Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Yks ämmä oli lomalla tossa pari viikkoo ja olin sen paikalla sen aikaa.. Siivosin sen vitusti parempaan kuntoon mitä se oli, kaikki tavarat oikeille paikoilleen jne.. Ja voi vittu mikä vitun nipotus alko heti kun tulin duuniin ”missä se ja se?” pälälpäälää.. VITUN HUORA SIELLÄ MISSÄ ENNENKIN SAATANA.. VITTU.

[muokattu 2.8.2004 08:05]

Jokapäiväinen ”tietoturvallisuuspäivitys” ja miten helvetissä voi lähes jokapäivä löytyä uusia aukkoja joista jokainen ”antaa mahdollisuuden” ulkopuolisille täydet ohjaimet kontrolloida mun tietokonetta,eli jos en ois yhtään päivitystä ottanu vastaan siitäpäivästä ku sain tän koneen ni oisinko nyt ihan ryövättynä ja raiskattu?
helposti voisin rikkoo niitten naamat ketä tän on junaillu tälläsee tilanteeseen*kivatsulle*ja hyvällä omatunnolla

---
Menossa näyttöviikko...

sairaanhoitaja iski mulle 11 eri asiaa mistä aikoo lääkenäytössä kysyä ja tietenkin lääkkeiden jako.. IHAN VAAN VITTU 11 KOHTAA!! mm. 2 eri lakitekstiä jne.. onneks se ei oo ku ylihuomenna.

sit lukee muiden lääkenäyttöö.. " jaoin lääkkeet ja se oli siinä" voi hevonvitun vittu...

Tasan ei mee nallekarkit perkele!
---

Suosittelen siirtymään sinne s-hoitajan linjalle siitä l-hoitajan linjasta. Eipä tarvitse näyttöviikkoilla vaikka samaa shittiä opiskeletkin. Näyttöviikko on kyllä jotain täysin absurdia typeryyttä, jonka avulla yritetään jotenkin korostaa lähäreiden ammattitaitoa tai vaadetta siihen. Samaan aikaan kun korkeamminkoulutetut eivät vastaavia harrasta ollenkaan ja osaavat kyllä työnsä ilmankin.

Ei muuta kuin kestämistä sinnekin tuonkin turhakkeen kanssa.

no onneks löytyy kiinnostusta noihin asioihin ihan luonnostaan ja lääkkeiden jako meni onneks läpi ja lääkenäyttö kiitettävä ++ suoritukselle ja ylistävillä kehuilla miten olen niin hyvin perillä ja osaava

koko näytön arvosana kiitettävä 3 ja pari lisäplussaa:D Hain sairaanhoitajaks mut 11v sitten käyty lukio päin persettä ei auttanu asiaa ja käyn tän nyt loppuun ja hain näillä papereilla sitten uudestaa

Tää tylsyyys.... ei oo mtn tekemistä ja se ottaa pannuun*grr*....ÄÄÄÄÄ Meitsi sekoo koht...

Lisärasitukseni.

olen tekemässä päiväkodissa kouluun liittyvää harjottelua. Ärsyttää kun vanhemmista on tehty meille opiskelijoille ( aikuisille ) kauheita mörköjä. Hyvä jos niille saa edes puhua mitää lapsen toiminnasta. Kuitenkin pitäs niidenkin kanssa kommunikoida luontevasti.

Itse kuitenkin käynyt oman jälkikasvuni kanssa 3-vuotisen päiväkotirupeaman läpi joten en ole ihan noviisi siitä miten siellä ollaan.

sain rakentavaa palautetta siitä et pitäs ohjata vakkareiden puheille jos tulee jotain mutta kyse oli ensin vanhemman tekemästä huomiosta johon haki varmistusta minulta. Kyseessä ihan simppeli asia et tekeekö lapsi sitä asiaa minkä teki siinä vanhemman nähden useinki päiväkodissa kun kotona on alkanu typeryyttä tekemää. Ohjasin kyllä ensin et menis puhumaan vakkareille et ku oon opiskelija mutta hänkin lähäri ammatiltaan ja lapsiin erikoistunut joten sano et kyllä hän luottaa siihen et osaan sanoa sen itsekkin ja luottaa.

No 2pvää enää.

mut on luotu ennemmin tk/sairaalamaailmaan ja tuskin ne omaiset siellä nyt yhtään helpompia olis:D

Omien kynsien syöminen...*grr**grr*

kun norsua työnnetään jääkaappiin vaikka se on jo osittain täynnä ulospyrkiviä kirahveja,mutta jos norsu on tarpeeksi tyhmä niin hän menee jääkaappiin ihan omasta tahdostaan,oli se sitten täynnä tai tyhjä, niin norsu änkee sisään ja sitten vasta päästää kirahvit ulos,sama juttu kaikkialla,kattokaapa sitä kokonais taistelua mitä raitiovaunu,metro,juna tai bussi pysäkeillä tapahtuu,naurettavaa ja tyhmää,estääkö ego järjenkäytön?

[muokattu 2.4.2004 15:51]

[muokattu 2.4.2004 15:53]

projekteissa kolmas osapuoli.

[q]mayah:
Ihmiset, joilla kaikki on aina huonosti.
[/q]

Juu ja jos se mikä on aina huonosti on aina ja iankaikkisesti sama asia. Sellanen, että samasta asiasta marmattaa toiselle jonkun 1/2 vuotta, mutta ei ite tee sille asialle yhtään mitään.

muRRR...saa vereni kiehumaan...

Yleensä ihmisien itsesäälin kerääminen mitä mielenkiintoisimmilla tavoilla. Ehkä parhaita ovat juuri nämä viiltelijä-angsti-teinit. *dissaa**grr*

....vaikka onhan se coolia pistää pari haavaa käteen, kun taustalla iki-ihana Pelle-Hermanni Valo laulaa "you're sweet sicxsicxsicx"

Vitutus on pitkälti seksuaalista patoutumista joka purkaantuessaan aiheuttaa kohdehenkilön vihan tunteen. (vittu mitä tekstiä... ;)
Meikäläistä ei vituta ku: Liian täydet ravintolat, haisevat ihmiset, bimbot jotka luulee olevansa ainutlaatuisia, kaikki kallis, tupakansavu.....taitaa näkyä eilisen reissun vaikutus viellä? Hehh....*iloinen*

[q]DominikH:
Yleensä ihmisien itsesäälin kerääminen mitä mielenkiintoisimmilla tavoilla. Ehkä parhaita ovat juuri nämä viiltelijä-angsti-teinit. *dissaa**grr*

....vaikka onhan se coolia pistää pari haavaa käteen, kun taustalla iki-ihana Pelle-Hermanni Valo laulaa ”you´re sweet sicxsicxsicx”
[/q]

Viiltelyn taustalla on useissa tapauksissa ihan oikeita ongelmia, vaikka koko juttu onkin marginalisoitu huomionhakemiseksi, vähän niinkuin epäonnistuneet itsemurhat. Ehkä ihmistä ei kannata leimata, vaikka käsissä olisikin vekkejä. Toisilla se kertoo siitä, että nuorempana on ollut oikeasti rankkaa.

hyvää musaa soittava nettiradio ei suostu soittaan musiikkia vaan parinkymmenen sekunnin yhdistämisen jälkeen kuuluu mainos jossa ilmoitetaan radion nettiosoite ja kiitetään kuuntelusta!!*kivatsulle**eiei*

just tos muori kerto, et joku vitun kives soitti pikkuveljelle(12v) tänä aamuna, asioikseen ja ja vittu..haukku, mollas, wa eva, jotain jonka luoja on luonu, (puuttuu 2sormee v.kädestä ja o.jalasta 3varvasta,syntymästä..)toinen oli itkeny monta tuntia ja oli ihan down. kyl ois tehny miel koluta koulun joka junnu läpi ja läppästä luomeen.. vittuku noi pallerot ei viel tajuu elämästä mitään.

VONKAAJAT!!!!

Forum poliisit. (tiedätte kyllä ne urpot)
Hiplaavat homot
Ylimieliset naiset
Ylimieliset dj:t ja semmoset dj:t joiden on pakko joka kuukausi tehä joku v_tun mixtape
Pihit ihmiset
Hirvee humala -> jälkikäteen
Aseista kieltäytyjät
Rumat huonekalut
Ottawan sopimus
Jenkit
Pihapoliisit
Kusipää naapuri
Paska optiikka
Ja se et kaikki hyvät topicit on suljettu!

..on niiin huono päivä et vois jatkaa loputtomiin

ihmiset, jotka esittää viisaampaa ku on
valkosipulille haiseva vierustoveri
liian aikaisin herääminen
vesisade

eilen oli kyllä niin monta taunoa liikentessä et tekis mieli vaatia autokoulu monivuotiseks liikennevaloihin tulee punaset, nään sen jo kaukaa ja rupeen jarruttamaa ku edelläajavaki jarrutti (kuka sitä nyt perään haluu ajaa *justjoo*) ja oli kiva huomata siinä ku se perä läheni että tää mun edelläoleva iski jarrut POHJAAN ja valutti loput n. 20m liikennevaloille. takaa tulee väh. 50km tuntinopeudella toinen auto, eli minä, joten oli erittäin mukavaa siinä huomata että munki pitää iskee jarrut pohjaan. ei siinä muuten mitää mutta keli ei mikään paras äkkijarrutukseen, joten kyllä siinä vähän rupes keljuttamaan ja miettimään onko edelläajavalla ihmisellä edes aivoja olemassa ja ku tää oli vaa yks tapauksista mitä eilen löyty. sen lisäks mua vastaan ajo yhellä pikkutiellä auto joka meni suoraan, sen takaa tuli kahta idioottia jätkää jollain tummanpunasella autollaan ja käänty törkeesti mun eteen jolloin mun oli taas lyötävä jarrut pohjaan. siinä sitte pojat vielä kehtas näyttää mulle keskaria mikä oli kyllä mun mielestä jo naurettavaa. teki mieli painaa vaa kaasua ja ajaa kylkee mut en mä voinu sitä mun omalle rakkaalle autolle tehä muttaku ei tässä vielä kaikki! olin menossa kavereita moikkaamaa yhteen bubiin ja siinä sitte piti vaihtaa kaistaa että pääsisin kääntymää sinne menevälle tielle, ni joku vanha äijä näki mun vaihtoyritykset ja vittuuksissaa päätti ettei päästä mua vaan hidasti ja nopens vauhtia sitä mukaa mitä mä tein. joka oli musta erittäin lapsellista koska äijällä ikää n. 40v. kyllä siinä sitte vedettiiki sen edestä aika törkeesti ku oli pakko päästä toiselle kaistalle. ja keskaria tietenki peliin. en sitten tiedä olin kussu sen aamumuroihin, eikö auto/naama miellyttäny vai miksi näin mutta kyllä otti päähän. ja sit ku oli pakko vetää törkeesti etee ni tietenki kuuluu torven ihanat äänet takaa
että tällästä oli eilen lahden liikenteessä. ja varmasti ens kerralla ku joku tekee jotain tollasta ni surutta tuun päälle!

Pinski on puhunut. ugh.

Tuuli.

Ei sillä, en mä lähde lentoon tuolla, mutta vaatteet yrittää.

Tää päivä on ihan yleisesti menny aamusta asti vähän pyllylleen ja siitä sit tuli heti aamusta vähän känkkäränkkä olo ja sit yks kaveri otti siitä itteensä ja synty ihan kamala riita. Voi v****! Anteeks nyt vaan kamalasti jos en voi höyryä puhkuvana olla sitä maailman herttaisinta ja ystävällisintä seuraa. Miks ihmiset ottaa aina itteensä jos on vaan huono ja stressaava päivä. Eikö ikinä sais olla ihan oikeudella pahalla päällä? Ei aina voi olla niin vitun hyvä päivä.

O