Mikä ärsyttää?
nyt on pakko mennä rähjäämään nurkan taakse..
vitun idiootit.
jatkuva valittaminen, sitä ei sit millään jaksa kuunnella.
hoi ihmiset,älkää please valittako...ja vali-vali-vali.....
se että viime viikolla oli vain sunnuntai vapaa ja tästä maanantai aamusta tuli taas niitä aamuja (toivon mukaan ei päiviä) kun tekisi mieli työntää jokaisen vastaantulijan suuhun sukka ja vetää alepan muovipussi päähän. ihanaa, että juuri tänään on 12h töitä.
huoh, onneksi enää kolme viikkoa joululomaan..
toimihan se puhelin jo aika monta tuntia.
voi vitun vittu.
ois pitäny ottaa se viinipullo jo töihin mukaan*igor*
p.s. mulle ei myöskään tarvi alkaa huutamaan jos a)sua ei kiinnosta tehdä duunias b)ettei yhteistyö erään nimeltä mainitsemattoman yhtiön kanssa toimi c) vika ei ole mussa, mun taidot ei vvan riitä sotkemaan keskusta minkä sijaintia en edes tiedä.
Mua ei myöskään tarvi nimitellä huoraksi, reklamaatio juuri sinusta lähtee maanantaina työnantajallesi menemään.
se et aurinko ei paista 365päivää vuodessa, ainakaan suomessa!
Oon äärimmäisen kyllästynyt saamaan sähköpostia joka sisältää fraasin "valitettavasti valinta ei tällä kertaa kohdistunut sinuun."
Ja tähän päälle nyt sit ärsyttää ihan saatanasti tää tän hetkinen työpaikka ja yks kolleega ylläripylläri, vittu ku vituttaa *toktok*
Lähinnä vaan ihmettelen, ku joissain bileissä joidenki mielestä on ollu "liikaa" piripäitä, ja sitte taas ku siitä ei enää puhuta, nii sit on ollu liika kännissä ördääjiä.
Eli onks nyt pointti tässä se, että hauskaa saa pitää vain selvinpäin ja selvinpäin olleiden ehdoilla?
Ja turha sanoo et "toki saa juoda, mut kohtuudella". Ei kaikki osaa ehkä käyttäytyä kännissä, mut niil on silti oikeus vetää jurrit. Kuka sille sanois et älä juo enää, ku et osaa käyttäytyy? Jos käy ulkona, nii ei luulis enää olevan mikään ylläri et lössi juo.
Jep oon itekki saanu monet stobet/drinkit ym. mun vaatteille, mut tekevälle sattuu eikä elämä lopu siihen.*piis*
Juuri tällä hetkellä moni asia liittyen kotiin ja ihmissuhteisiin mutta ehdottomasti kaikista eniten se, että olen hukannut MP3-soittimeni jonnekin meidän ~90m2 kämppään noin kaksi viikkoa sitten, enkä vieläkään ole löytänyt sitä *toktok*
EDIT. hahahaahaaaa päivän naurut, laitoin kivatsulle hymiön vanhasta tottumuksesta, vaikka eihän sitä ole moneen vuoteen täällä enää ollutkaan :'D
Manipuloitu olo jolle ei mahda mitään.. Pakko taipua...
Joillain on ihme kyky vetää oikeasta narusta saaden tajuamaan itsestään jotain. Ja se kävi helposti.
Sekin ärsyttää.
Koht taas töihi vaik ei siel mitään osaa*toktok*
..kun työkaverit soittelevat työasioista SUNNUNTAINA*dissaa*
ei nyt muutenkaan ollut mukava kuulla et oon tehnyt "pienen" virheen töissä mutta koska asiaan ei voi enää näin SUNNUNTAINA vaikuttaa mitenkään, olisi kyseisen puhelun voinut jättää väliin ja kertoa mokasta heti maanantai aamun piristykseksi..
ensi viikko vaikuttaa erittäin lupaavalta*igor*
[q]ALIEN, 14.12.2006 21:14:
shoutcast.com
Ma: deep house <3
Ti: drum n' bass <3
Ke: Rap/pop/trance o.O
To: 80-luvun ihq hittejä x)
Pe: Jaa-a... katsellaa! ;)
[/q]
Dodii! Näyttäis kasarit olevan tänäänkin teemana lol (*jiihaa*)
EDIT: taitaa siis muita ärsyttää (psst. Phil Collins - Don't loose my number <3)
[q]KooKie, 14.12.2006 19:32:
---
astaroth, 14.12.2006 14:36:
[--]"mitä hirveintä paskaa"
[--] duunissa on aina päällä maailman paras radiokanava!!!
---
:D Onneksi meillä töissä kuunnellaan jotain Hollantilaista radiokanavaa, jonka soittolista on suht siedettävä ja välillä sieltä kuuluu varsin helmiäkin biisejä. :)
[/q]
shoutcast.com
Ma: deep house <3
Ti: drum n' bass <3
Ke: Rap/pop/trance o.O
To: 80-luvun ihq hittejä x)
Pe: Jaa-a... katsellaa! ;)
koht töihi*släp*
nää hiton iltavuorot. miks aina?!
tuttu tunne..
kello 03.30- tähän hetkeen (ja vieläkin) on toi kollega kuunnellut netistä mitä toinen toistaan ärsyttävämpiä soittoääniä tekstiviesteille. Siis niin ku _meh_! xD
[q]Umbala, 2.2.2007 11:46:
---
candyraver, 2.2.2007 11:38:
---
La Petite, 2.2.2007 07:43:
---
candyraver, 31.1.2007 22:55:
----
---
----
---
---
Sun pitää alkaa tekemään ovelia. Laitat kato aina sellasen maton mitä on useempia niin pohjalle, ja kun joku sen haluaa vetäset sellasen jostain hyllyn alta tjms. Tosin sillon asiakas ei saa sitä "Jes sain viimesen maton" fiilistä, joka usein saattaa kompensoida kovaa hintaa.
[/q]
Ei toimi tollaset jujuttelut*nauru* jos yrittää olla ovela, niin se kyllä kostautuu...välillä tuntuu siltä et kaikille kehittyis joku seitsemäs aisti kun ne astuu kaupan ovista sisään..aina vaan hankalimman kautta. Ja jos laitan alimmaiseks sellasia mattoja, joita on paljon, niin sit ne iskee kyntensä niihin mattoihin, jotka roikkuu katonrajassa malleina, ja sieltä kun löytyy sellanen, josta ei sillä hetkellä oo paketteja, ni sitä on vielä kivempi irrottaa sieltä
edit: piti vielä lisätä, että tä nyt kulkee vähän väärässä topikissa, kun alkuperäinen ärsytys on vaan ne villamatot, joista saa villaa silmiin... Pidän työstäni ja se ei ärsytä, ei ees ostoksilla olevat ihmiset, itseasiassa harvemmin törmää kiukkuisiin matto-ostelijoihin, kun itellä on asenne kohdallaan*pepsodent*
Aika on pahin vihollinen. Vuosia jo kironnut ajan puutteen takia. Liikaa kaikkea kivaa, mitä haluisi tehdä, mutta ei kerkeä. Eikä halua laiminlyödä unta, kuin myöskään töitä mitkä vievät suurimman osan ajasta. Bleh. Turhaa jauhantaa, mut vastasinpa nyt tähänkin, KOSKA NYT ON AIKAA OLLA JA AVAUTUA TÄMMÖSEENKIN TÖISSÄ NIH! xP
Noi helvetin vaalimainokset! Ne on vaan niin yyyyber huonoja! Ja vasemmistolla on sitte näköjään "parhaat bileet"*igor* Kuin paljo VOI ärsyttää.
Päässä soiva Wham - Last Christmas