Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

helvetin yläkerran teini! Se on nyt ollu yksin himassa kaks viikkoo ja joka saatanan ilta sieltä kuuluu hirvee tumina ja jymy! Olen käyny urputtamassa sille aiemminki, mutta kun se ei saatan tajuu!! PRKL! Tahtoo nukkua rauhassa. ilman että tarvii yöllä herätä sen junttimusiikin kuunteluun.

kuvitelkaa miltä tuntuu herätä siihen että yläkerrasta kuuluu epävireinen poikalauman laulamana - aikuinen nainen? ei voi kestää!

Ihmiset jotka sporassa/junassa/bussissa pitää lemmikkejään tuoleilla/penkeillä.. Ruuhka-aikaan vie istumapaikan ja yleensä vielä sotkee kaikki paikat.. Vähä vois ajatella kanssamatkustajia, jos on pakko raahaa ne elukat mukanaan niin pitäs ne sit edes niin ettei häiritse muiden matkaa!! *släp*

[q]tommye:
se kun tähtää johonkin bussiin ja kun sitä sitten venaa pysäkillä niin se on aina myöhässä tai just mennyt ja sitten tulee kaikki muut bussit paitsi se. joskus käy vielä niin hienosti että nää muut bussit osaa kivasti kohdalla heittää kaikki kurat mun päälle
[/q]

Tiedän tunteen... Tuttu juttu toi on mullekin ja se pistää todella ärsyttämään!*igor*

[q]-Santtu-:
umpikierot ihmiset
[/q]

joo, jotkut on luonnostaan sellaisia

Mun taakse tuli dösässä kaksi about 15-vuotiasta pimua, joiden puheenaiheet olivat ”Onx mun tukka likanen?” ”Leikkasinx mä nää liian lyhyix?” ”Näizä sen Jukan ilmeen, ku mä sanoin sille, et mua ei niinku nappaa?” ”Mä oon aatellu, et must vois tulla tanssija” ja paljon muita päivän polttavia aiheita. Volyymiä jutuissa riitti, koska molemmilla oli toisessa korvassa musavehje.
Biisejä piti tietysti kommentoida: ”Tää on ihan sika hyvä biisi” kuului suunnilleen neljän minuutin välein. Ja tosi hyviä biisejä piti laulaa.

Ärsyttävää tässä on se, että mulla ei riittänyt puhtia kääntyä ympäri ja karjua pää punaisena, että ”TURPA KIINNI”.
Vielä ärsyttävämpää ihan noin yleisesti on se, että ihminen ei voi sulkea korviaan.

Kun ihminen on niin tyhmä että ei edes itse tajua sitä.
Eikä tajua olla hiljaa*kivatsulle*

Hemmetin ääliö pian Onneks ENTINEN kämppis... oon ollut tänään 10 tuntia töissä eikä oikeesti nyt kiinnostais kuunnella sen ja sen pikkusiskon kikattelua. Haa haa joo mullakin oon niin hauskaa *hmph*... eikä huomenna oo edessä kuin samanlainen työpäivä, ei en halua nukkua vaan kuunnella noita... argh ...

Ihmiset ei pidä kiinni lupauksistaan mun mielestä se on silleen et jos jotain sovitaan niin sit kans se on niin..

Tämä työ *kivatsulle*!!!! Älytöntä miten näin isossa konsernissa ei homma toimi; tehdään uudistuksia, joiden pitäis nopeuttaa/helpottaa/vähentää työtä, ja sitten niitten kanssa mokaillaan sillä tavalla että työmäärä moninkertaistuu ja homma käy ihan mahdottomaksi *eiei**piru*. Onneksi mulla on enää tässä paikassa 10 päivää ja sit pääsen muualle töihin! Grrrrrr....

[q]äm:
Vielä ärsyttävämpää ihan noin yleisesti on se, että ihminen ei voi sulkea korviaan.
[/q]
Just Tuo ois niinkun aivan mahtavan hyödyllinen juttu, vois vaan kääntää korvat pois päältä joissain ärsyttävissä tilanteissa ja niistä alkas vaikka kuulua vaan jotain ihanaa musiikkia.. Sit vois vaan hymyillä ja nyökkäillä tyytyväisenä..

Tällähetkellä yleisiä ärsytyksen kohteita on esim..
..jokaasiasta valittavat ja murjottavat ihmiset
..aikaisin herääminen
..odottaminen
..epätietoisuus asioista
..oma tyhmyys joissakin asioissa

Näitä vois kyllä keksiä vaikka millämitalla ja helpottas varmaan avautua mut nuo nyt on suurimmat..

Aikaset aamuherätykset*dissaa*

[q]Lene:
---
-Santtu-:
Just Tuo ois niinkun aivan mahtavan hyödyllinen juttu, vois vaan kääntää korvat pois päältä joissain ärsyttävissä tilanteissa ja niistä alkas vaikka kuulua vaan jotain ihanaa musiikkia.. Sit vois vaan hymyillä ja nyökkäillä tyytyväisenä..
---

Mitääh? Eikös kenenkään muun kohdalla olekaan näin? Lallalallalaa...
[/q]

I hear voices in my head...

Joku fiksu vois kyllä kehittää pään sisään asennettavan musiikkijärjestelmän niin ei tartteis aina härvätä ärsyttävien johtojen kanssa ja kiroilla patterien loppumista. ...Ja täällä siperian oloissa mun vehje lakkoilee pakkasilla pidemillä ulkoreissuilla..*ärsytys* Pitää varmaan neuloa sille joku lapanen..

kun kuulokkeet tipahtelee korvista,vituttaa nii paljon et meinaa tulla*nyyh*

Tämä ei taida olla Lenen viikko.

Saan kohta sydänkohtauksen ”Digitaalinen kuvankäsittely”-kurssillamme. Opettaja opettaa aivan päin helvettiä ja joka kerta kun kuulen jonkun paikkaansapitämättömän lausahduksen tuolta edestä saan jompaan kumpaan silmääni elohiiren. Huomauttaakaan ei viitsi; kerran sen tein ja vastaus oli ”niin, sinulla voi olla sellainen käsitys, että osaat jotain.”

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHS!

[q]Jone:
Huomauttaakaan ei viitsi; kerran sen tein ja vastaus oli ”niin, sinulla voi olla sellainen käsitys, että osaat jotain.”

[/q]
Itse saan myös välillä jotain tuollaista vastausta. Kyllä silloin hermoja koetellaan. Jotenkin opettajat kuvittelevat, että he tietävät kaiken ja yksikään oppilaista ei voi tietää mitään.

[q]Lost-Soul:
Itse saan myös välillä jotain tuollaista vastausta. Kyllä silloin hermoja koetellaan. Jotenkin opettajat kuvittelevat, että he tietävät kaiken ja yksikään oppilaista ei voi tietää mitään.
[/q]

Opettaja tuli tauolla sanomaan nyt että ”turhaan sinä täällä istut jos kerran osaat nämä asiat, joten palauta vaan rompullinen työnäytteitä.” Mjooo, muuten ihan asiallista ja hyvä, mutta on kokemusta tässä oppilaitoksessa siitäkin, että kurssiarvosanoja annettaessa opettajat arvioivat ”osaajien” töitä toisin kuin muiden oppilaiden.

Olettavissa oleva tapahtumaketju: Palautan sen rompullisen matskua (vs. muiden oppilaiden muutama suht alkeellinen harjoitustehtävä) ja saan kurssista kakkosen (vs. ekaa kertaa Photarin nähneiden vitoset).

Ain't life a walk on a sunshiny beach?

[muokattu 16.3.2004 14:16]

miksi työhakemuksiin on niin helvetin vaikea vastata?! tulisi edes yksi sana, kyllä/ei, mutta tämä jatkuva epätietoisuus

lukeekohan kukaan niitä hakemuksia. Menevätkö ne suoraan johonkin Ö-mappiin?

koulu on ihan perseestä. työnteko on ihan perseestä. sit pitäs löytää töitä, joita ei saa, jos ei oo aiemmin tehny samoja töitä tai oo alan koulutusta, joilla rahoittaa opiskeluja, joita ilman ei saa töitä, joita ei halua tehdä. ymmärretty??

[q]a:
---
Uhuu:
se, että eräs ihminen on varustettu kastemadon tunneälyllä!!!!

---

Enhän ole!
[/q]

Nyt ärsyttää vielä enemmän, kun eräs ihminen joka on varustettu hieman kastematoa korkeamman eliön tunneälyllä kuvittelee minun tarkoittaneen häntä... =)

-noeivaineskaanuhuu

O