Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

omalta osaltani jätän nämä kaksi köyttäkää lapset ry.n jäsenet pohtimaan tätä keskenään ja pahoittelen että tämä meni täysin ohi aiheen...*vink*

Löntystelijöiden ja keskelle katua pysähtyvien lisäks ärsyttää laumat, joiden pitää kävellä niin leveesti, ettei niistä pääse ohi. Tokihan sillon se vauhti on sitä 0,5 km/ h luokkaa ja pysähdytään vähän väliä.
Tästä vielä astetta ärsyttävämpiä ovat lastenvaunujen kanssa liikkuvat laumaäidit. Kolmet rattaat rinnakkain jossain kapeessa tunnelissa tai jalkakäytävällä mieluiten pahimpaan ruuhka-aikaan ja kun rattaista kuuluu inahdus, vedetään liinat kiinni.

Tekipä hyvää. Kiitos.

Ei kun lisätäänkin vielä kaupassa (pikkuostokärryjen kanssa) valtoimenaan riehuvat ja törmäilevät kersat..

polvet ihan sökönä ei oo viel tietsikkatuolia ja nyt on ihan nihkeen kipeet nää lumpiot. JunanLAITOJAsaatavanaperkiönasemalta!

Mua alkaa totaalisesti ärsyttää se kun standit ei tulleet vieläkään ja on jo toinen viikko menossa *grr**piru*

N. 40v miehet jotka pienessä sievässä yrittävät iskeä. Tämän päivän paras lausahdus mulle oli että käynkö mä useinkin täällä? Vastasin että aika usein kun töissä täällä olen.
Niska joka on ihan vitun kipeä, vihaan brikkaamista ylikaiken mutta kärsinja teen töitä.
Se että yksi ihminen yrittää vesittää mein suunnitelmat ensi kesäksi*grr* Ja ko. henkilö on tiennyt niistä jo vuoden.
Se että punastun helpolla*blush* On mukavaa olla jätkien kans töissä kun ne tietävät sen ja kiusaavat mua.

Mutku valittaminen on niin kivaa*hih*

[q]Airvision:
Se et pistää jännää ilta pääsekö halluihin bileittää vai joutuuko vetää kalsarikännit himassa....argh!
[/q]

skarppaa hyvä mies.. sun on pakko päästä halluihin...
Ei hyviä bileitä voi jättää väliin...

Se et pistää jännää ilta pääsekö halluihin bileittää vai joutuuko vetää kalsarikännit himassa....argh!

[q]MissKoo, 22.10.2008 21:11:

Ja kelaa, mä en meinannu päästä millään kielioppikokeista läpi kauppaoppilaitoksessa, koska ei vaan kiinnostanut enkä tajunnut. Näin ne osat vaihtuu En mäkään tiedä mitään mikä on joku illatiivi tms. mutta silti osaan yhdyssanat ja useasti jopa pilkutkin oikein Ei tosin aina, heh.
[/q]

Nii-i, nii-i, osat voipi vaihtua juu.

Mutta seriously, netti on kyllä hieman vaaraksi äidinkielemme ja oikeinkirjoituksen kannalta, netissä kun tulee usein käytettyä puhekieltä. Nooh, täytyy ainakin itse koittaa huolehtia siitä, ettei äikkä- ja kielipää pääse ruostumaan. Novelleja vois alkaa taas skriivailemaan. :)

Ja tähän topikkiin oma panostukseni:

MUA EI ÄRSYTÄ TÄNÄÄN MIKÄÄN! *PLUR*

Ei edes se, että kohta alkaa siivousproggis. Aion meinaan vetästä bikinit päälle, kuunnella Prodigyä ja siivota sellasella apinanraivolla, että tulee päivän reenit hoidettua siinä samalla. :D

unettomuus*hmph**haukottel**slurps*

Vi**N TV-LUVAT JA SEN TARKASTAJAT*dissaa*

JUST TULI JOKU FLABA ET SE PITÄS MAKSAA JA NYT ALKAA JOKU TEHOSTETTU TARKASTELU TÄÄL SUUNNAS.
KÖYHÄL OPISKELIJAL EI OO FYGYY*grr*

EN AVAA OVEE KELLEKKÄÄN*muhaha*

Se että mun oma äiti tai muut sukulaiset ei odota muuta että mun mummo kuolee jotta ne pääsee perinnön kimppuun... tuntuu että ne ei välitä koko ihmisestä yhtään.. tänään mummon luona käynti osoitti sen että hän on tullu vanhuuden höperöksi koska hän ei nää muita kun mua ja mun veljiä viikottain. muita hän näkee paljon harvemmin.. osaa sukulaisista hän ei ole nähny sitten toukokuun vaikka he asuvat ihan lähellä..

mihin tää mailma on menossa kun omista sukulaisistakaan ei välitetä..

suututtaa niin paljon.

Duuni .. työajat, esimies, työkohteet ...

Edellenkin sama, minkä tänne joskus kirjotin...*grr*
Miksei voi osata olla sotkematta ulkopuolisii ihmisii omiin ongelmiinsa??? Siin säästyis paljolta....

Eikä sekään ole kamalan mukavaa, ku nykyään ei pysty keneenkään luottaan......*dissaa*

puksun spuget...

Kunnallinen terveydenhuolto. Joudun odottamaan lääkärille pääsyä 4 tuntia ja maksan vielä moisesta lystistä... Muistan ajan jolloin lääkärissä kävi ilmaiseksi ja jonottamaankin joutui vain murto-osan nykyisestä. Pitää turvautua yksityisiin palveluihin 100% tästä lähin.

mikä milloinkin. Mutta tällä hetkellä... se etten saa päähäni sen biisin nimeä joka soi tuossa oceania bettery club cruisen videopätkällä nimeltään "dallassuperstars"

ärsyttää olla yli 5000km päässä omasta kullasta*uuh*

...ja sit tietty ärsyttää k ä r p ä s e t !!! varsinki ku ottaa rajatonta rusketusta tuol patiolla ni saa olla huiskimas niit ötököit kokoajan... ja tietty ne tunkee aina nenään tai korviin

juopot, pummit...

onko se niin vaikeata?

b on b eikä p.
g on g eikä k.

ja q äännetään kuu eikä guu.

oppikaa, te jotka ette jo osaa, olkaa niin hyvät.

O