Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]((rejver)):
Vi**N TV-LUVAT JA SEN TAKASTAJAT*dissaa*

JUST TULI JOKU FLABA ET SE PITÄS MAKSAA JA NYT ALKAA JOKU TEHOSTETTU TARKASTELU TÄÄL SUUNNAS.
KÖYHÄL OPISKELIJAL EI OO FYGYY*grr*

EN AVAA OVEE KELLEKKÄÄN*muhaha*
[/q]

Kun yksi ei maksa, muut maksavat enemmän. Sehän se niiden iskulause on. Ja pitänee varmasti paikkansakin. Jos kaikki suomalaiset maksaisivat kiltisti tv-luvan, olisi vuosittainen maksu per asunto luokkaa alle 100e, joka on ihan kohtuullinen. Mutta kun hommasta on niin helppo luistaa, houkutus maksamatta jättämisestä on suuri monelle. Pitääkö kaikkea aina holhota? Miks ei jengi voi uskoa yhteisiin hyviin asioihin?!?! Vähän sama juttu kuin että eihän poliisiakaan tarvittais, jos kaikki osais käyttäytyä. Kaikki pitää aina omia itelleen. Tämä ärsyttää.

Mun äärimmäisen lyhyt pinna *kivatsulle**eiei**piru**hmph**dissaa*!!!

[q]trolli:

Viime vuonna tv-luvan maksoi 2 016 753.
Jos 1 lupa maksaa 186,60 euroa, rahaa tuli
376 326 110 euroa.

Tästä yhden henkilön osuus on
0,00005 % eli jos 1 maksaa lisää
niin ei muiden maksama summa kauheasti
laskisi:)
[/q]

jep, no mutta humalassa sitä saa vaan ihmeellisiä ideoita päähänsä

Ärsyttää, kun olen infotiskillä töissä neljättä päivää enkä osaa vieläkään vastata kaikkiin kysymyksiin, mitä täältä tullaan kysymään. Aika noloa, ettei infotiskillä osatakaan neuvoa... On aika turhauttavaa olla juuri SE suviuuno, jonka takia ihmiset eksyy ja soittelee vääriin paikkoihin häiriten kunnon työntekijöitä

jos vois painaa jotain nappulaa et pääsis jonnekki muualle painaisin heti

[muokattu 30.6.2004 14:20]

Tällaset tilanteet, joissa taas kerran kyvytön
'huippukonsultti' yrittää pimittää omaa
(o)saamattomuuttaan ja luulee vielä että
kukaan ei tajua. Ei siinä muuten mitään,
mutta kaikki kärsii tästä tilanteesta, ja varsinkin
toi jäbä itse. Ja mun lomallelähtö viivästyy ainakin
tunnilla tän takia

[muokattu 30.6.2004 12:27]

Kysymykset/lauseet jotka esitetään liian usein; ”et sä viel voi pilkkuu pistää”, ”ai haluutsä nähä MUN paperit (yl. ikää on pikkasen yli20)...”

Se että jos on kaverin kanssa vaikka tehty ruokaa tai ostettu namua tai jotain, että pitää sentilleen laskea kuka on kellekin mitä velkaa... Mun mielestä olis kivempaa jos vaan mentäis sillee rennosti että noo, mä nyt jäin pari euroa tappiolle, mut ens kerralla sitten toisinpäin.

Nii ja se ärsyttää ettei kukaan oo keksiny vaihtojalkoja koko yön tanssimista varten.

Kun on sovittu joku aika, niin siitä \'ttu pidetään kiinni!
Ärsyttää sellanen \”käyn vielä suihkussa\” -viivyttely siinä vaiheessa, kun piti jo olla jossain.

[q]äm:
Kun on sovittu joku aika, niin siitä 'ttu pidetään kiinni!
Ärsyttää sellanen ”käyn vielä suihkussa” -viivyttely siinä vaiheessa, kun piti jo olla jossain.
[/q]

oon aivan samaa mieltä. tosin täällä suomessa tuntuu että tapaamisista pidetään edes jotenkuten kiinni, vertaa jonneki brasseihin..

[q]äm:
Kun on sovittu joku aika, niin siitä 'ttu pidetään kiinni!
Ärsyttää sellanen ”käyn vielä suihkussa” -viivyttely siinä vaiheessa, kun piti jo olla jossain.
[/q]
Hahahaa look who's talking! Toisaalta mulla ei kai oo mitään varaa sanoa

se, kun ihmiset käsittävät minut täysin väärin!!!!

-viattomankiehnäyksenprofeettauhuu

Se, et jotkut on eka niin hyviä kavereita sulle ja sit ajan saatossa kun kusi kilahtaa hattuun niin sut unohdetaan ja käyttäydytään ettei koskaan oltais tavattu Vittu jos kuvittelee olevansa parempi kun muut niin onnee vaan senkin elämän tielle, ei varmaan tuu saavuttamaan paljoa.*eiei*

oi hyvänen aika kuinka alkoi ärsyttämään se, että tolt klubbarin piirrospojalta puuttuu toinen silmä (tai siis se ei näy). huomasin vasta nyt ja nyt sit enää ei voi olla huomaamatta!! =)

-silmäpuolisotaurhouhuu

menee hermot ku tää suomen kesä o aina vaa nii prseest

Kaveri soittaa tuopille, tuopille asti ku pääsee ni selvii että jannulla ei oo rahaa ja pitäs ilmeisesti tarjota.

[q]Hixxy:
Kaveri soittaa tuopille, tuopille asti ku pääsee ni selvii että jannulla ei oo rahaa ja pitäs ilmeisesti tarjota.
[/q]

eiks se oo vähän aina näin? No, pistät vaa samalla mitalla takasi kun tiedät että sillä on ollu palkkapäivä

ärsyttää se että tää koko kesä on ollu pelkkää vesisadetta. eikä loppua näy.

[q]Nam :):
se et mä en jaksa mennä suihkuun vaik haju alkaa olla sitä luokkaa et on pakko mennä sinne
[/q]

Yhdyn kuoroon... TMI (too much information)

[q]quile:
menee hermot ku tää suomen kesä o aina vaa nii prseest
[/q]

[q]Pikachu:
ärsyttää se että tää koko kesä on ollu pelkkää vesisadetta. eikä loppua näy.
[/q]

noh.. oottakaa vaan kun pian ne helteet alkaa.. jos on samanlaista kuin viime vuonna, niin tsiisus sentään

[muokattu 3.7.2004 21:58]

[muokattu 3.7.2004 21:58]

O