössäs mun riisimurot ennen ku sain lautasen tyhjäks ni kusasempa kaverinki aamumuroihin''
Toi v*tun dna mainos klubbarin sivulla. ärsyttää ku hiiri muuttuu kynäks siin ja sit ku koskee siihe "täytettävään kohtaan" niin siihen tulee n. taidan olla tänään vähän liian vihasel tuulel ku toiki alko ärsyttää.
[q]Hyzenthlay:
se kun aamulla herää ja menee tekemään aamiaista, niin huomaa, että margariinit, juustot, leikkelet ja kaikki on jääny illalla pöytään ja on nyt ihan lämmintä mössöä
[/q]
niinpä... vielä ärsyttävämpää on jos huomaa et margariini on loppu.
Elämä ihan yleisesti. Tää päivä ei oo taas menny ihan pulkkaa.
[q]Avernian:
---
Jaska:
(tiedätte kyllä ketä)
---
Ketkä, tai kuka. Ei ketä.
[/q]
On poliiseistakin jtn hyötyy...*lmao*
siitos...
[q]mureena:
lukkoo tai STFU buhahaha
[/q]
Aamen!!!
[q]Ana-5000:
Nää on kuulkaa isoja asioita.
[/q]
Great minds think alike.
Tosin se on siistiä ostaa esim. vanha läppäri, jossa on suojamuovit päällä. Tosin mitään "Designed for Windows XP" tarroja sitten kaipaakaan :)