Mikä ärsyttää?
Valittavat asiakkaat jotka tulee whineemään mulle asioista jotka ei MISSÄÄN NIMESSÄ ole mun syytä. Esim. lääf lääf joku on parkkeerannu autonsa huonosti! just niinku että jep, hyvin menee.
[q]MaSari:
Se, että ihmisten on NIIN vaikee vastata tekstareihin. Vittu mä kenellekkään kohta enää tekstaan kun se ei kerta hyödytä mitään
[/q]
mä ainakin vastaan usein vaan niihin, mitkä edellyttävät vastausta ihan vaan siitäkin syystä, että jos kaikkiin vastaisi niin tulis aika kalliiks
[q]ella_:
---
MaSari:
Se, että ihmisten on NIIN vaikee vastata tekstareihin. Vittu mä kenellekkään kohta enää tekstaan kun se ei kerta hyödytä mitään
---
mä ainakin vastaan usein vaan niihin, mitkä edellyttävät vastausta ihan vaan siitäkin syystä, että jos kaikkiin vastaisi niin tulis aika kalliiks
[/q]
Joo, sen mä ymmärrän, mut vaikka siinä olisi selkeä kysymys niin ei. Prkl mä sanon
Kaikki, eikä sen takia mikään. Ikuinen luuppi dualistisessa maailmassa.
[q]MaSari:
[/q]
Tekstareiden kirjoittaminen ja niihin vastailu on harvinaisen tympeää touhua. Sit kun kännykkään saa most conveniently kiinni normaalin tietokoneen näppäimistön, niin saatan ruveta vastailemaan ihmisille, koska muuten mulla menee vastaamiseen aikaa noi 15 min / viesti.
Nimim. Viime kuun kännylaskussa 15 tekstaria.
[muokattu 5.2.2004 11:30]
Tää helvetin koulu.
Opettajilta kysyttäessä neuvoa, ne vastaavat jokainen vuorollaan; kyllä se Miia on tätä laitetta käyttänyt, mutta kun se nyt on äitiyslomalla, niin en kyllä osaa sanoa yhtään mitään. Ja sitten kun sillä saatanan HPLC:llä pitäisi tehdä validointia, niin pitääkö tässä soittaa sille äitiyslomalaiselle, että tulee kertomaan, miten vitussa toi kone saadaan tekemään niin kuin sen pitäisi tehdä, kun kukaan muu tässä koulussa ei niin nähtävästi osaa tehä.
Ai niin ja paras on se, kun kysyttiin neuvoa, niin yksi saaduista vastauksista oli; kun saatte homman selvitettyä, niin kertokaa sitten mullekin.
Just. Näin toimii Stadia.
JONOTUSMUSIIKKI!!!!!
Kun auton ikkunat on enemmän jäässä sisältä kuin ulkoa
se, jos joku läheinen ihminen valehtelee
Ihmiset jotka valittaa mitä pienimmästäkin asiasta!
.se kun mä en osaa nukkua.ja vittu että se ärsyttääkin.*eiei*
[q]Howdy:
Vituttaa kusipää ihmiset mitkä ESITTÄÄ ystävää / kaveria ja loppujen lopux ei muuta tee kun jauhaa paskaa isolla P:llä selän takana ja puukottaa selkään heti kun silmä välttää ... P.S. koittaa nykyään karsia kaikki paskapäät pois elämästään rankalla kädellä ....
[/q]
Voi miten tutulta toi kuulostaakaan Ja vaik kuinka yrittäis karsii nii aina niitä vaan löytyy. Miksei ihmiset vois olla rehellisiä toisilleen ja olla pettämättä toisiaan kummissakin kaveri - ja rakkaussuhteissa? Alkaa mennä luottamus kaikkiin.. Ja sit vielä ihmetellään et miks toinen ei kerro mikä mättää
[muokattu 9.2.2004 12:55]
Naiset.
[q]MaSari:
Miksei ihmiset vois olla rehellisiä toisilleen ja olla pettämättä toisiaan kummissakin kaveri - ja rakkaussuhteissa? Alkaa mennä luottamus kaikkiin.. Ja sit vielä ihmetellään et miks toinen ei kerro mikä mättää
[/q]
Pikemminkin pitäis kysyä että miksei
ihmiset oo rehellisiä itselleen.
[q]Lene:
Internal Server Error
[/q]
Älä muuta sano. Infernal Server Error olisi sopivampi nimi. Toinen ärsyttävä herja on sivua ei voida näyttää.
[q]Tres:
---
MaSari:
Miksei ihmiset vois olla rehellisiä toisilleen ja olla pettämättä toisiaan kummissakin kaveri - ja rakkaussuhteissa? Alkaa mennä luottamus kaikkiin.. Ja sit vielä ihmetellään et miks toinen ei kerro mikä mättää
---
[/q]
Miten niin? Perustele!
Mä oon ainakin ihan vitun täyttä sitä jatkuvaa selkäänpuukottamista En voi olla ainoo..
[muokattu 9.2.2004 13:05]
[q]MaSari:
---
Miten niin? Perustele!
Mä oon ainakin ihan vitun täyttä sitä jatkuvaa selkäänpuukottamista En voi olla ainoo..
[/q]
Tarkotin siis sitä, että niin helppoo kun oliskin
sysätä noi puukotukset _pelkän_ vittumaisuuden
piikkiin, niin ainakin mun kokemusten pohjalta
kyse on ollut usein siitä, että puukottajalla on
ollut omiakin ongelmia. Rehellisyys muita kohtaan
edellyttää sitä että pystyy ensin tunnustaan
asiat ensin itselleen, ja se on kova duuni.
Ja tää siis ei nyt oo mitään purematta nielemistä
tai sitä että en olis koskaan saanut puukosta,
mut jo omankin kasvamisen kannalta on parempi
yrittää ymmärtää myös toista osapuolta, jos
vaikka onnistuis edes itsessään välttään
samat virheet.
[muokattu 10.2.2004 12:08]
Se, että poikaystävä on aina niin kiukkunen...*kivatsulle*
[q]MaSari:
---
Howdy:
Vituttaa kusipää ihmiset mitkä ESITTÄÄ ystävää / kaveria ja loppujen lopux ei muuta tee kun jauhaa paskaa isolla P:llä selän takana ja puukottaa selkään heti kun silmä välttää ... P.S. koittaa nykyään karsia kaikki paskapäät pois elämästään rankalla kädellä ....
---
Voi miten tutulta toi kuulostaakaan Ja vaik kuinka yrittäis karsii nii aina niitä vaan löytyy. Miksei ihmiset vois olla rehellisiä toisilleen ja olla pettämättä toisiaan kummissakin kaveri - ja rakkaussuhteissa? Alkaa mennä luottamus kaikkiin.. Ja sit vielä ihmetellään et miks toinen ei kerro mikä mättää
[muokattu 9.2.2004 12:55]
[/q]
Niinpä .. siinä olet ihan oikeassa.
naarmuset aurinkolasit