Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Sanat. Se, miten niitä asetellaan; se, mitä ne edustavat; se, mistä ne vihjailevat.

Ajatukset. Se, miten ne tulevat pyytämättä; se, miten ne jäävät kutsumatta; se, miten sotkevat siivoamatta.

Jenkit. V*tun idiootit.

Kun joku ohittaa vesisateessa motarilla ja tulee suoraan eteeni, vaikka ajan sallittua nopeutta.
Ihmiset, joilla on kiire ja jotka vähät välittävät muista.
Suomen pitkä talvi.

”Semi”-ihmiset

[muokattu 4.7.2004 14:32]

Tosi kiva kaveri, jätkä, joka nyt taas sitten haluaakin enemmän. Pliis, miks miks ei voida olla ystäviä eikä mitään sen enempää, ei nyt, ei huomenna eikä vuoden päästä. Jauhettiin asiaa taas koko aamuyö ja aamu, toivottavasti kaveruus ei sit mennyt siinä, kun torjuin sen taas Mutta siinä jätkässä ei oo mitään, mikä herättäis jotain enemmän. Ahdistaa ahdistaa tämmönen *grr*. Voihan sitä tulla toisen kanssa toimeen loistavasti ilman, että olis ihastunut... tämä poika ei vaan ole yhtään mun tyyppiä, ei sit ollenkaan, vaikka muuten tosi jees tyyppi.

Ylimielisyys*grr*

Edellisen kirjottajan avatar. ja nihkeet ihmiset... niinQ just nyt ärsyttää... tällä hetkellä...

tv-lupamaksut on kyllä ihan järkyttävän suuria onneksi ei ole telkkaria, mut vaikka oliskin niin en kyllä maksais 180e vuodessa siitä ilosta. Samalla rahallahan sais vaikka muutaman uuden vaatteen arvatkaa kumman valitsisin..

Kun annetaan ymmärtää, muttei ymmärretä antaa JOO...

[q]sapeli:
Nii ja se ärsyttää ettei kukaan oo keksiny vaihtojalkoja koko yön tanssimista varten.
[/q]

Toi on vaan harjoituksen puutetta... Eli lisää tanssimista ja kipulääkkeitä...

minä itteni ja koko paska

[q]Zimeon:
Näsäviisastelu
[/q]
ai jai. mun mielestä tää on just kivointa

[q]Jonulih:
Robottimaiset työntekijät..
[/q]

Siihen kyl väkisinkin joskus sortuu, siis robottimaisuuteen, jos joutuu istuu kaupan kassalla monta tuntia putkeen. Tätä työtähän en tekisi ellei olisi pakko saada rahaa jostain niin että pystyy jotenkuten elämään. Ja se on ärsyttävää, että joutuu tekemään paskaduunia opiskelun ohella että pystyy elämään (?!?!?!?)

se kun ei osaa, eikä voi luottaa ihmisiin...
ja sit sellaiset ainaiset skitsoilijat.... mikään ei oo koskaan heillä hyvin.*dissaa**poks*

Se et ei osaa mennä nukkumaan vaik kerrankin väsyttäis, nukuttais JA olis tilaisuus mennä nukkumaan... no ei se mitään, mul on hyvä unenkorvike

[q]eve:
---
sapeli:
Se et ei osaa mennä nukkumaan vaik kerrankin väsyttäis, nukuttais JA olis tilaisuus mennä nukkumaan...
---
sama homma, mites sitä oppis...*ding* eikä mulla ole edes sitä unen korviketta...*vink*
[/q]

Onpas... mä puhuin klubituksesta

oma käyttäytyminen

Se kun ihmiset tulevat arvostelemaan työtäsi ja kertomaan miten baarityössä pitäisi toimia. Pitäisikö seuraavalla kerralla pankissa tai kaupassa asioidessani ruvata neuvomaan heitä työssään?
Ja se että miten pub on huono paikka jos ei pystytä tekemään mansikkamargaritaa kun ei ole mansikkaa ja blenderi on hajalla (ei tykännyt turkkarin hajoittamisesta)?
Yleisesti ottaen tänään ja eilen melkein kaikki ihmiset. Ja ne ketkä eivät sano suoraan jos vituttaa.
Kiroilen aivan liikaa(harrastan vitun viljelyä).
ELi kaikki. Vittu.

Näsäviisastelu

[q]climate:
Esim liikenteessä sellainen voi ilmetä tyyliin ”kato nyt miten toikin ajaa / parkkeeraa / kävelee” tms. .
......
eli tää varmaan on sama asia mistä monet muutkin sanovat, eli se että ”puhutaan paskaa selän takana” ...
[/q]
En tajuu. Miten se sitten pitäis hoitaa? Pysäyttämällä oma auto, juoksemalla toisen rinnalle, koputtamalla ikkunaan, odottamalla sen avausta ja kertomalla tällä tavoin kätevästi päin naamaa, että ”vittu sä ajat päin helvettiä”?
Minun pienessä mielessäni tossa vaiheessa on suhteellisen paljon näppärämpää vaan kiehua itekseen + jupista omille kyytiläisille.
Vaan ehkäpä mulla onkin sitten se suomalaisille ominainen luonteenpiirre.

[q]flaikku:
nalkuttavat naiset...

.m
[/q]

O