Mikä ärsyttää?
[q]REivaaja, 25.6.2008 08:42:
No mutta syövät on suurimmassa osassa tapauksia oireettomia kunnes on jo liian myöhäistä.
[/q]
Hmm, en tosin tiedä mitä tarkoitat tuolla "liian myöhäisellä" mut yli puolet syöpään sairastuneista parantuu *pilkkuanusuttel*
Siis voi vitun vittu. Oon ilmottautunu helsinki roller maratonille 47 kilsan matkalle ni nyt sivuilla lukee et päivämäärä on muuttunu ja nyt luistellaan tunnissa niin paljo ku kerkee jollain vitun kämäsellä kilsan pitusella radalla. siis VOI HELVETIN HELVETTI MITÄ KUSETUSTA! Vittu saatana.
No ei pahasti ärsytä mut vähän kuitenki... tossa meijän palvelupisteessä olevat kesäapparit
Ennen siihen otettu kundeja et ne kans jotain jaksaa tehdä, ku pitää tyhjentää paperisäiliöitä sun muita vähän voimaa vaativia, ni nyt siihen otettu kaks teinityttöä jotka kipsuttelee korkkareilla.... kip kop, kip kop....
Ja niillä ei ole MITÄÄN muuta tekemistä kun jakaa kerroksiin postia KAKSI kertaa päivässä!!! Niille ei voi antaa ees muita hommia ku ei ne jaksais tai varmaan osais.... Tuolla ne sit istuu kopissa lopun aikaa ja kuuntelee musaa ja juttelee teinien ärsyttäviä juttuja ärsyttävällä äänellä... ja se sanojen lausumistyyli :DDD apua, en kestä!
Sit ku ne käy röökillä tossa pihalla ni ne ei voi laittaa niitä stögöjä tuhkikseen vaan siihen maahan. Niille on huomautettu asiasta ja nyt ne menee vähän kauemmas röökille ja jättää ne stögöt sinne ei helvetti mitä tampioita!!!
Ne ei saa ees pahvilaatikkoa rytättyä tollaseen häkkiin ku niiden korot jää kiinni siihen, lol!
töissä sisälämpötila koko ajan 34-37astetta... ei hyvä! kuuma ja tuska!
jokseenkin kaikki tuntuu olevan hieman ärsyttävää tällä hetkellä.
hiipivä paranoia hiusvärin levittämisen jälkimainingeissa.
sata kertaa oon vannonu [color=red]seuraavan[/color] kerran meneväni kampaajalle värjäyttämään tukkani, mut tätä se prolen elämä on sitte. saas nähä.
edit. joo ja tietty se, että liittymä on sulki!
on se niin väärin, kun operaattorit vaativat maksua palveluistaan!
[q]Fuzzy, 28.6.2008 00:56:
Kissa ja hiiri -leikit... Luulis että tässä iässä niitä ei tarttis enää harrastaa.. Mut emt... Hyvää kannattaa aina odottaa:P
[/q]
+1
Paitsi luotan siihen jos se on oikeesti hyvää niin sillon ei ole merkkiäkään em leikeistä ;)
tää kämppä.
ei ollu hirveesti vaihtoehtoja, oli pakko päästä muuttamaan entisestä pois, mut eipä tähänkään kovin pitkäksi aikaa voi jäädä..
ensin. edelliset asukkaat ei siivonnu jälkeensä. eniten vtuttaa keittiö, tasan yhtä levyä uskallan käyttää (n.tunnin ahkeran kuurauksen jälkeen). uunin kun laitoin päälle alkoi palovaroitin piippaamaan ku tulvahti kämppä täyteen savua.
sitten naapurit. yläkerrassa asuu oopperalaulaja, joka tietenkin harjottelee kotonaan. naapurissa tupakoidaan sisällä, ja savu(nhaju) leijailee kivasti tähänkin huoneistoon. koska kaappeja ei oikeastaan ole, niin vaatehuone olisi muuten kiva mutta siellä jostain syystä tuo röökinkatku tuntuu kaikista eniten. säilytä siellä nyt sitten vaatteita..
ja jossain naapurihuoneistossa asuu myös 3 koiraa. jotka aloittavat ulvonnan aina kun jäävät yksin. onneksi omat hurtat pysyy hiljaa kun oon kotona, mutta en sitten tiedä millainen konsertti täällä on kun oon töissä.
koko kämppä...
Se että on tylsää, eikä keksi mitään tekemistä.
[q]nishi, 23.5.2009 01:19:
Nice going. Mulla on itellä etuhammas katkennut ku oon saanu mukista naamaan. >:(
[/q]
Auts. Sulla ei sit ollut yhtä hyvä mäihä kun mulla, tosi ikävää. :/
[q]mayah, 27.1.2008 08:05:
Mua pyydetään kans ns. "arkiystävien" synttäreille yms. soittamaan keskimäärin kaks-kolme kertaa vuodessa ja tähän asti oon kieltäytyny aina ja tuun aina kieltäytyy.
[/q]
Arvelin, että ilta saattaa tuollaiseksi mennä, mutta koska tuo oli ensimmäinen mahdollisuus (dj-laitteeni ostin viime heinäkuussa) päästä soittelemaan oman kerrostaloasunnon ulkopuolella, halusin päästä kokeilemaan, miten homma sujuu kovemmalla äänenvoimakkuudella. Pääsin myös testaamaan uusia -20dB-korvatulppiani, jotta voiko niitä käyttää ollenkaan beatmatchaamiseen. Hyvin toimivat, joten siinä suhteessa olin tyytyväinen. Muuta hyvää koko illasta ei sitten jäänytkään muistoihin. No, seuraava "keikka" ei ainakaan toivottavasti voi olla paskempi.
tää tauti Stna!!
no onneks nyt eikä ens vknloppuna ku alkaa loma
MUT SILTI!! *toktok*
Tänään duunissa mua huitastiin tarkoituksella naamaan niin, että osui keraamiseen teekuppiin, teet lensi naamalle ja hampaat kolahti tosi kovaa kuppiin. Onneksi hampaat eivät menneet sisään tai lohjenneet.
Mua niin ärsyttää se, että eräs taho ei koskaan kuuntele kun kerromme kaikista kohtaamistamme vaara- ja väkivaltatilanteista. Pelottaa oikeasti, että vasta sitten alkaa tapahtua edistystä tilanteeseen, kun ollaan lööpeissä. Miksi noiden isojen jehujen pitää aina toimia vasta sitten, kun jotain tosi vakavaa on jo päässyt sattumaan?
*TTU MÄ SANON!
Saatanpa alkaa soittelemaan puheluita ens viikolla, ja ne ei sit oo mitään kovinkaan suopeita...
edit: Ja toki pienetkin asiat ärsyttää tämmöisinä päivinä, eli juuri kun mulla on tämmönen mukava vaihto illasta aamuun, aka 23 maissa himassa ja 08 pitäs olla takasin, niin olen juossut duunista pää kolmantena jalkana dösäpysäkille, josta bussi on suhannut ohi etuajassa tai jättänyt kokonaan sen vuoron välistä. Työmatka kestää sit mukavasti yli tunnin kotia, ja lisäksi tän päivän kirjalliset työt jäi kesken, kun meidän ah niin hieno uusi raportointitieksikkaohjelma vie enemmän aikaa kuin edellinen käsinkirjoituskäytäntö... eli (myös) kirjalliset duunit jäi nyt yöksi päähän pyörimään ja ovat siellä kunnes saan ne huomenna hoidettua sen muun häsmäkän lomassa.
MUR! Tää päivä eijjo hyvä, mut ei kaikki päivät voi ollakaan. Ketuttaa silti. Kiitos ja moi.
/end of avautuminen
[q]inneah, 27.6.2008 15:54:
No ei pahasti ärsytä mut vähän kuitenki... tossa meijän palvelupisteessä olevat kesäapparit
[/q]
potkase niitä!
[q]Sallakat, 8.8.2006 13:23:
vitun työkoneen sähköpostiohjelma tai netti tai joku vtu prkl. Tän macin Mail ohjelma kysyy joka sekunti salasanaa. Eli mitkään sähköpostit ei tuu perille ajoissa aaarrrghh. Helvetin kaapelin netti. Sitte kun sinne lafkaan soittaa niin siellä joku vitun retard hidas tietokonehimonörtti ääliö puhuu niin hitaasti ett hermot menee siinäkin.
Tätä shittiä on nyt jatkunut viikko. Ois kuitenkin tärkeää ylläpitää sujuvaa sähköpostiliikennettä nyt kun kaikki spotit yms markkinointimatskut tarvii hyväksyttää. *grr**dissaa**eiei**hmph**senkin**toktok**jeesus*
[/q]
tämmöinen ohje löytyy applen sivuilta, auttaisko tohon salasana herjaan?
http://docs.info.apple.com/article.html?path=Mail/2.0/fi/ml1003.html
ei ehkä oikea palsta neuvoille mut osui vaan silmään
koppalakit sitten soittelivat tänään, että olivat laskeneet ylinopeussakkoni väärin. napsahti sitten vajaa satku lisää.
jumalauta että vituttaa
Tää *tun flunssa, nyt olen jo toista viikkoa kipeänä (niin olinhan minä kaksi päivää tuossa välissä terveenäkin jopa). Ensin poskiontelot + nuhaa viimeviikolla ja nyt kuumetta, yskää ja hirveä räkätauti kaupanpäällisinä. Kyyneleet vuotavat silmistä, vatsalihakset sattuvat, kun yskii ja näin "iltaa kohden" tuo vain pahenee, joten hyvästit taas yöunille prkl. Plussana vielä kolmas antibioottikuuri menossa tällä hetkellä.
Edit:
Ja vielä lisäyksenä se, etten ole pystynyt syömään mitään kiinteää kolmeen päivään kun kurkku on pirun rikki eli pelkästään lämmin kuppi keittoja ja teetä (siinä se sitten onkin mitä tässä on tullut "nautittua").
Ostin tänään Ikeasta kehykset. Laitoin äsken kuvat siihen. Lasi meni rikki.
[q]inneah, 17.7.2008 09:44:
Ku tää maailma on niin pieni, tai no Suomi ehkä.... mut kummiski.
Jonku tapaat ni se on jonku sun kaverin exän kaiman serkkun pikkuserkku ... vittu!
Kaikki tuntee kaikki, en kestä!!!!!!!
Missä kaikki "uudet" ihmiset on!?
[/q]
Samaa tuskastellu itekkin.
Ku tää maailma on niin pieni, tai no Suomi ehkä.... mut kummiski.
Jonku tapaat ni se on jonku sun kaverin exän kaiman serkkun pikkuserkku ... vittu!
Kaikki tuntee kaikki, en kestä!!!!!!!
Missä kaikki "uudet" ihmiset on!?