Mikä ärsyttää?
[q]ezzy:
---
Mizfir:
Mut ikävä kyllä se viesti ei tunnu menevän ekalla pienellä sanomisella perille, six sen joutuu sanomaan muutamaan kertaan. Monet ei edes noteeraa sitä ekaa sanomista ja väittää sit ettei oo koskaan kuullukaan koko asiasta.*vink**hih*
---
En ymmärrä miten se huomion saaminen on niin vaikeeta. Oma tyttöystävä puhuu seinille kokoajan, kun ei jaksa töniä mua sen vertaa, että huomaisin mun kuuntelevan mitä se puhuu (kun keskityn johonkin muuhun)
*tun ärsyttävää.
[/q]
Huomion saaminen on kummallisen vaikeeta, kun mies ei välttis huomaa mitään vaikka pyöris alasti edessä ja höpöttäis, kun telkasta tulee vaikka se tikun*grr* fudis-matsi, tms. Miehillä on ilmeisesti luontaisena lahjakkuutena höpötys-suodatin, jonka ne napsauttaa päälle himaan tullessaan..siinä ei auta tönimiset eikä kattilan kannet korvan vieressä..*vink* Sit kun tytsi höpöttää juttujaan ja haluis et toinen oikeesti kuuntelee ni on tosi hauskaa lopettaa juttu kesken ja kysyy mieheltä et kuuntelet sä mua? sielt vastauksex tulee perinteinen joojoo, mut ans olla ku sit viel kysyy et no mitä mä äsken sit sulle sanoin, ressukka menee ihan hämilleen ja yrittää kehittää pienessä päässään kokoon jotain rippeitä niistä asioista, jotka on viuhahdellut korvan ohi... välil tulee fiilis ettei tiedä itkeäkö vai nauraa*hih**nauru*
Mut siis aiheessa pysyäkseni..toi edellä mainitsemani on kyl tod. ärsyttävää... joten miettikääs miehet et mistä se teidän kutsumanne nalkutus aiheutuu, jos aiheutuu*vink*
Asioilla on aina niin monta puolta ja näkökulmaa kuin on osapuoliakin*joo*
[muokattu 28.7.2004 17:24]
No se ärsyttää kun mistään ei tunnu putkahtavan yhtä lippua Unityyn!!
[q]Mizfir:
Sit kun tytsi höpöttää juttujaan ja haluis et toinen oikeesti kuuntelee ni on tosi hauskaa lopettaa juttu kesken ja kysyy mieheltä et kuuntelet sä mua? sielt vastauksex tulee perinteinen joojoo, mut ans olla ku sit viel kysyy et no mitä mä äsken sit sulle sanoin, ressukka menee ihan hämilleen ja yrittää kehittää pienessä päässään kokoon jotain rippeitä niistä asioista, jotka on viuhahdellut korvan ohi... välil tulee fiilis ettei tiedä itkeäkö vai nauraa*hih**nauru*
Mut siis aiheessa pysyäkseni..toi edellä mainitsemani on kyl tod. ärsyttävää... joten miettikääs miehet et mistä se teidän kutsumanne nalkutus aiheutuu, jos aiheutuu*vink*
[/q]
Tätä tapahtuu kyllä sukupuolesta riippumatta. Turha tollasesta on vetää herneitä nenuun ja ärsyyntyä, et voi väittää että ite kuuntelisit joka kerta kaikki miekkosen höpöttämät jutut tarkasti kun töllöstä tulee lemppariohjelma tms..
se että piti alkaa kesäloma ja piti lähteä puolaan soittamaan Moondalla-festareille ja sitten joutuukin duuniin kun duunikaveri on sairaslomalla johtuen faijansa yllättävän kuoleman aiheuttamasta järkyttymisestä
Lisäks joutuu maksaa rahansiirrosta ulkomaille et voi palauttaa keikkakorvaukset sinne.
VOIHAN VITTU
Teini-Rakkaus...yäk! Ylimalkainen nuoleskelu ja typerä lässyttäminen toiselle...
Hei tyttö ja poika siellä bussissa... tulkaas tänne...*kivatsulle*
[q]Mizfir:
miettikääs miehet et mistä se teidän kutsumanne nalkutus aiheutuu, jos aiheutuu*vink*
Asioilla on aina niin monta puolta ja näkökulmaa kuin on osapuoliakin*joo*
[/q]
älä yleistä
minä ainaskin kuuntelen aina mielelläni ketä tahansa (supoilija-luonne), oon vaan muuten niin turpakii että en muutes vaan puhu pahemmin tai kommunikoi takaisinpäin. olen liian sosiaalinen! ...
Ihmiset, jotka eivät ymmärrä erilaisuutta. En tarkoita tällä nyt rasismia tai erilaisten alakulttuurien halveksuntaa, vaan poikkeavien luonteenlaatujen, mielikuvitusten ja ajatusmaailmoiden halveksuntaa...
Se et keksin mielestäni tod mahtavan leadkuvion uuteen biisiin mut en jaksa/malta jatkaa sen tekoa vaikka mieli tekisi....roikun vaan täällä klubituksessa
[q]Mizfir:
Huomion saaminen on kummallisen vaikeeta, kun mies ei välttis huomaa mitään vaikka pyöris alasti edessä ja höpöttäis, kun telkasta tulee vaikka se tikun fudis-matsi, tms. Miehillä on ilmeisesti luontaisena lahjakkuutena höpötys-suodatin, jonka ne napsauttaa päälle himaan tullessaan..siinä ei auta tönimiset eikä kattilan kannet korvan vieressä..
[/q]
Ei tossa auta kun katto ite sitä futista myös. Ja jos ollaan todella keskittyneitä ni sieltä saattaa tulla se mitä sä nyt meuhkaat, josta nainen ottaa aina itteensä jostain käsittämättömästä syystä. Tässä on nyt niin ettei nainen ymmärrä miehiä, mutta onnistuu senkin aina kääntämään toisin päin. Jos on jotain asiaa, ja haluaa saada sen läpi kannattaa käydä suoraan asiaan eikä pohjustaa sitä työkavereiden elämäntarinoilla ja päivän kahvihuonejuoruilla. Ensin esitetään asia, sitten katsotaan reaktio, sitten pohjustetaan sitä tarvittaessa. ;)
[q]Lene:
Mutta eihän sitä nalkutusta välttämättä sitten olisi, jos asia menisi kerralla läpi - duh! Se, ettei miehet edes tiedä, mistä nalkutetaan osoittaa, etteivät edes silloin kuuntele. En itse vielä ole nalkuttanut by the way.
[/q]
Sehän on ihan automaatio ettei sitä nalkutusta kuunnella. Samalla kun se alkaa (sen huomaa heti) aivoista iskeytyy se kytkinsulake pois päältä. Ja jos sattuu kuulemaan ja ymmärtämään sen alkuperäsen mistä on kyse, ja esittää oman kantansa asiaan tulee joko a) pahempi nalkutus tai b) marttyyrivaihe. :>
[muokattu 31.7.2004 11:44]
[q]tulppaani:
Duunivuoron jälkeinen olo: Hirveä rasvan löyhkä, rasvainen tukka, hikiset sukat jne...*dissaa*
[/q]
Onneksi olen töissä kukkakaupassa, aina kotiin lähtiessä tuoksun kukille
[q]andi--:
Tätä tapahtuu kyllä sukupuolesta riippumatta. Turha tollasesta on vetää herneitä nenuun ja ärsyyntyä, et voi väittää että ite kuuntelisit joka kerta kaikki miekkosen höpöttämät jutut tarkasti kun töllöstä tulee lemppariohjelma tms..
[/q]
hhmmm.. no itseasiassa kuuntelen..*vink* sen takia kyseinen asia ärsyttää, kun sitä tapahtuu jatkuvasti*grr*
[q]älä yleistä*nauru*[/q]
tsori..mun piti kyl kirjottaa ettei kaikki, mut jouduin kirjottaa ton kahteen kertaan koneen tilttaamisen vuoksi niin se unohtui..*hih*no hard feelings.
Btw, nalkuttaminenhan on luultavasti miesten keksimä nimitys siitä että naiset yrittää saada keskustelua aikaan..tms. Miten määritellään nalkutus? Mielestäni en itse nalkuta, vaan sanon asioista ja ihan aiheestakin. Mut ilmeisesti kaikki negatiivinen huomautus on nalkuttamista..? selventäkääs miehet tätä käsitettä nii osataan sit varoa toteuttamasta sellasta..*vink*
Ois hienoo jos ois olemassa naisille sellanen sanakirja ku mies-nainen ja miehille taas nainen-mies, oppis pikkusen paremmin ymmärtämään toistensa ajatuxia.. Eihän se helppoo voi ollakaan ku aikoja sitten on todettu että naisilla on tippaleipä ja miehillä putki-aivot..ne ei vaan millään voi toimia täysin samalla aaltopituudella*nauru*
Tosin, ehkä näin parempi..säilyypähän jännitys elämässä siltäkin osin*joo*
[muokattu 31.7.2004 15:50]
[muokattu 31.7.2004 16:00]
se et on taas pää kipee ja paha olo:/
Ladataanpa kerralla vähän isompi kasa pois harteilta:
-vanhat ihmiset (yleensä naiset), jotka pitävät kännykkää toisessa kämmenessä ja tökkivät nappuloita toisen käden etusormella.
-mummot, joilla on paksut nilkat ja niin lyhyet töppöjalat, ettei ne yltä bussissa lattiaan.
-työkaverit, jotka popsivat toisten eväitä jääkaapista.
-ihmiset, jotka laskevat kassajonossa viissenttisiään hei, mulla vois olla sulle se kuus euroa täällä.
-olarin ääs-marketin yks kassatyttö. Sokea, kädetön apinakin on vikkelämpi.
-naapuriini muutti alkoholistipariskunta, joka kärhämöi öisin. Sellasta päätöntä örinää ja mölinää ja huutoa.
-ja vielä se, että spagettia tulee aina A) keitettyä B) syötyä liikaa.
Noni. Nyt on helpompi hengittää
- Ihmisten jahkailu ja päättämättömyys
- Pinnallisuus
- Paskanjauhaminen seläntakana
[muokattu 2.8.2004 12:25]
[q]linnu:
Se että mitään ei osata päättää ennakkoon, vaan kahville menokin on sitä että soittele kun oot sielä ja sielä päin niin katellaan missä oon. Kukaan ei sovi aikoja, ja aina menee pitkin poikin soitteluksi.
[/q]
Oi miten ihmiset pärjäsivätkään aikana ennen kännyköitä! Silloin tapaamiset sovittiin etukäteen ja ajoista pidettiin kiinni (ainakin useinmiten...) Muistaako kukaan enää tämmöstä käytäntöö? *ding**nauru*
Se että mitään ei osata päättää ennakkoon, vaan kahville menokin on sitä että soittele kun oot sielä ja sielä päin niin katellaan missä oon. Kukaan ei sovi aikoja, ja aina menee pitkin poikin soitteluksi.
[q]
No, kaikista vittumaisinta on se kun toinen höpöttää vieressä jotain ihan käläselilässynlässynpaskaa ihan silkasta leukojen lihasten lämmittelyn ilosta, kun itse yrittää keskittyä johonkin. Kyllä sitä huomiota pitää naisellekin suoda, tottakai, mutta ei 24/7, varsinkin kun elämässä on muutakin kun parisuhde, toisille se on se futis. Jos joku, mihin miehesi keskittyy, ei ole mielestäsi tärkeää, yritä muistaa, että se saattaa olla hänelle silti tärkeämpää kuin antaa juuri sinulle sillä hetkellä kaikki se huomio mitä haluat.
Kyl toiselle pitää tilaa antaa :(
[/q]
Tottakai pitää antaa tilaa..en tarkoittanut sitä että pitäis koko päivä jauhaa läpälässynläätä, vaan lähinnä sitä et sillon ku OIKEESTI on jotain asiaa, ei viitsitä sen vertaa irroittaa huomiota että kuuntelis sen jutun...josta sitten taas aiheutuu se että myöhemmin väitetään ettei olla koskaan kuultukaan asiasta. Totta hitossa mullakin on muuta tekemistä ku lässytellä koko päivä..kun se menis kerralla perille ni good. Näin*piis**hymy*
---
Pablo:
- Ihmisten jahkailu ja päättämättömyys
- Pinnallisuus
- Paskanjauhaminen seläntakana
[muokattu 2.8.2004 12:25]
---
Erittäin hy-win sanottu
[muokattu 2.8.2004 16:07]
Duunin ilmapiiri.
[q]HRDance:
Mu ärsyttää suunnattomasti se, kun jotkut ihmiset puuttuu joihinkin tiettyihin asioihin mitkä ei todellakaan kuulu niille. Ja ihmiset jotka aukoo päätänsä ilman mitään syytä.
[/q]
sama täällä :( omastakin kaveripiiristä löytyy muutamia nimeltä mainitsemattomia jotka nähdessään toisensa aukoo vaan toisillensa päätä ilman syytä kiva sit olla paikalla jos kummatkin on samaan aikaan myöskin paikalla, aina se mitä toinen tekee on huono juttu toisen mielestä jne...
se että ensin luvataa ja sit perutaan ja äh. yritä täs nyt jotai prokkista vetää ku porukka rupee peruu vuorojaan eikä suostu ite hommaa tuuraajia