Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]MissKoo, 17.7.2008 10:13:
Huonot parturikampaajat *eiei*[/q]

Iik, mikä kauhutarina Onneks oon kalju

Huonot parturikampaajat

Mun tukka on nyt suorastaan pilalla. Halusin pitkät hiipat eteen ja sellasen coolin vauhtitukan, joka ois lyhyehkö, mutta naisellinen ja tosi makee. Ja niin, olihan mulla kuvakin mukana jota näytin, että haluan just tälläsen.

Loppulos onkin sitten eri asia. Tää tukka muistuttaa eniten sellaista 'äiti' -tukkaa, mitä näkee sellasilla 40 - 50 vuotiailla naisilla. Siis aivan täysin päinvastainen kun mitä halusin.

Sit iski tällänen suomalainen peruskiltteys, etten kehtaa sanoa mitään. Onneks duunikaveri nyt pakotti laittaa sähköpostin sinne kampaamoon ja reklamoimaan. Täähän on oikeasti ihan hirvee tää tukka. En ymmärrä mikä meni näin pieleen, mielestäni selkeästi artikuloin millainsen tukan haluan ja oli vielä se kuvakin. Huoh.

Tähänhän ei sitten auta mikään muu kuin a) hatut b) huivit c) jos laittais joku 5 osioo jatkoja tohon eteen, mutta eipä sitä ole varaa tehdä kun ne jatkot pitää ostaa aina se kokonainen puntti kerrallaan. Happy days

Uusi lookkini on sitten aina huivi tai hattu päässä.

Nyt on työvuorot hoidettu niin päin persettä myymälässä et pistää vihaks.

Ku vaikka kuinka luulee et ajattelee _järkevästi_ tai vaikka kuinka mukamas _tiedostaa_ asioita täs elämässä ni silti pitää häröillä meneen koko ajan fiilispohjalta ja ihmetellä myöhemmin et ai näin tuli taas tehtyy... Aaaargh!!!

Ja sit se ärsytää et vastasin äsken vahingos lehtimyyjälle puhelimeen ja se ei voinu millään uskoo et en haluu sitä lehteä ostaa, ja vaik aluks yritin olla kuinka ystävällinen ni joutu lopulta lyömään luurin sille korvaan! Miks ne ei usko?

[q]palava, 17.7.2008 13:11:
Ku vaikka kuinka luulee et ajattelee _järkevästi_ tai vaikka kuinka mukamas _tiedostaa_ asioita täs elämässä ni silti pitää häröillä meneen koko ajan fiilispohjalta ja ihmetellä myöhemmin et ai näin tuli taas tehtyy... Aaaargh!!![/q]

Sanoisin että olet onnekkaampi kuin ihmiset jotka ei osaa mennä fiilispohjalta ja järkeilee kaiken...

[q]crissy, 30.3.2007 21:59:
mun mukana hengaa sellanen "salamatkustaja" nii ei voi..
[/q]

Kuulostaa vauvalta?
Vai mikäs siellä matkustelee.. Kyllä se sidukkahimo lähtee

Tää vitun junnaus paikallaan.

[q]mayah, 23.8.2007 07:55:
VITTU.
[/q]

*Grr*

Se, että pääsin 50 tyypin joukosta niiden 10 tyypin joukkoon, jotka pääsi työhaastatteluun asti TOSI mielenkiintoiseen duuniin, ja sitten menin haastatteluun ihan mökkihöperöityneenä lenssupotilaana sekoilemaan ja koomailemaan. Jälkikäteen tuli mieleen kaikki jutut, joita mun ois pitänyt sanoa h-hetkellä.

FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

:(

Onneksi mulla on second plan: Alkuvitutukseen syön pizzan tai kaksi, ja sitten hakeudun duuniin jonnekin punttikselle ja reenaan itsestäni muskeli-annin ja kompensoin valtaisilla lihaksillani mitätöntä psyykkistä kapasiteettiani. Kirjoitin saman juuri naamakirjaan, ettäs tiedätte.

FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !

Ärh! Oon kolmen hengen projektitiimistä ainoo joka on täl hetkel Suomessa ja toimistolla ja just mun työkalut ei toimi Kivaa seurata tääl vierestä kun työkaverit koittaa saada bugit korjattua ruotsinlaivalta ja Norjasta kaverin luota käsin Sit vaa kerron et mitkä jutut vielä on rikki tai korjaantuko edellinen jo.

Onneks päätin jo eilen myydä ne love boat liput, kun en ois sinne ehtinytkään..

Kyllä ärsyttää aika helvetisti se, että olen laittanut vuositulorajani jo valmiiksi hieman yläkanttiin, olen kesällä vielä nostanut sitä, kesän jälkeen soittanut verotoimistoon nostaakseni sitä varmuuden vuoksi vielä lisää, mutta sieltä sanottiin, että pärjäisin loppuvuoden 10 % veroprossalla, vaikka saisin 2500 e joka kuukausi (jota en siis saa, mutta laitan mielummin yläkanttiin kuin alakanttiin).

Noh, en sitten nostanut kesän jälkeen veroprossaa, kun se jo valmiiksi oli yli puolet tuosta tarjotusta, ja nyt mun liksastani on otettu puolet veks! Ihan helvetin kiva saada joulua vasten kokonaiset 1000 euroa tekemästäni kolmivuorotyöstä, joka ei todellakaan ole helpoimmasta päästä fyysisesti eikä psyykkisesti. Voi saatana mä sanon, ite olen tarkka ja aktiivinen verotuksieni suhteen, ja nyt joku on sitten mennyt kämmäämään hommat meikäläisen puolesta.

Nyt sit soittelemaan ties minne, mähän en helevetti odota vuoden 2009 veronpalautuksia.

Tekis nyt niin vitusti mieli olla nollaamassa päätä alkoholin voimin mut ei ku pitää mennä töihin!

[q]Taika, 23.11.2006 07:31:
---
laite, 22.11.2006 23:23:
---
Taika, 22.11.2006 19:22:
*valivali*
---
Tää on sulle ihan oikein ^______^
Ota toi vaikka kostona viime aeroista!?

---

oosny teemu hiljaa*släp*
ja kun noin alhaisesti vedit ne viime aerotkin tähän niin kenenköhän kisakunto kyseisenä iltana kesti ja kenen ei? eli kuka toisin sanoen pystyi pitämään lupauksensa?*vink*
[/q]
Ens aeroissa uudelleen? *känni*

Naiset. Miksi jotkut niistä osaa olla niin kieroja ja niin vaikeita? BLAAH!

edit: Joutu vähän editoimaan törkeän yleistävää vuodatusta kun pahin angsti oli hälventynyt. :D

[q]Yallu, 3.11.2009 09:48:
Debit/Credit-kortti..

Mikä vittu siinä on vaikeusaste ilmoittaa etukäteen minkälainen kortti on tulossa? Kävin noutamassa pankista uuden maksukorttini, kun vanha Pankki-Visa-yhdistelmäni vanhentui ja eikös se täti lyönyt käteeni Debit/Credit-kortin.. "Joo sinullakin on vaihtunut kortti nyt tähän uuteen.." "Miksi?", oli ensimmäinen sana jonka päästin ulos.. "No, toimiiko tämä kaikkialla?" "Jos laitteeseen on tehty päivitys.." ELI EI TOIMI KAIKKIALLA! #*¤%&$! Seuraavaksi tiedustelen kuinka kauan raha seikkailee maailmalla, ennen kuin kauppias saa rahan ja kysyn onko samanlainen kuin Visa Electron (raha lähtee tililtä heti, mutta kauppias saa rahat 7 pankkipäivän kuluttua!!?!). "Itse asiassa, tässä mene hieman pidempään.. Mutta tällä voit maksaa pankkikortilla myös ulkomailla."

Siis mitä vittua!! Mä en halua maksaa pankkikortilla ulkomailla! Mä haluan että mun kortti toimii kaikissa maksupäätteissä! Mä en halua rahoittaa pankkien toimintaa antamalla rahani heidän käyttöönsä yli viikoksi! Ja kaiken kukkuraksi taas tulee vastaan nämä vitun varmennussoitot, joka vitun ostoksesta!

Miksi minua käsitellään niinkuin jotain 2.luokan kansalaista? Tuossa sulle uusi kortti, emme luota sinuun.. OP-Pohjola
[/q]

Itseasiassa se on varaus ja massi ei varsinaisesti lähde sun tililtä ennen kuin varaus verifioidaan käsittääkseni. (elektron/Depit) (joskus juttelin pankin tädin kanssa) Sinänsä kiva juttu et jos hävittää korttinsa ja sielt on käytetty massia, niin varaus katoaa puff. On sua kyl kohdeltu väärin.

Nii ja kauppa tais maksaa debitin laskut, et sinä :(

Edittinä kävin katsomassa vähän lisää Depitistä ja internet ostoturvakin on aika saatanasta:

Lisäturvaa Internet-korttiostoihin

Nordean Visa Debit-, Visa Silver-, Visa Gold-, MasterCard Silver-, Liitto MasterCard- ja MasterCard Gold -kortit sisältävät nyt uuden Internet Ostoturva -vakuutuksen.

Internet Ostoturva on tarkoitettu Internetin kautta tehtyjen korttiostojesi lisäturvaksi.

* Vähintään 40 euron arvoisten tuotteiden maksaminen Nordean kortilla antaa sinulle maksuttoman vakuutuksen, joka korvaa, jos kortilla ostettua tuotetta ei toimiteta tai se toimitetaan myöhässä.
* Lisäksi vakuutuksesta korvataan, jos toimitus on puutteellinen, toimitettu tavara on virheellinen tai vaurioitunut.
* Vakuutuksessa ei ole omavastuuta.

E: argh.

[q]crissy, 4.6.2008 17:56:

No onneks tota vitun rahaaki on niin paljon ettei paskalle taivu!!
[/q]

kade

[q]pululu, 23.7.2008 21:01:
Just huomasin että olen MYÖS allerginen tuoreille luumuille :< *kiroaa huulet turvonneena neljän miniluumun syönnin jälkeen

Tän vuoden aikana uusia allergioita tullut vaikka kuinka paljon... tosi hassua, koska aiemmin en ole ollut oikein millekään allerginen. Jopa koiran hankkiminen jäi vain haaveeksi, kun huomasin ettei silmäluomet tykkää kun rapsuttelen muiden koiria.

Onko kokemuksia paranemisista? Toimiiko siedätyshoito... syönkö nyt kuitenkin tuon koko rasiallisen luumuja?

Ketuttaa kyllä tosi paljon.
[/q]

En tiedä luumuista, mutta itsekin olen koirille allerginen (testin mukaan).
Tosin melko vähän. Mutta meillä on vanhempien luona kaksi koiraa (toinen
jo 15-vuotias) ja nyt myös kotona kaksi koiraa, eikä koskaan ole mitään
oireita tullut. Luulisin siis "siedätyshoidon" toimineen.

Itseä ärsyttää silti sama asia, että vanhemmiten on alkanut ilmestyä jos
jonkinlaista allergiaa, jotka aiheutuu etenkin alkoholijuomista.
Omenasiiderissä ja -mehussa oleva omenaesanssi saa naaman ja rinnan
punaiseksi ja tulikuumaksi. Saman tekee myös sulfiitit (huomattu skumppaa
juodessa), mutta vielä vahvempana reaktiona.

Edit: Niin ja kahteen viimeisenä mainittuun ei kyllä ole siedätyshoito auttanut,
sillä juon lähes poikkeuksetta aina omenasiideriä, jos jotain juon (en tykkää
oikein mistään muusta), mutta eipä ole oireet kadonneet...

Lohjalaiset.

Vittu, oikeesti.

[q]larzizi, 2.1.2007 16:49:
Ihmiset, jotka tulevat kotibileisiin kutsumatta.

Ihmiset, jotka tulevat kotibileiiin kutsumatta eivätkä edes etsi emäntää käsiinsä ja esittele itseään.

Ihmiset, jotka tulevat kotibileiiin kutsumatta eivätkä edes etsi emäntää käsiinsä ja esittele itseään ja eivät lähde pois sillon kun asiasta on sanottu monesti ja lähtevät juuri ja juuri vasta poliisin avuin.

Ihmiset, jotka hakkaavat toisen ihmisen ihan vain sen takia, että "se on ihan kusipää" tai "vittu se on tyhmä" vaikka kyseinen ihminen ei olisi tehnyt toisille mitään pahaa.

Ihmiset, jotka ottavat toisten juotavia/syötäviä/tupakkaa ilman lupaa. Etenkin kun sellaiset ihmiset, jotka eivät ole edes kutsuttuja tekevät näin.

Ihmiset, jotka kaatavat esim. jonkun juotavan kotibileissä ja jättää asian siihen. Jos ei itse kiinnosta siivota sitä, niin kyllä mieluummin toivon, että siitä tullaan sanomaan ja siivoan sen itse kuin että astun ensin sen päälle ja saan tietää siitä vasta sitten kun sukka on jo litimärkä. Ja sama pätee pullojen rikkoutumiseen (nimim. poistin kaverin jalasta yhtä lasinsirua puoli tuntia).
[/q]
Kovat bileet! Tekeeks tollasta teini-ikäiset vai jopa yli 18-vuotta täyttäneet?

Ei noi ees kuulu mun "pisteeseen", mut pari tyyppiä, jotka ei tee töitä :( jos on merkitty puol viiden vuoro, niin pitäis tehdäkin niitä töitä siihen puol viiteen asti eikä lopettaa vähä yli neljä Aion kyl viel joku päivä avautua jollekin, koska toisten tekemättömyys tuottaa toisille sitten enemmän töitä.

O