Mikä ärsyttää?
en päässy uusintatentin uusintatentin uustintatentistä läpi. uusintatentin uusintatentin uusintatentin uusintatenttiä odotellessa...*justjoo**kivatsulle*
Naapurin äijän uus muija, koska se muutti kaupungista tänne maalle ja nyt se on alkanut nillittää, että meidän koira (aina ulkona, kun se ei tykkää olla sisällä) haukkuu öisin (vahtikoira joten kai haukkuukin jos näkee tai kuulee jotain outoa) ja se pitäis vaientaa. Koira on ollut tossa 7 vuotta ja muija viikon.
Joo kiitos vaan mielenkiinnostanne
Se, kuinka joskus joutuu jopa oikeasti kävelemään kirjahyllylle tästä päätteen äärestä. Olen tottunut hakemaan suuren osan palveluista netistä ja jos esim. vaikkapa webbisanakirja failaa, niin tunnen oikeasti tuskaan kun pitää hakea vanhanaikainen hyllystä.
[q]T-rex-orava:
Ehdin ostaa säteeseen lipun ja nyt en olekaan menossa sinne. Ylimääräinen rahan meno ärsyttää. Kyllä se tästä.
[/q]
Pistä myyntiin tonne osto/myynti-osastolle. Kyllä noi liput yleensä menee, tosin tässä tapauksessa menee hilppasen kiireeksi.
Tänään kaikki... Tämä on yksi niistä päivistä jolloin toivoisi että voisi jäädä vain kotiin peiton alle tai ei olisi koskaan syntynyt... Noh, tästä taas hymyn kaltainen irvistys naamalle ja illaksi töihin...*dissaa* tänään vähän kaikkea...
Siis voi vittu kun taas toi kämppis on käyny suihkussa, joka vitun kerta se jättää sen lattian märäksi kun ei jaksa sviipata lastalla sitä ja sitten se et aina wc:n istuin alhaalla, ei kantta päällä tai kokonaan ylhäällä ikinä kiva mennä paskalle kun perse märkänä
[q]Hyzenthlay:
JustinSane:
---
Nii ja kaikki varmaan tykkää myös niistä kivoista alan miehistä jotka tulevat siinä viiden promillen normikännissään sönköttämään elämäntarinaansa sulle, mul on joku juttu näiden kanssa, meinaan aina kun vietän yli 10min paikallani jossain julkisella paikalla, kaikki lähiseudun juopot&rapanistit+muut sekopäät tulevat juttusilleni. I wonder why
---
huomattu on. Ehdottomastu pahimpia paikkoja on kaikki rautatieaseman nurkat Kun pakkasella menee bussi nenän edestä ja ei viitti odottaa varttia ulkona ja menee sinne sisään, niin aina on joku spurgu kimpussa. Yleensä ne saa karkoitettua vihaisella tuijotuksella, mutta pari kertaa on joutunut sanomaan että painu nyt vittuun siitä selittämästä
ööö... mä tunnistin itseni tuosta mitä välii tulevaisuudesta- ajattelutavasta
[muokattu 26.2.2004 20:22]
[/q]
Tätä samaa näkee 3B ja 3T sporissa _joka_vitun kerta
Luokka \kaverit\... elämä takana ja ikää 20v*eiei* surullista... Luojan kiitos pian vaihtuu maisemat*hymy*
Se että koneesta hajosi hiiri just kun on kaikkea kiireellistä ja tärkeää tekemistä, ja ei enää kunnolla muista miten kaikki pelaa ilman sitä. Ja vaikka vähän muistaakin niin hitaasti kuitenkin!
se, että joku puhuu mulle aamulla heti ku herään.
se, että vesiputket jäätyy.
odottaminen.
postilaatikosta löytyvät kalevan tilauskupongit.
märkä lattia ja sukkien kastuminen.
odottaminen.
palavalla tupakilla sohiminen.
löytää kivan vaatteen, mut ei sopivaa kokoa
kenkiin kompastuminen.
odottaminen.
...
[muokattu 12.2.2004 11:05]
[q]Sinza:
Niskaan hengittävät ihmiset kassajonossa *hmph**dissaa*! Ihan kun kauempana ei olis tilaa prkl..
[/q]
ARGH! Toi on ehkä yks ärsyttävimmistä asioista olemassa, sit kun niillä on tapana vielä tökkiä jotain hvetin kärryä tai koppaa selkään/takamukseen
se kun jokaisesta printteristä loppuu muste vuorotellen ja pitää juosta taloa ylös ja alas metsästäen mustetta ja sitä kun ei oon ni joutuu sitten tilaamaan kymmeneen erimerkkiseen printteriin jokaiseen oman musteen.
ja sittenkun sen musteen saa niin koko paska hajoo ja mikrotukihenkilö tuo uuden printterin ja mainitsee, että niin muuten, tässä ei oo sitten mustetta..siinähän oot..taas tilaamassa.
se, että urheiija mainostaa sipsejä! täysin käsittämätöntä. Mihin tolla oikein pyritään? kuka on muuten se urheilija siinä, ja mikä on sen laji...? joltain mäkihyppääjältä näyttäisi.
1. tenniskyynärpää, käsi ollut paskana jo kolme viikkoa, tahtoo pelaamaan sulista..
2. koulu, kolme esitelmää buukattu ensi viikkoon, ja mä en oo vielä edes aloittanut yhtäkään, hyi minä...
3. kusipää ihminen, joka ei osaa muuta ku loukata muita enkä mä pysty sanoin hänen tekemisiin vaikuttamaan, täytynee vetää turpaan, auttaiskohan se? olis ainakin syytä..*kivatsulle*
4. täst purkast on maku lähteny, ja silti mä vaan mäyssään sitä... hmph...
5. on se ilmoja pidellyt, joo, tulispa kesä jo, ei jaksa tätä kevättä...
rasittaa taas kaikki, pistäis vaan pään tyynyyn ja heräis vast kesällä... pirteenä ja levänneenä... *blush**nyyh*
ja vielä kermana kakun päälle, huoneesta petti valaistus!!! nyt alkaa taas riittämään tää kaikki...
että kaikki toi lumi sulaa sateen myötä joko vedeksi tai loskaksi
Mieletön vesisade!
[q]MaSari:
Se, että ihmisten on NIIN vaikee vastata tekstareihin. Vittu mä kenellekkään kohta enää tekstaan kun se ei kerta hyödytä mitään
[/q]
Mä en itse aina jaksa heti kirjotella niitä viestejä, koska mulla on niin kauheen isot nakkisormet ja liian pienet näppäimet puhelimessa.
Kyllä mä sit kirjottelen niihin ku ei oo muuta tekemistä, ja siihen voi mennä sit tunteja.
Tietysti jos jollain on kiireinen asia, niin pyrin kirjottaa heti takas. Mieluummin kuitenkin rimpsauttelen.*vink*
Jippiin VOAS internet liittymä!
Se, että ihmisten on NIIN vaikee vastata tekstareihin. Vittu mä kenellekkään kohta enää tekstaan kun se ei kerta hyödytä mitään