Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ärsyttää kun ensimmäisenä aamulla junassa leijuu järkyttävä hajuveden tuoksu ja kun junasta hyppää ulos, tupakansavu tukkii hengityksen..maha kääntyy ympäri

[q]POSER:
Kiitos
[/q]
No problemos.

[q]Philly:
soitin kerran viestintävirastoon ja heidän sloganiin ?kun yksi ei maksa niin muut maksavat enemmän? vedoten että jos nyt aloitan maksamaan tv-luvasta niin lupaavatko he että muilla tv-luvan hinta laskee... vastaus oli että ei joten vastasin perään että en siis tule luvasta maksamaankaan...
[/q]
Viime vuonna tv-luvan maksoi 2 016 753.
Jos 1 lupa maksaa 186,60 euroa, rahaa tuli
376 326 110 euroa.

Tästä yhden henkilön osuus on
0,00005 % eli jos 1 maksaa lisää
niin ei muiden maksama summa kauheasti
laskisi:)

Eräs nimeltä mainitsematon firma, joka ei voi ilmoittaa, että onko mulla töitä vai nöy..

[q]Individual:
Tähän voisi samalla pistää pohdiskelun pystyyn siitä että mistähän johtuu että ihmiset pitäisi olla tavoitettavissa nykyään 24 h / vuorokaudessa. Että pahin virhe tai loukkaus toista ihmistä on kohtaan on se, että uskaltaa pistää kännykän kiinni joskus.
[/q]
Samaa olen itsekin pohtinut. Kerran eräs kaverini otti pultit, kun olin sulkenut puhelimeni jo alkuillasta halutessani olla ”tavoittamattomissa”, ts. lueskella rauhassa ilman puhelimen pirinää. Tosiaan, jos jollakin on niin tärkeää asiaa että pitää yöllä soittaa, niin eiköhän se yritä uudelleen sitten aamullakin. En myöskään jaksa ymmärtää valitusta yöunien pilaaamisesta, jos on itse jättänyt kännykän päälle. Se on sitten eri asia, jos joku soittaa yöllä kiinteään lankapuhelimeen häiriköidäkseen. Ei voi sentään olettaa että vetäisi joka ilta töpselin seinästä.

[q]Optik:
Suomen valtion eri instanssien byrokraattisuus ja toiminnan hitaus
[/q]

Itse itseäni quotaten, myöskin tämän päivän vitutus kaksinkertaisena

[q]Lene:
Kerrankin, kun meni ajoissa nukkumaan ja sai nukuttua hyvin niin kolmen aikaan tulee textari tuntemattomasta numerosta. Joko väärä numero tai joku hullu, mutta kiitos, että pilasit yöuneni.
[/q]

Juuri tämän takia minulla on kännykkä pois päältä silloin kun on koisimassa. Jos jollain on niin tärkeätä asiaa, että täytyy yöllä soitella tai muuta, niin hän ottanee aamulla uudelleen yhteyttä.
Tähän voisi samalla pistää pohdiskelun pystyyn siitä että mistähän johtuu että ihmiset pitäisi olla tavoitettavissa nykyään 24 h / vuorokaudessa. Että pahin virhe tai loukkaus toista ihmistä on kohtaan on se, että uskaltaa pistää kännykän kiinni joskus.

standit vois tulla.....*piru*

[q]Individual:
[/q]

Itse olen jo muutaman vuoden käyttänyt kännykkääni vähän kun lankapuhelinta - olen tavoitettavissa kun haluan olla. Käytännössä se tarkoittaa, että puhelimessa on lähes aina pelkästään vibra päällä, jolloin sen voi ”jättää soimaan” muiden häiriintymättä. Ja jos olen paikassa jossa en halua puhua, en vastaa, vaan soitan myöhemmin takasin.

Lyhenteen lol käyttö *kivatsulle*. Jostain syystä tämä ärsyttää suunnattomasti *hmph*. Onko sitä pakko tunkea joka väliin

[q]Optimus Prime:
Sä oot ärsyttävä.
[/q]

Kiitos

[q]coldstorage:
ärsyttävää... se että cd soittimesta loppuu akku just kun astut bussiin... joutuu kuuntelemaan junnujen kännykän soittoääni vertailuja yms.

[muokattu 26.1.2004 09:32]
[/q]

ja sitä suomalaista poppia/humppaa mitä kuskit + muut matkustajat kuuntelee ihan innoissaan

opettelis kuuntelemaan oikeaa musiikkia

[muokattu 26.1.2004 10:42]

[q]POSER:
Näit siis painajaisen ja päätit tulla kertomaan tänne että se oli ärsyttävää, otan osaa.
[/q]

Sä oot ärsyttävä.

Ketä-partitiivin väärinkäyttö! Esim. Ketä se oli? (lauseessa vastaus olisi Mattia se oli!! ) Ketä teki sen jnejne! ÄRSYTTÄÄ!! Opettelisivat suomen kielen käytön!

[muokattu 26.1.2004 18:02]

[muokattu 26.1.2004 18:03]

[muokattu 26.1.2004 18:04]

Jos joku haluaa mut äärimmäisen ärtyneeksi,
niin kannattaa ”TAHALLAAN” väärinymmärtää eikä myönnä sen jälkeen ymmärtäneensä väärin....*kivatsulle*

[muokattu 29.1.2004 18:35]

[muokattu 15.2.2004 06:06]

MyDoom ärsyttää tällä hetkellä aivan silmittömästi. Flammabul.com:in omistajan roolissa toimin myös ko. domainin Postmasterina ja MyDoomin sisältäviä viestejä on nyt puskenut tämän päivän ja eilisen aikana pitkälti neljättäsataa.

Se että kerää koiransa p**kat aina biologisesti hajoavaan pussiin, ja kukaan muu ei näytä niin tekevän. Mitäs järkeä siinä on? Ei se paljon ole luonnon ajattelua ku survotaan biojäte (mitä koiran jätökset on) muovipussiin!!!
Se että missään ei ole roskiksia niille pusseille ja joutuu hiippailemaan kilometritolkulla se pussukka kourassa. Ja mistään ekojätepöntöistä ei ainakaan ole minkäänlaista havaintoa.
Ja ne mummot mitkä pysähtyy viereen kun näkevät koiran vääntämässä torttua, ja alkavat kysellä että keräätkös nyt varmasti ne siitä talteen, vaikka varmasti näkevät että seison jo siinä pussi kourassa valmiina!!!
Alankin kysellä niiltä että, ”Muista nyt sitte prkl vetää se vessa ku käyt siellä vääntämässä, ettei tarvi tulla vahtimaan viereen”.

Edit: Siis biojätepönttö.

[muokattu 28.1.2004 14:36]

Turha paskanjauhaminen, jota tehdään vain paskanjauhannan takia

.no eipä oikeestaan mikään...*piis*

[q]sOuphy:
täLLÄ hetkellä aikaiset aamunOusut. ( 05:30 ) laittaka paremmaks.[/q]

Laitetaan: jo monen vuoden ajan kesäisin joka toinen viikko ylös klo 04.15. Kesäaamuisin on kyllä tosi kaunista, linnut sirkuttaa ja muuten on ihan hiljasta, kaikkialla tuoksuu kasteelle ja saunavihdalle (ts. kasteisille koivuille), ilmassa on monesti utua... Mutta kyllä se silti on perkeleellinen aika nousta ylös.

O