Mikä ärsyttää?
viime yö, nukuin tosi huonosti, ja oon ollut jo hereillä ainakin puol tuntii...
Työpaikan "kädettömät" ihmiset joiden elämäntehtävä on nähtävästi tehdä mun työpäivistä yhtä helvettiä valittamalla joka ikisestä asiasta.
Kunpa ne uskoisi ettei mua ihan oikeasti kiinnosta ja haluan tehdä vain työni rauhassa.
Parents in prayer death get 6 months in jail
[q]A central Wisconsin couple who prayed rather than seek medical care for their 11-year-old dying daughter were sentenced Tuesday to six months in jail and 10 years probation in the girl's death.
Dale and Leilani Neumann could have received up to 25 years in prison for the March 2008 death of Madeline Neumann, who died of an undiagnosed but treatable form of diabetes. They were convicted of second-degree reckless homicide in separate trials earlier this year.
In sentencing the couple, Marathon County Circuit Court Judge Vincent Howard said the Neumanns were "very good people, raising their family who made a bad decision, a reckless decision."
"I do not regret trusting truly in the Lord for my daughter's health," she said. "Did we know she had a fatal illness? No. Did we act to the best of our knowledge? Yes."
[/q]
-_-
Onnistuin tyhjentää koneelta kaikki musiikit, piti vaan poistaa ipodista biisit
[q]serotonot:
haha :D pakko kysyy et miks?
[/q]
sitä sopii miettiä...
(hei huumoriakin tähän päivään *vink*)
[q]or_neon:
[iso]INTTI!!!!![/iso]*kivatsulle**grr*
[/q]
Uskon kyllä hyvin.. *nauru**nauru**nauru*
[q]pipa:
rumat ihmiset
[/q]
Samaa mieltä..
[q]Juzba:
---
pipa:
rumat ihmiset
---
Samaa mieltä..
[/q]hehoheho..
[q]pipa:
---
Juzba:
---
pipa:
rumat ihmiset
---
Samaa mieltä..
---
hehoheho..
[/q]
Hekoheko..
[q]Pikachu:
---
Juzba:
---
pipa:
---
Juzba:
---
pipa:
rumat ihmiset
---
Samaa mieltä..
---
hehoheho..
---
Hekoheko..
---
kikakikakika
[/q]
ahahahahahaa!
mua ärsyttää, suunnattomasti, kun jengi kirjottaa
'moon sillai' ja 'moon tälläi' ja 'MOON sitä' ja 'MOON tätä'
mikä vitun MOON? raaaaaaaaaaaaaaaaa
[q]Cera:
mua ärsyttää, suunnattomasti, kun jengi kirjottaa
'moon sillai' ja 'moon tälläi' ja 'MOON sitä' ja 'MOON tätä'
mikä vitun MOON? raaaaaaaaaaaaaaaaa
[/q]
Eks toi oo jotain turun murretta*muhaha*
Oma itseni lähinnä tällä hetkellä. En tiedä, mitä kumiletkua mun selkärangan tilalle on laitettu. Voi tietysti olla, että selkärankaa ei ole enää ollenkaan. Muistelen sellaisen joskus omistaneeni.
Se mikä mua ärsyttää noin yeisesti ottaen ja viimeaikaisten kokemuksieni perusteella, on ihmiset, jotka ensin satuttaa toisia ihmisiä ja ylistää sitä, että kuinka heidän elämänsä on monin verroin parempaa ja kuinka heidän tulevaisuus näyttää huomattavasti ruusuisemmalta kuin sen ihmisen jota ne on satuttaneet, aiheuttaen todella pahaa mieltä kys.ihmiselle...ja sitten ne samat "täydelliset" ja "täydellisen" elämän omaavat ihmiset valittelevat päivän :(-topicissa sitä, että kuinka heillä nyt on paha olla ja kuinka heillä on nyt mennyt joku asia päin helvettiä!!*grr**dissaa*
Muutenkin kaikenlainen säälipisteiden kerääminen joka saatanan elämänkäänteessä pistää vihaks...
Sellasta se elämä on..get out of the kitchen if you can`t stand the heat..
Ärsyttävää:
-tietenkin vittumaiset ihmiset. Niitä on niin paljon, että jos tehtäisiin kysely, jonka aiheena olisi "montako kusipäätä tunnet?", niin keskimääräinen vastaus tulisi olemaan pienehkön kunnan kokoinen lössi ihmisiä. Tämän asian tienoilta jokapäiväinen vitutus on siis taattua tavaraa.
-alkukevään vaihteleva sää. Aamulla on pakkasta niin paljon, että saa kääriä kaikki omistamansa vaatteet ympärilleen pysyäkseen edes jotenkin lämpimänä mennessään kouluun ja päivällä koulusta tullessa maailma palaa helteessä ja joutuu tunkemaan kaikki asusteensa reppuun välttyäkseen lämpöhalvaukselta ja nehän eivät sinne mahdu vittu edes kirveellä pakottaen.
-itse asiassa lähes kaikki.
Ihmiset.
Ja tää maa.
Kaikki.
Paitsi ei se yksi kiva joka pahimpaan vitutukseen tarjosi eilen sidukkaa.
Tänään voisi olla hyvä päivä lähteä sinne Kiinaan.
Loma loppuu AINA liian aikaisin.
Heihei helppo elämä*nyyh*
Ärsyttää jos huominen ensimmäinen työpäivä menee huonosti kun olen ollut nyt toita päivää jo kuumeessa. Toivottavasti tää hellittäis huomiseks jo.
Liian sekainen olotila.
Päässä soiva Wham - Last Christmas