Mikä ärsyttää?
nyt kun tätä uuttaa potter-leffaa mainostetaan joka paikassa ja koko ajan, niin ärsyttää se, että ko. mainoksissa (ja muutenkin..) lausutaan harry \englanniksi\ ja potter \suomeksi\... en tiedä miksi...
[q]Saara:
.....Ihan järkyttävää miten pahalle ihminen voi haista.
[/q]
Oon pohtinut ihan samaa... sit vielä sanotaan että hajuaisti heikkenee kun tupakoi Sen kun lopettaisin tarttisin varmaan hengityssuojainta yleisillä paikoilla kilveksi Skunkkeja vastaan (viis tupakoinnin oleellisista haittavaikutuksista nyt tällä erää)
Skunkit (taas): Eilen sovituskoppijonossa odottelin kiltisti vuoroani pari ensimmäistä sekuntia kunnes tajusin, että joku tässä lemuaa nyt ja pahasti. En tiedä mitä hyttysmyrkkyä edessäni seisova täti-ihminen oli käyttänyt, mutta minun flunssan jäljiltä tukkoisissa hengityselimissäni se aiheutti monta äänekästä aivastusta peräjälkeen, mikä taas puolestaan meluisaa yskimistä ja turskimista. Perkele saunan taakse pinoon kaikki nuo myrkyissä kylpijät
Se ku koulu alkaa maanantaina
[q]Pygmi:
Skunkit (taas): Eilen sovituskoppijonossa odottelin kiltisti vuoroani pari ensimmäistä sekuntia kunnes tajusin, että joku tässä lemuaa nyt ja pahasti. En tiedä mitä hyttysmyrkkyä edessäni seisova täti-ihminen oli käyttänyt, mutta minun flunssan jäljiltä tukkoisissa hengityselimissäni se aiheutti monta äänekästä aivastusta peräjälkeen, mikä taas puolestaan meluisaa yskimistä ja turskimista. Perkele saunan taakse pinoon kaikki nuo myrkyissä kylpijät
[/q]
Miten must tuntuu et mun edessä (jonossa, metron rullaportaissa ym.) on aina ne pahimmat skunkit. Varmaan jonkun joka säätelee ihmisten pahaa hajua kattoo et; tos on Saara, laitetaampa hajurauhaset koville nyt. Ihan järkyttävää miten pahalle ihminen voi haista.
Se, että jotkut käyttävät häikäilemättömästi hyväkseen jonkun ihmisen ystävällisyyttä Ärrrrrsyttää!!!
[q]Pygmi:
---
... sit vielä sanotaan että hajuaisti heikkenee kun tupakoi
[/q]
Kyl mä ainakin haistan vaikka tupakoin. Väliillä voi olla etten polta muutamaan päivään, voi helvetti sitä hajua, miten paljon voimakkaampana sen haistaa :(
-Teennäinen käyttäytyminen
-Epärehellisyys
-Se että joskus saattaa nähdä kaupungissa aivan lärvit olevan aikuisen ihmisen (viimeks eilen) joka ei tajua maailman menosta mitään eikä pysy tolpillaan
-Selän takana paskaa puhuvat ihmiset
[q]0skU:
Alaikäset humalassa, oon 17 ;D
[/q]
Hyvä 0skU!
[q]Chatte:
---
0skU:
Alaikäset humalassa, oon 17 ;D
---
Hyvä 0skU!
[/q]
Kheheh
Dave___ enhän minä ikinä
(Korkeelta ja kovaa ohi, mutta.. Kahteen edelliseen viitaten:)
Niin että se pyhä, ainoa oikea, rakas ja erityisesti ah niin helppo (kasvattamisen) Kultainen Keskitie. Siinä sitä onkin tavotetta - kasvattaa tässä sekopäisesessä ja tuhoon tuomitussa maailmassa tasapainoisia ihmisiä. Tsemppiä niille, jotka sitä aikovat yrittää tai yrittävät jo.
Ja hetkeksi takaisin aiheeseen: Ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka luulevat että kaikki pitävät lapsista.
ärsyttävintä lienee tällä hetkellä se, että nää helteet osui mun pitkälle työputkelle... joka syö myös viikonlopunkin...
no onneks sen jälkeen alkaa 4 viikon loma!
[q]trolli:
---
kolina:
Kun yksi ei maksa, muut maksavat enemmän.
---
TV-lupamaksusta pitäisi luopua ja siirtää se valtion budjettiin. Ok, kaikilla ei ole telkkaa tai radiota tai ei käytä Ylen palveluita millään muotoa (asuvat varmaan tynnyrissä) mutta mielestäni Yleisradio on yleishyödyllinen organisaatio, jonka tarjoamat palvelut pitäisi taata valtion budjetin kautta.
[/q]
Joo oishan se hyvä. Miksiköhän tota yksinkertaista asiaa ei ole kuitenkaan tehty, vaikka YLE on ollut olemassa jo monta kymmentä vuotta. Haluisin saada jonkun selityksen. Itse maksan tv-lupaa yhä, koska arvostan YLE:n tarjontaa enemmän kuin tota kaupallista paskaviihdettä.
Edellisen kirjoittajan avatar. Liian pitkään ja myöhään nukkumine, ei kerkee/jaksa tehdä mitään.
[q]mayah:
Ja sit toiseks sana quote (alko muuten ihan minuutti sitten ärsyttää..) Miten sitäkin nyt sitten pitäis taivuttaa, et se olis oikein/edes järkevän kuulosta?
[/q]
Älytön englanninkielisten sanojen viljeleminen suomenkielisessä puheessa / tekstissä Onko se sitten mikään ihme, jos taivuttaminen on vaikeaa.
Laitetaan vielä pari hymiötä, ettei kukaan suutu: :) :) :)
[muokattu 10.8.2004 08:50]
fakepeople.........
ja se, että on krapula, vaikken ees juonut paljoa....
[muokattu 10.8.2004 10:32]
[muokattu 10.8.2004 10:33]
Ilmiselvä lainaushan se on. Jos joku ei tajua, että quote ja lainaaminen tarkoittaa samaa asiaa, niin...
Hymiöitä:
EDIT: typoti typoti...
[muokattu 10.8.2004 11:25]
Vähäjärkiset gallupit esim. täällä klubituksessa. Miten ihmisille voi olla niin ylivoimaista ymmärtää gallupin laatimisen perusperiaatteita kuten että vastausvaihtoehdot tulisi suunnitella niin kattaviksi, että jokainen pystyy vastaamaan
[q]mayah:
Koska sä sait vakituisen työpaikan!!
[/q]
Ainiijoo.. MIten mä saatoinkin unohtaa *igor**nauru* Hihi, noei, näin on hyvä. Rahaa pitää kummiski saada ja tosta taitaa tulla aika hyvinkin tienestiä :)
[q]Elwira:
Se että ihmiset eivät osaa katsoa silmiin kun niille puhutaan. Katson aina silmiin ja alkaa vituttamaan kun muut pyörittää silmiään vittu ihan muualla silloin kun kekustellaan.
TOINEN ASIA!
Se että kartellaan katseella. Eli tullaan esim. kylään ja sit ei katsota kertaakaan silmiin taikka puhuta. VITTU MENKÄÄ SINNE KÄYTTÄYTYMIS KOULUUN KAKARAT!
[/q]
Miksi ihmeessä pitäisi katsoa koko aikaa silmiin? Koska se on kohteliasta? Miksi se on kohteliasta? Eikö se mene tuijottamisen puolelle ennen pitkää? Eikö tuijottaminen ole epäkohteliasta?
Tai hei, minäpä keksin: Ehkä he pyörittelevät silmiään, koska heitä ei oikeasti kiinnosta sanottavasi. Kyseessä on siis vihje, eikä käytöstapojen puutostila.
Tai ehkä minä vain olen vähän väsynyt.
Ei vaan ihan tosissaan on aivan turhaa itkeä niinkin turhanpäiväisten asioiden perään kuin tällaiset pienet käyttäytymissäännöt. Kyseessä on ihan mielivaltainen säännöstö, etkä sinä ole asiassa sen oikeammassa kuin ne, jotka katsettasi välttelevät.
Parempi yrittää luokitella tuollaiset asiat mitättömiksi rikkeiksi, niin ei pinna pala turhan päiten.
Ai niin. Minua muuten ärsyttävät kaikenmaailman käytösmaisterit, jotka luulevat olevansa päteviä kertomaan ihmisille, mikä on oikea tapa käyttäytyä missäkin tilanteessa. Ei kun sormia pitää pitää näin! Mikä skandaali kun pääministeri ei tarjonnut viinaa vierailleen! Saamari. Jos ei osaa muuta tehdä kuin napista ikivanhoista säännöistä ja traditioista, on se usein merkki siitä että ei ole mitään parempaa ajateltavaa (vapaa käännös erään fiktiivisen Natasha Kerenskyn lausahduksesta).