Mikä ärsyttää?
Se että kun rauhassa istut bussipysäkillä ja jalat on hemmetin kipeet kävelystä, tulee siihen joku mummolauma ja katsoo vihaisesti kun et nosta pyllyäs ylös...
Ei siinä mitään tottakai mä annan tilaa vanhemmille jos ne tarvii istumapaikkaa, mut jos ne haluaa sen paikan vain sen takia että saisivat laskea kassinsa siihen niin kyllä ottaa päähän!!
Mulla on monesti käynyt näin että olen luovuttanut paikkani ja siihen on sitten laskettu joku vaivanen kassi, silloin tekis mieli pyytää paikka takasin...
Siitä tietenkin sais vaan hirmuisen mussutuksen huonosti käyttäytyvästä nuorisosta!!
arsytysvitsit
odottaminen
ja se ettei edes tiedä kuinka kauan vielä pitää odottaa
Se et kirjoitin yhteen paikkaan tärkeätä asiaa ja mut sivutettiin kuin ilmaa..
noo turha tulla mulle itkee myöhemmin..
Eräs ystäväni tai itseasiassa sen viime aikainen käytös!!!
Se että joku vähä-älyinen ihminen on viime yön aikana naarmuttanut mun autoa ja korjaaminen maksaa ihan liikaa, vakuutuksista huolimatta
[q]PuuhaOsku:
Kun auton ikkunat on enemmän jäässä sisältä kuin ulkoa
[/q]
Katsoin just kämpän ikkunasta autolle ja totesin että taidan kävellä tänään mieluummin kuin skrabaan noi ikkunat.
kun töissä laitetaan sellasia vuoroja että on vaikea enää päästä kotia*igor*
[q]PuuhaOsku:
Kun auton ikkunat on enemmän jäässä sisältä kuin ulkoa
[/q]
Vittumainen tosiasia johon törmää ihan liian usein*eiei* Tulis jo kesä*heiii*
Pikkusisko ihan älyttömästi!!!!! Prrkele!!!!
ne pikkuprinsessat ja pikku prinssit joille äiti on aina tehny kaiken valmiiks ja ne odottaa vielä aikuis iällä että mä tekisin sen ihan kaiken niiden puolesta. ha, vitut teen!
ärsyttää vaan kun ne vaatii tossa korvan vieressä 6 tuntia päivässä.
Raha yleisesti, ja sen puute *igor**piru**kivatsulle**dissaa*
ärsyttää välillä kun olisi ideoita tehdä biisiä ja sit kun aukaisee ohjelmat siihe eteen niin on ihan täh ja se siitä... *dissdissajatuksenkarkottavatohjelmat!*
[q]Nefertete:
---
anthocyan:
---
miullakin on vaihteeksi tuollainen olo. Siskolla on tapana lainata kaikkia miun tavaroita, kun oon poissa, ja sit jotkut piletysvaatteet löytyy likaisina myttyinä, jotka on tungettu jonnekkin pois silmistä..Mie sit löydän ne joskus kuukauden päästä tms.
[/q]
Vastaiskuna: mun isosisko.*joo* Koska se ei osaa hoitaa asioitaan eli tässä tapauksessa pistää ihmisiä ojennukseen.. vaik kuinka yritän ohjeistaa.. amatööri..
who can set a price on a broken heart?
who can evaluate friendship, or love, or trust?
liian moni nykyjään, näköjään.
Mun homoPOMO! On se niin kummallista kun joku saa sairasta mielihyvää siitä, että vittuilee mielin määrin alaisilleen Se saakelin ämmä karkottaa kaikki mun työkaverit täältä
Kahden kuukauden sisällä on lähtenyt kolme määräaikasta ja yks vakkari.. Ja lisää tulee ihan varmasti. Äyyyyh mä en ala!
[q]anthocyan:
[/q]
miullakin on \vaihteeksi\ tuollainen olo. Siskolla on tapana \lainata\ kaikkia miun tavaroita, kun oon poissa, ja sit jotkut piletysvaatteet löytyy likaisina myttyinä, jotka on tungettu jonnekkin pois silmistä..Mie sit löydän ne joskus kuukauden päästä tms.
Typerykset. Typeryys repii hermot riekaleiksi hyvänäkin päivänä nanosekunneissa.
[q]Njah:
no julkiset on arkipäivisin muutenki tosi ahdistavia,mun mielipide
[/q]
ÄLÄ. Tänään meinasi taas totaalisesti palaa käpy paikkarissa kun samaan vaunuun paukkasi lauma pissiksiä, jotka sitten (kuten heidän tapansa on) isoon ääneen, juttelivat (VITTU se VILLE On IHANA!!!!!!!) nauroivat (kuulosti lähinnä siltä, että he kirkuivat mahdollisimman kovaan ääneen) lauloivat (päin vittua, paskaa biisiä ja mikä tärkeintä, helvetin lujaa). Meinasin ruveta avautumaan mutta onneksi sain korvalappuihin sen verran extravolaa (tunkemalla napit mahd. syvälle korviin :P ), että se peitti suurimmilta osin heidän järkyttävän möykkänsä...
Nii ja kaikki varmaan tykkää myös niistä kivoista alan miehistä jotka tulevat siinä viiden promillen normikännissään sönköttämään elämäntarinaansa sulle, mul on joku juttu näiden kanssa, meinaan aina kun vietän yli 10min paikallani jossain julkisella paikalla, kaikki lähiseudun juopot&rapanistit+muut sekopäät tulevat juttusilleni. I wonder why
FAIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH !!