Mikä ärsyttää?
[q]ipe, 22.6.2008 23:53:
laskin tossa jussina krapuloissani että vielä 6 viikkoo duunia ennen sitä virallista pitkää kesälomaa.
[/q]
Saman verran mullakin :S
Postia ei näy ei kuulu. perrkele
475 miljoonaa asiaa roikkuu sen takia, ettei kukaan voi kommentoida mitään. Perkele. Eikä viitsis ominpäin mennä tekemään, kun kuitenkin joku sit sanoo "LOL EI SITÄ NYT NOIN TEHDÄ MIKSI ET KYSYNYT"
ilma. ei meinannut näin semilomalla päästä sängystä ylös ollenkaan kun on noin synkkää, ei herää kunnolla oikein millään. no kunhan konemetsässä ois hyvä ilma niin oh yeah.
[q]Jago, 30.8.2007 13:40:
Mä spreijasin puol pulloo dödöö tohon kumipuuhun, kun ällötti siinä olevat ötökät*sars*.
(Luin heti sen jälkeen että mäntysuopaliuos olis varmaan tehokkaampaa*hmph*)
Tääl kämpässä haisee kyllä ihan hirveeltä ja kauhee pääkipukin tästä muodostuu..*nuha*
Saa nähä oonko kohta jossain ihmeolotiloissa täällä noista kaasuista*nauru*
[/q]
TUULETA hyvä mies!
Osallistuin yhteen remix-kilpailuun, en päässy mukaan. Nyt se levy on tullut ulos ja siel on noin 12 versiota ja suurin osa aivan vitun hirveitä.. prkl.. ei oo helppoo
ps. (r-tem - green & red)
Saakelin jalat. Tai iho. Tai mikä ikinä onkaan ton helvetillisen kutinan syy. Jos ei raavi nii ei pysty ajattelemaan mitää muuta ku kutitusta ja jos raapii ni sattuu ku menee ihan verille *auts*
Noku on vaa jotenki sellane "nngh argh graah *hiuksista vetämistä* zzzäh argh"-olo. Hemmetti ku tääl ei ees oo kunnon paikkaa mihi vois lyödä päätänsä.
Vois mennä hukuttautuun vessan lavuaariin
Oli ihan pirun kiva herätys tänään aamuyöstä, naapuritalon (ei asunnon) seksinharrastamis ääntelyt kello kolme aamuyöstä jotka eivät olleet mitään ihan hiljaisia. Ja nyt itseä väsyttää pirusti, koska tuli herättyä tuohon pianoiseen voihkintaan.
[q]REivaaja, 23.6.2008 19:48:
---
Siren, 23.6.2008 19:47:
Saakelin jalat. Tai iho. Tai mikä ikinä onkaan ton helvetillisen kutinan syy. Jos ei raavi nii ei pysty ajattelemaan mitää muuta ku kutitusta ja jos raapii ni sattuu ku menee ihan verille *auts*
---
Hodginssin syndroomaa on hypoteesini. Myös maksakirroosi tulee mieleen näin äkkiseltään...
[/q]
Maksan pitäs ainaki olla kunnossa verikokeitten perusteella. Toi hodginssi ei sit sanokaa yhtää mitää..
Vitun sonera. saatana.
en ois uskonu,mut kesäloma O_o
paska keli,ei mitään tekemistä...pitkästyttää,kyllästyttää,vituttaa...
oon sit vaan varaillu koko viikon täyteen jumppatunteja,et saa hilattua perseensä edes johonki neljän seinän sisältä.
^^ happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Olisikin kesäloma, meikä ei hilaus takamustaan mihinkään neljän seinän sisältä.
Eiku kyl se nyt varmaan on se syöpä ku klubbarissa niin sanotaan :D Mä vaan olin jo diagnosoinu itelleni kuivan talvi-ihon ku tää oli viime kesänä ok mut nyt sit ei oo. tyhmää. Mut nyt ärsyttää niin moni asia vielä enempi et ei kerkiä jalkojen kutina häiriimään :P
Työt.
Oispa jo ilta ja jumpat :(
Mua ärsyttää suunnattomasti se, että poden näköjään tunnollisen työntekijän syndroomaa. Duunissa muhun ei tarttunut yksikään vatsatauti, angiina, kurkunpääntulehdus eikä peruslenssut. Nyt mulla on 1,5 viikon loma, josta tuleva viikko on palkatonta, ja kappas, KURKKU OLLU NIIN KIPEE JA VETO VEKS, ETTÄ JOUDUIN PERUMAAN URHEILUT TÄLTÄ PÄIVÄLTÄ!
Tää on niin tätä. Oon venannu lomaa ku kuuta nousevaa, sopinut kaikenmoista urheilua seinäkiipeilystä sulkikseen ja luisteluun ja ollut ihan into piukeena. Jos mä nyt sairastun, niin piru on irti.
Duunista mulle maksettaisiin palkallista saikkua, mut eiiih, pitäähän se nimenomaan palkattomalla sit sairastella. Huoh.
Nooh, nukuin sellaset kevyet 14h unet ja nyt vedän kipollisen valkosipulinkynsiä ja hedelmiä nassuun, ja vetäsin extravitamiinitkin jo huiviin. Vielä paljon vettä, Gefilus-mehua ja teetä päälle, niin mun ois parempi olla huomenna kondiksessa! Oon aiemminkin onnistunut nujertamaan alkavan lenssun tahdon voimalla ja poppaskonsteilla, nyt ois parempi toimia kans, saateri!
NNNNGGGGHHHHHHH!
*släp*
Loma pilalla, kiitos Nordea.
Vittu tässä ole mitään keskusteltavaa saatana
Argh, molemmat DnD-forumit taas jumissa tai korjauksessa...
Töiden lomassa tarvii jotain tuollaista selattavaa ettei pää räjähdä.
Toimiston ilmastontilaitteita huollettu viimesen kuukauden aikana useampaan otteeseen muta ei näytä koskaan saavan kuntoon. Mukavahan se on kun sisällä 27+. Tosin tänään tuli mailia että jos lämpötila on yli ton 27 niin ei tarvitse työskennelä