Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ku yhellä tutulla ( 16 v ) on 21 senttinen, ja mulla ei..

Silmä roskassa.

nykyinen hintataso kaikessa ja ulkomailta tilatessa postikulujen suuruus. Ja tullista en ala edes puhumaan. Se on keräilijän suurin vihollinen

no onneks löytyy kiinnostusta noihin asioihin ihan luonnostaan ja lääkkeiden jako meni onneks läpi ja lääkenäyttö kiitettävä ++ suoritukselle ja ylistävillä kehuilla miten olen niin hyvin perillä ja osaava

koko näytön arvosana kiitettävä 3 ja pari lisäplussaa:D Hain sairaanhoitajaks mut 11v sitten käyty lukio päin persettä ei auttanu asiaa ja käyn tän nyt loppuun ja hain näillä papereilla sitten uudestaa

Luonnostaan kiinnostusta näyttöviikko turhakkeisiin? No ei kai sentään. Mutta älä huoli, sitten töissä saatkin tehdä lisää tenttejä lääkeihin liittyen kuten "LOVE" tentti ja muita vastaavia potilasturvallisuuten liittyviä kuumotuksia. Kiinnostus on todellakin hyvästä =P Sillä ei ne tentit tekemällä lopu.

Jos on vessapaperi loppu kun sitä tarvii..*hmph*

Unirytmi ihan perseellään. V*tun iltavuorot.

[q]Zenni, 8.11.2006 22:02:
Ei ei ei EI mä en vaan ymmärrä ruotsia! En osaa taivutusmuotoja, sanajärjestystä enkä ees helvetti sanoja, aikamuodoistakaan mitään hajua enkä osaa ees ääntää! Lähes kuuden vuoden opiskelut on menny täysin vessasta alas ja vasta nyt tajusin, etten mä osaa koko kieltä yhtään. Tältä pohjalta on hyvä alkaa valmistautumaan kirjotuksiin ja kirjoittamaan ainetta, jonka pitäis olla huomenna valmiina.
[/q]
jep jep. kolmannesta asti itsekin ahmin ruotsia, mutta jossain matkan varrella kirjaimet muuttuivat heiroglyfeiksi ja epätoivoisista opiskeluyrityksistä huolimatta koko aihepiiri meni ihan ohisektoriin. kirjoitukset keskipitkänä ja arvosanaksi "eos"

olen kuitenkin lohduttautunut sillä, että eipä koko kielestä ole koko elämäni aikana ollut minulle yhtään mitään konkreettista hyötyä, ja tulvaisuudenkin suhteen uskallan olla skeptinen

klubbarilaiset

Kaikki mahollinen tällä hetkellä.,....

Tän foorumin käyttöliittymä.*grr*

Hieman väsyttää kun uni tuli simmuun vasta 05.00

Unettomuus*igor*

Tää klubbari alkaa täyttymään jengillä jotka ei edes käy bileissä.
Käy vielä niinkun irc-gallerialle on käynyt, kohta tää on joku teinien
pimpuran / kikulinvonkaussaitti.

-Gradun puurtaminen.
-Selkäkipu.

[q]fallen angel:

Paskan puhuminen selän takana..

et cetera..

[/q]

Sua vituttaa näemmä aika paljolti samat asiat kun mua. Ihmiset puhuu paskaa *dissaa*, vaatekaupat täynnä kasarimuotia *nyyh*, kenkiäkään ei löydy, ellei huvita maksaa 300 euroa

Salin kuumuudesta en tiedä kun oon tämmöne laiska läskiruikkupaska joka ei jaksa käydä salilla vaikka varmasti pitäis.

Se kun noissa vitun klassisen náhuatlin sanakirjoissa ei oo merkitty pitkiä vokaaleja, perkeleen yksinkertaistettu ortografia.

[q]Pingu:
ärsyttää ja vähän pelottaakin, ku lähes joka yö mun unet sijoittuu Leppävaaraan. en oo asunu siel viiteen vuoteen ja mä vihaan sitä paikkaa!! ja sit mun unissa on kans usein tuttuja ihmisiä/eläimiä, jotka on kuollu. terapiaan?
[/q]

Mä näin unta että mun nenä oli täynnä paperia.. Sekään ei liene tervettä..

Mut nyt just ärsyttää se kun joutuu istumaan töissä vaikkei oo mitään tekemistä.

Ihmiset, joille on selkeästi jaettu liikaa välimerkkejä käyttöön jossain vaiheessa elämäänsä. Come on, kyllä se asian pointti tulee selväksi vaikka esim. huutomerkkejä ei käyttäisikään viittä peräjälkeen.

Nimim. "!!!!!!!1 = oksuemoticon"

keski-ikäiset vihaiset naiset sateenvarjojen kanssa,watch out!

[muokattu 18.2.2004 12:00]

viikonlopun lehti (iltasanoma tai iltalehti) PUOLET tai yli puolet lehteä täynnä jotai turhaa juttuu,niiin tekopyhää ku voi,jokaisen sivun reunassa oikeen mainos ”bussi turma” (23kuollutta,verta,surullista,varmasti kiinnostaa,OSTA HETI) ja sitten suomenlippu puolitangossa jokaisen sivun yla ja alareunassa,jouduin skippaamaan väh.puolet sen paskan takia ja eilisen seitsämän UUTISET eivät kertoneet mitään uutta,samaa viikon vanhaa juttuu mut oli siin jotai uutta,nyt on suomikin saanut osansa irakista,ja miten oli,jos joku katto nii kerroppas sanottiinko seitsämän uutisissa että george w bush olisi tiennyt etukäteen ”terroristien” iskevän 911? ja mikä parasta se suomalaisten kuolema irakissa jatkui viel talous uutisissa ja koko sen ajan,ei voi sanoa iltalehti,iltasanoma,mtv3,plaplapla vaan kaikki on yhden tahon kontrollissa..ja aika häpeemättömästi täytyy sanoa rakas media,se tuo mitä me halutaan

[muokattu 23.3.2004 07:23]

[muokattu 23.3.2004 07:25]

[muokattu 23.3.2004 07:26]

O