Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

toinen kerta: oma käyttäytyminen

[q]MaSari:
Tell me about it. Tiskaaminen_vituttaa Olispa keksitty joku ropotti kuka vois tiskata meidän puolesta.
[/q]

Tiskikone?

---loput poistettu, fiksumpi olla ampumatta itseään jalkaan---

[muokattu 27.7.2004 15:25]

nalkuttavat naiset...

.m

[q]mayah:
TISKAAMINEN

Miten se voi olla noin ärsyttävää? Puolessa välissä ollaan ja nyt on pakko pitää tauko.
[/q]

Tell me about it. Tiskaaminen_vituttaa Olispa keksitty joku ropotti kuka vois tiskata meidän puolesta.

[q]MaSari:
---
mayah:
TISKAAMINEN

Miten se voi olla noin ärsyttävää? Puolessa välissä ollaan ja nyt on pakko pitää tauko.

---

[/q]

Orffa tiskaa

[q]mayah:
---
MaSari:
Olispa keksitty joku ropotti kuka vois tiskata meidän puolesta.

---

Muruseni, sitä kutsutaan astianpesukoneeksi...

[/q]

Yritin kuulostaa tosi fiksulta ja kehittää uuden idean tiskaavasta ropotista, en tiskikoneesta, mutta tais mennä vähän ohi ja muutenkaan meillä ei edes tiedetä sanaa ”tiskikone”, koska sattumoisin minä olen se ”tiskikone” meillä *grr**hmph*

[muokattu 27.7.2004 18:34]

Kun ihmiset ei tajuu sun ajatuksia *nauru**nauru**nauru*

Naapuri , joka ruokkii lintuja ja oravia parvekkeellaan. Eläimiä parveilee siellä ja meidän parvekkeella, joka on heti viereinen.
Ja kun on ruokaa ja eläimii, tulee myös paskaa ja PAALJON
Yhtenään saa olla partsii siivoomassa.
Pitäis varmaan valittaa johonki..
Tai sit tyydyn moppailee..

[q]mayah:
Mun kädet on sellaset ärsyttävän ryppyset, mutta ainakin mä näen mun tiskipöytäni!
[/q]

Kannattaa hankkia kumihanskat. Ilman niitä mä tuskin koskaan tiskaisin..

[q]keisha:
Koko päivän jatkunut pieni nakuttava päänsärky joka ei buranasta ollut moksiskaan.
[/q]

sama juttu, varmaan joku kesäflunssa tulossa ei kyl yhtään innosta

[muokattu 27.7.2004 20:01]

[q]flaikku:
nalkuttavat naiset...

.m
[/q]

Naiset nalkuttaa six että ne välittää, mikä tuntuu olevan miehille hyvin vaikeaa ymmärtää...ja sitäpaitsi asioista keskusteleminen ei ole nalkutusta. Aina kun liikutaan niillä vesillä jolloin mies on tehnyt jotain esim. toista loukkaavaa ja toinen sanoo ihan aiheesta, ni miehet heti leimaa sen nalkuttamisex. Mut ikävä kyllä se viesti ei tunnu menevän ekalla pienellä sanomisella perille, six sen joutuu sanomaan muutamaan kertaan. Monet ei edes noteeraa sitä ekaa sanomista ja väittää sit ettei oo koskaan kuullukaan koko asiasta.*vink**hih*

[q]yusu:
---
Mizfir:
---
flaikku:
nalkuttavat naiset...

.m

---

Naiset nalkuttaa six että ne välittää
---

lolz
[/q]

lolz X 2

.m

[q]flaikku:
---
yusu:
---
Mizfir:
---
flaikku:
nalkuttavat naiset...

.m

---

Naiset nalkuttaa six että ne välittää
---

lolz

---

lolz X 2

.m

[/q]

???????????????????*täh*

[muokattu 27.7.2004 17:44]

Töiltä ei jää yhtään vapaa-aikaa lukuunottamatta viikonloppuja. paskakesä

[q]linnu:
Se että mitään ei osata päättää ennakkoon, vaan kahville menokin on sitä että soittele kun oot sielä ja sielä päin niin katellaan missä oon. Kukaan ei sovi aikoja, ja aina menee pitkin poikin soitteluksi.
[/q]

oi, loistavaa että jotain muutakin ärsyttää tämä... olis todellakin huomattavasti yksinkertasempaa jos sopis jonkun ajan ja paikan ja sitte ilmestyis sinne - vaikeeta ilmeisesti... *täh*

Koko päivän jatkunut pieni nakuttava päänsärky joka ei buranasta ollut moksiskaan. Ja stockalta oli kasvissushi loppu :/

[q]Lene:
Patteri, joka on alkanu pitämään liian suurta meteliä. Ei saa öisin nukuttua.
[/q]

Kannattaa ilmaa se!

[muokattu 28.7.2004 09:57]

turhaa hienosteluu tollaset kumihanskat

aargh lyhyen työmatkan aikana on kastunun kengät, sukat ja 15cm housujen lahkeista, prkl tota sadetta

[q]Mizfir:
Mut ikävä kyllä se viesti ei tunnu menevän ekalla pienellä sanomisella perille, six sen joutuu sanomaan muutamaan kertaan. Monet ei edes noteeraa sitä ekaa sanomista ja väittää sit ettei oo koskaan kuullukaan koko asiasta.*vink**hih*
[/q]

En ymmärrä miten se huomion saaminen on niin vaikeeta. Oma tyttöystävä puhuu seinille kokoajan, kun ei jaksa töniä mua sen vertaa, että huomaisin mun kuuntelevan mitä se puhuu (kun keskityn johonkin muuhun)

*tun ärsyttävää.

Hesen kanasalaatti
Kanaa on päällä just nimeks muutama siivu, loppu potta on täynnä salaattii,
ja sit kun normaali sämpylät on loppu, saa/joutuu syömään niitä vaaleita sam sämpylöitä, jois ei mitää makuu ole.

Ei oikeen nälkä vähene, vaan fyrkat!

O