Mikä ärsyttää?
elämässä kaikki lähes täydellisesti ei valittamista muuten paitsi, että:
1. Nukuin pommiiin :P
2. Asia mitä jaksan pelätä aina, kun näen keväällä ensimmäisiä prätkiä, mitkä vetävät 40:n alueella yli 100 lasissa, kuin myös näitä autoja oli tunattuja tai ei. Nämä välinpitämättömät kusipäät laiminlyövät liikennesääntöjä ja kuvittelevat olevansa jotain vitun kuolemattomia tai sit "jos mä kuolen ni sit mä kuolen" -periaatteella ilman mitään vastuuntuntoa sivullisista. Täällä klubbarissakin eräs AIKUINEN AJOKORTITON sankari viel jaksaa lesota ylinopeuksilla, mitä aivan varmasti harrastaa Suomessa. Joka päivä, kun mä näen vastaavia tapauksia tulee mieleen yksi asia. Käsien ja jalkojen katkominen paljain käsin. Mä en yksinkertaisesti siedä heitä. Osa minusta on niin henkeen ja vereen puhdasta vihaa/adrenaliinia niitä kohtaan, et jopa toivon, että he ajavat päin puuta tuhoamalla jotain omaa ennen, kuin he tuhoavat joidenkin muiden elämää. Olen nähnyt jo muutamaan otteeseen ahdistavia unia, missä mulle tärkeä ihminen jää jonkun sankarin satoja kiloja painavan metalliratsun alle. Ja olen myös nähnyt enemmän, kuin tarpeeksi kuolleita liikenteessä. Miehen pitävän kuollutta naistansa / siskoansa mikä lie olikaan hänen sylissää yms. paskaa.
Yksikin kusipää vie multa jonkun rakkaan läheisen syynä ylinopeus, rattijuoppous tai ihan mitä vain niin mä lupaan amputoida tältä vitun pelleltä jalat ja kädet. En sääli vaan tuon kivun ja pidän huolta, että se ei ole ohi sekunnissa. Te kaikki tiedätte, mitä varten liikenteessä on nopeusrajoitukset - varsinkin asuinalueilla. Käyttäkää sitä järkeänne niin pelastutte, sekä pelastatte.
Se ettei työvuorosuunnittelu ole vieläkään kykeneväinen ilmoittamaan varmistuksia kesälomatoiveisiin, vaikka ne piti heille ilmoittaa jo tammikuussa ja sanoivat että "jooo, kyl ne viimeistään maaliskuun alkuun mennessä varmistuu".
aina sama juttu
[q]mariq, 28.1.2009 12:33:
Hikka *toktok*
[/q]
*böö*
ihmiset, jotka ensin vääntävät spinning-pyörästä joka perhanan mutterin niin kireälle kuin saavat eivätkä vaivaudu tunnin jälkeen löysäämään niitä. on kiva sitten aamulla ensimmäiseksi jakoavaimen kanssa vääntää niitä muttereita auki.*igor*
(tosin ennen tuntia tää asia ärsytti paljon enemmän mitä nyt tunnin jälkeen, urheilu tekee hyvää ainakin mun aamuäreydelle*hihu*)
perkeleen suomi24.fi sivusto on ihan jumissa..en oo päässy sähköpostia lukemaan kolmeen päivään*igor* *kiroilua*
nää hiton iltavuorot. miks aina?!
Mä en aiemmin voinu sietää ilta- ja viikonloppuvuoroja ja mua suorastaan masensi aina kun niitä oli tiedossa. Nyt mulla on uus ammatti (tai valmistun kolmen viikon päästä) josta pidän hyvin paljon ja nyt ei enää haittaa yhtään vaikka työvuorot on säännöllisen epäsäännöllisiä. Työvuoroja voi olla vuoden kaikkina päivinä ja kaikkina kellonaikoina.
Jos masennus on tauti tai sairaus, ni voisko joku kehittää siihen jonku kivan pikalääkekuurin jolla se hoituis? Ja mitä pikemmin se tapahtus, sen parempi. Kiitos.
Jatkuva hajamielisyyteni..
joo... kaikki vaa valittaa... kaikesta... koko ajan...*dissaa* ja mä valitan ku muut valittaa.... niin se menee*pepsodent*
[q]-Santtu-, 19.9.2005 14:18:
---
wxw, 19.9.2005 11:40:
En pystyny nukkuu viimeyönä kunnol ku kurkku kipiä. Tuntuu ku olis hiekkapaperii kurkus*dissaa*Pitääkö skedee vähis vaatteis pässi?*släp*
---
Niin, pässi! pipo päähän! Eiks se oo skedeejän vakkarivaruste!?
[/q]
kyl kyl...mut ku ei tuota kaulaa mitenkää tullu suojattuu*hmph* Opitaan kantapään kautta taasen
URG!
[q]Saara:
---
neon2:
Me taidetaan ärsyttää*nyyh*
---
Onko teitä kaksi ?
[/q]
me ollaan me.. my precious.. hehe hehe.. *jiihaa**jiihaa*
[q]Mimir, 4.9.2009 12:41:
Nyt alkaa jo naurattaa kun suututtaa niin paljon :D
Taustaa: Kävin maanantaina allekirjottamassa vuokrasopimuksen tolpallisesta autopaikasta. En tuolloin huomannut kysyä, missä paikka tarkalleen sijaitsee, lähinnä kai siksi, että oletin sen olevan tuossa pihassa. Lähempi tarkastelu osoitti, että tossa meidän alapihalla paikka ei ole, joten oletin seuraavaksi viereisen talon parkkipaikkaa. Siellä paikalla, jonka numero meillä on, on auto, eikä saamamme avain sopinut tolppaan millään lailla, joten ihmeteltiin sitten, että millähän parkkipaikalla se meidän paikka sitten muka on. Soitin kiinteistöyhtiöön, mutta tämä ei lopulta tuonut tulosta, sellaista paikkaa ei löytynyt, joka vastaisi numeroa ja johon avain sopisi.
Tänään menin paikan päälle sillä ajatuksella, että jos vaikka oon ihan blondi ja väärällä parkkipaikalla (ei ois eka kerta). Selitin tilanteen, johon nainen toteaa, että "et sä sen avaimen perusteella voi mitään päätellä". Selitin tilanteen uudestaan ja pyysin saada nähdä ihan kartan parkkipaikasta, johon hän suostui lopulta hyvin pitkin hampain. Selvisi, että paikka on tosiaan juuri se, jolla joku pitää jo autoaan ja jonka tolppaan saamamme avain ei sovi. Selitin tämän uudestaan, jolloin nainen jo korottaa ääntään ja sanoo, että "kuten jo äsken sanoin, et voi päätellä siitä avaimesta mitään, koska eihän se välttämättä sovi siihen tolppaan". Siinä vaiheessa sain jo kysyttyä, että mitä helvettiä, miten niin ei välttämättä sovi jos se avain on mulle annettu ja mä maksan vuokraa siitä tolpallisesta paikasta. Vastaus oli "no ei me voida tietää jos se on menny rikki ja siihen on vaihdettu avain". Kysyin kohteliaasti miten tästä eteenpäin, ja neuvo oli "vie lappu sen toisen auton ikkunaan ja jos se ei parin päivän kuluessa siirry, niin ilmota se rekkari meille niin koetetaan selvitellä asiaa". Ehdotin, että tai mitäpä jos vaan soitan jonkun hinaamaan sen pois, jolloin täti hermostui taas, että "äläpä nyt mene asioiden edelle".
En vaan tajua. Jos mä kerran maksan siitä paikasta vuokraa ni miksi hitossa mun pitäis jättää jotain lappuja ja odotella päiviä, jos joku viittis siirtää autoansa? Se täti anto mulle toisen avaimen tolppaan kokeiltavaks, mutta se ei myöskään kyllä sovi siihen. Nyt olen koettanut soittaa sinne jo muutamia kertoja mutta eihän sieltä kukaan vastaa...
[/end of avautuminen. Kiitos ja anteeksi]
[/q]
Jos yhtään välität naapurisuovusta, joudut sietämään välillä vitutustakin. Toki saat hinauttaa sen vittuun jos haluat.
Täti oli väärässä, mutta ei kai se nyt rupea neuvomaan miten tuhotaan välit naapureihin?
Ei se naapurisi ole vittuillakseen sitä autoa siihen laittanut. Kuhan on huomannut että siinä ei kukaan autoa pidä, joten on ominut sen itselleen.
Vähän ymmärrystä ja joustoa tähän palloon.
kipeänä lomalla
*I feel like a million bucks**nauraa*
edit: en kerro
[muokattu 18.2.2003 12:44]
---
Sinä onnellinen, mä tuoksun yleensä eritteille, olen hoitoalalla
mäkin haluan tuoksuu kukkasilta ja perhosilta
---
yök..... mutta jotain töitä kuitenki sul sentään on.... voivoi
[/q]
Niin no itsehän olen tälle alalle mennyt...*hymy*
Mä haluaisin lukea tota Simone de Beauvoirin The Mandarins kirjaa, mutta en kykene istuu alas ja jatkaa sen lukemista.
Ärsyttävää, erittäin ärsyttävää :(
[muokattu 5.6.2004 22:09]
Ihmiset jotka eivät sano asioita suoraan.
[q]alien:
kevät-väsymys...
[/q]
Sama ku mulla....
paperityöt! mun kuuluis harrastaa sosiaalisia kanssakäymisiä ja kikkailla tua ympäriinsä, eikä istuu koneella ja laskee! mut on luotu liikkumaan. prkl.
Päässä soiva Wham - Last Christmas