Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Pikkuveikan tyhmyys. Siitä on vain hetki, kun herran luokkakaverin pikkuveli kuoli "leikisti tapellessaan" ja nyt tää ääliö tulee kotiin etuhampaat murtuneina ja sanoo, että vain "leikisti tappeli" kaverinsa kanssa. Mä räjähdän huolestuneesta raivosta ihan kohta. TYHMÄ, TYHMÄ, TYHMÄ NULIKKA!!!!

[q]Umbala, 12.1.2007 12:49:
No se, kun yrittää haastaa jonkun kanssa riitaa ja toinen käsittää sun sanomiset tahallaan väärin ettei riidan haastamisest tuu yhtään mitään
[/q]

Tai kun yrittää epätoivoisesti haastaa riitaa jonkun kanssa ja se on olevinaan "isompi ihminen" ja hyssyttelee sua eikä lähde mukaan leikkiin. :DDD

Siis vitun vitun vittu. Oliko noi eiliset CSI:n pätkimiset nyt tätä digiajan syytä vai mitä vittua?! Kylläpä ottaa aivoon...

Se, että mä unohdin jonkun tärkeän asian, mikä koski 1700-luvun kehitystä korrelaatiossa johonkin antiikin keksintöön/käytäntöön/kehitykseen. Helvetti, kun päässä surisee kaikenlaiset pikkuyksityiskohdat ja niistä on todella vaikea pitää kiinni. x(

[q]Fuzzy, 22.2.2007 08:11:
South Parkin tuotantokaudet 8-10!!!
[/q]

Mun mielestä 10. tuotantokausi on ihan helvetin huippu. [size=1](Siis nimenomaan helvetin huippu)[/size] :DDD

Mua ärsyttää, että serveri, miltä noita jaksoja ziigailin, on suljettu. :<

[q]larzizi, 14.3.2007 21:09:
Kyllä se parempi puolisko pysyy tallella ilman jatkuvaa vahtimistakin.
[/q]

Ei se kaikilla pysy - eri asia sitten on, onko siinä suhteessa silloin mitään järkeä. ;)

[q]pupuTupuna, 20.3.2007 15:45:
NO joo, siis pitäähän nyt jonkin verran osatakin niistä vastausvaihtoehdoista päätellä, mutta siinävaiheessa, jos ei kielten opettajatkaan ole varmoja vastauksista,niin sitten mennään jo vähän överiksi. [--]
[/q]

Jep, ihan turhaa kikkailua tollanen. Kuten edellä sanoin, olisi niitä parempiakin tapoja erotella jou-kokeissa jyvät akanoista. x/

[q]pupuTupuna, 20.3.2007 15:31:
Muistan, kun itselläni opettajatkin päivittelivät noita kielten kuultuja ja luettuja, kun ei niissä välillä tuntunut olevan kielen ymmärtämisestä kyse. Melkein aina niissä oli kaksi vaihtoehtoa, jotka olivat kumpikin äkkiseltään oikein, mutta sitten piti osata päätellä jostain, että se toinen onkin se oikea.. Aika tyhmää..*eiei*
[/q]

Joo no toi on sitä sisälukutaitoa ja mä ymmärrän kyllä, että sitä tarvitaan, mutta ainakin yhdessä tapauksessa meidän koetta ihan oikeasti ei ollut yhtäkään oikeaa vastausta, mutta kaksi jotka olisivat periaatteessa sopineet ihan yhtä hyvin. Mutta joo, pari pistettä sinne tänne - pistää vaan ihmetyttämään, että jos ne yrittää tollein vaan tiputtaa pistemääriä, niin eikö ne sitten voisi korvata ne naurettavan helpot luetun ymmärtämisten tekstit vaikeammilla.

[q]Freja, 21.3.2007 10:29:
Tekemättömyys. Ei oo mitään tekemistä, ei mitään! Mul on ihan hemmetin tylsää. Kuolen tylsyyteen. Muutenkin ihan sekasin vielä koko helvetin sisäinen kello.
[/q]

Mulla oli eilen täsmälleen samanlainen olo. Helvetti, että otti aivoon. :(

Toisten virheiden korjaaminen töissä, minä itse koska oon niin saamaton (kaiken suhteen), mutta pääasiassa yks mies..

[q]Verano, 18.11.2007 23:16:
Kiva ku oot quotannu Frejaa päivän :) -topikista tänne puolelle ni hiukan meni pasmat sekasin [--]
[/q]

Ärsyttääkö? ;D

Päätöksen odottaminen.

[q]Annakins, 29.8.2007 14:31:
---
KooKie, 29.8.2007 14:30:
Siis vitun vitun vittu. Oliko noi eiliset CSI:n pätkimiset nyt tätä digiajan syytä vai mitä vittua?! Kylläpä ottaa aivoon...

---

Aah. Mä luulin et se oli mun digiboksi vaan ku pätki!
[/q]

Mäkin mietin eka, että ehkä vika on omissa laitteissa, joten vaihdoin huonetta, vaan samaa paskaahan sieltä telkkarista ... ei näkynyt. This calls for crime scene investigation!!!

[q]kiiki, 25.10.2007 18:05:
Pikkupojat jotka tahallaan ärsyttää itsensä kokoista vahtikoiraa aidan vieressä. Äly hoi, älä jätä...
[/q]

Ja sit päivitellään taas, kun otsikoissa lukee "TAPPAJAKOIRA RAATELI AVUTTOMAN LAPSEN". You get what you...

[q]kindertin, 1.11.2007 08:44:
[--]että kaksoset syntyy[--]
[/q]

Älä ärsyynny neiti kaunoinen. Mulla on ollut unelmana saada kaksoset, mutta chances are säälittävät. (On mun vaari isän puolelta kyllä kaksonen, jos tota sukua pitääpi tutkia.) ...Joten pieni kateus hiipii hipiään! Jaksamisia nyt ja vielä enemmän kun ne lapset on pieniä ja on kaksi suuta, jotka hiljentää ja syöttää. ;D

Mua ärsyttää välillä duunikavereiden leväperäinen suhtautuminen asiakkaiden ongelmien selvitykseen jne. Siinä, missä mä soittelen puhelut samantien ja pidän träkkiä siitä, mitä tapahtuu ko. asian tiimoilta koko ajan, niin nämä saattavat jättää viikoksikin hautumaan jonkun asian kait odottaen, että se setviytyy itsestään. Eihän se sinällään mun ongelma ole, mutta kyllä mä voin asettua siihen asiakkaan asemaan, kun se odottelee tietoja ja tekoja viikkoja vain, koska jotkut eivät viitsimättömyyttään jaksa vaivautua tekemään töitään.

[q]Freja, 17.11.2007 10:31:
Sohvantuojamiehet
[/q]

Lucky Bastard! Mäkin haluan uusia huonekaluja ja ehkä myös paikan, minne ne voisi laittaa! :D

[q]Annakins, 14.2.2008 12:47:
---
Freja, 14.2.2008 12:29:
---
domi, 14.2.2008 12:22:
---
Avernian, 14.2.2008 12:21:
Kun klubitus syö viestejä.

Saitit, jotka avaavat joka linkin uuteen ikkunaan.

Kun kaupungin sivustolla ei osata kirjoittaa vartiJaa oikein.

---

Se, etteivät koulutetut ihmiset osaa kirjoittaa myöskään opiskeliJaa oikein.

---

Moi oon vaa perus työn tekiä!

---

oon viellä vaan perus työn tekijä, niimpä lähen kalja tuopille.
[/q]

Se on kalia tuopille! Ihme, kun pitää kokoajan koriailla ihmisten typoja.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ VOI VITTUVITTUVITTU SAATANA PERKELE VITTUUUUUU-UUUUUUUH!

A) Ei riitä, että rafla, johon meidän piti Kiksun kanssa mennä tänään syömään on suljettu rempan takia vaan B) kun mietin korvaavaa aktiviteettia, ajattelin syödä hyvää pastaa+jauhelihakastiketta katsellen rattoisasti maanantaina nauhoitettua tv-kimaraani (ärsyttää muuten vitusti tää saatanan digipaska ja oma saamattomuus sen tarvittavan vempeleen hankinnassa) C) eiköhän videonauhuri TAAS ole pimeänä, enkä millään saa sitä päälle.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ VOI VITTUVITTUVITTU SAATANA PERKELE VITTUUUUUU-UUUUUUUH!

[size=1]Ps. Osaisko joku neuvoa ton videonauhurin kanssa? Se elää ihan omaa elämäänsä: joskus se sammuu ihan omiaan, eikä töpselin irroittaminen ja takaisin laittaminen auta. Sitten joskus se menee itsestään takaisin päälle... MITEN VITUSSA SEN SAA PÄÄLLE, KUN MÄ TARVITSEN SITÄ?!?![/size]

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O