Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Oma itseni liian känässä. Hirmu morkkis taas.

ärsyttää kun ihmiset leimataan syystä tai toisesta.. prkl. kiva kävellä kaupungilla ja kuulla selän takaa jonku tyypin sanovat " hei, toi on se piritrancetyttö meidän koulusta" jehei, kiitti kiva moi

[q]
Optik:
http://koti.mbnet.fi/wheany/agapio/index.php
[/q]

tuo on persuaarista niin kovasti ettei mitään

aikaset herätykset ku alkaa aamut pimenee niin ei meinaa saada revittyy itteään ylös millään...
eli siis omat unenlahjatkin*iihhih**grr*

Lauantaina olis kahdet hyvät bileet, ei pysty valitseen ja hankala jotenki setvii et olis molemmissa samaan aikaan

mun maha

[q]Astaroth:
---
sapeli:
mun maha

---

Join the club!*hmph*
[/q]

treenaamaan pojat

Ärrsyttää todella paljon selkäänpuukottajakaverit sekä toisten asioihin liikaa puuttuvat ihmiset!*piru* Ei yksinkertaisesti huvita kuunnella jatkuvaa mussutusta asioista jotka ei muille kuulu millään tavalla! Sit ärsyttää suunnattomasti "isi tietää kaiken"-asenne meil himas... Siinä vissiin ne tän hetkiset ärsymittarin väpättäjät.

"tosi ystävät" niimpä niin...

Ainainen alemmuuden ja huonouden tunne

Päässä soinut pari päivää Barry White*grr*

Se että maksan eläkemaksuja, joista minulle ei ole mitään hyötyä koska olen alle 23*grr* Olisi sille rahalle muutakin käyttöä, saisi säästettyä ensi kesäksi vaikka*hmph*

ärsyttää se kun ärsyttää kaikki... voihan ärsytyksen ärsytys...

Pienet ovat murheet teilläkin, se ärsyttää

Tää atoopinen iho. Kohta 19 vuotta siitä kärsiny. Välillä parempi ja välillä aivan karsee. Nyt taas tuntuu siltä ettei mitkään rasvat/voiteet tahdo auttaa.

Miks asioista pitää tehdä niin vaikeita kun ei ne oikeasti ole? ... Huh, nyt helpotti

prkl ku ihmiset on niin sinisilmäsiä ja sokeita et ne ei tajua omaa parastaan, ja ihmiset jotka jäävät jumiin elämään vanhaa elämää eivätkä siirry eteenpäin vaan junnaavat samassa vuodesta toiseen ja sitten viel kitisevät asiasta... luulis tekevän asialle jotain

[q]Avernian:
Kuume ja viiltelevä tunne kurkussa aina kun nielee.
[/q]

Ettei ois angiinaa... :(

[q]Lene:

Se on vaan jotenkin niin turvallista pitää siitä samasta vanhasta elämästä kiinni.
[/q]

nii vissiiin, harmittaa vaa kattoo vierestä ku vähitellen ne murtuu ihan totaallisesti

se että en voi huudattaa täysii tätä settii mikä mulla nyt soi... niiiiiiiiiiiiin hyvää..... prkl kun broidin pitää nukkuu viereisessä huoneessa...

O