Mikä ärsyttää?
[q]sapeli, 12.6.2008 12:24:
Gleemaxin Dungeons & Dragons-forumeiden huoltokatko joka päivä välillä 12-13. Mitä mä nyt töissä teen?
[/q]
Luet sääntökirjoja niin kauan, kunnes muistat ulkoon aina mörkö-dragonin vatsalaukusta selviämisestä aina tavernan kauppapolitiikkaan. ^^
Tällä hetkellä ihan älytön kurkkukipu ja toi ulkona oleva kaatosade mitä on kestänyt jo koko päivän.. :(
[q]juuco, 12.6.2008 13:01:
Unohdin tulostusasetuksista valita printattavaksi vain sen yhden tarvitsemani sivun, joten yhden printin sijasta toimiston Canon suolsikin syövereistään 102 [size=8](t)[/size]ulostetta.
Tulipa sitten tuhlattua 101 A4-arkkia aivan turhaan.
muoks!: Vituttaa muutenkin kyllä tää työnteko. Ei löydy työmotivaatiota sitten ollenkaan.
[/q]
Mua aina jännittää printtailla roolipelijuttuja töissä kun sieltä saattaa helposti lähteä printtautumaan koko kirja jos ei oo tarkkana
[q]nomic, 12.6.2008 13:39:
---
sapeli, 12.6.2008 12:24:
Gleemaxin Dungeons & Dragons-forumeiden huoltokatko joka päivä välillä 12-13. Mitä mä nyt töissä teen?
---
Luet sääntökirjoja niin kauan, kunnes muistat ulkoon aina mörkö-dragonin vatsalaukusta selviämisestä aina tavernan kauppapolitiikkaan. ^^
[/q]
Mut entäs jos osaa jo ja pitää päästä voorumeille pätemään?
Lauleskelee Ismo Alangon tahtiin: Vittu kun vituttaa. Työpaikalla menee taas kaikki niin päin persettä, kuin vain voi mennä:
-ihmiset kitisevät, kun et tee mitään (no voi helvetti teen samaan aikaan toisia hommia)
-ylempi taho ei kerro viikkomuutoksista vaan jättää ne luettavaksi ja itse löydettäväksi, koska pelkää että tulee itselle paskaa niskaan
-kun menet valittamaan asiasta tulee itselle paskaa niskaan, kun se on vaan voi voi ja välillä käy paskempi säkä
-saa juosta asioiden perässä ja tehdä töitä samaan aikaan (tottakai minä omistan kuusi kättä ja pystyn irtautumaan ruumiistani)
Tämän takia tein sitten vain seitsemän tuntia kestävän päivän ja liukumat ovat jälleen lähellä nollaa.
Pakotettu tietyn softan "automaattinen päivitys", jonka johdosta kone oli bootannut itsensä tupakkatauon aikana. Kyllä on kivaa tulla takaisin sisälle ja havaita, että tunti duunia menee tuuleen. Edes se menetetty aika ei riivaa niin paljon kuin saman homman tekeminen uudestaan.
Joo, pitäis seivailla useammin. :/
[q]Vampyrella, 22.5.2009 23:20:
Tänään duunissa mua huitastiin tarkoituksella naamaan niin, että osui keraamiseen teekuppiin, teet lensi naamalle ja hampaat kolahti tosi kovaa kuppiin. Onneksi hampaat eivät menneet sisään tai lohjenneet.
[/q]
Nice going. Mulla on itellä etuhammas katkennut ku oon saanu mukista naamaan. >:(
[q]Juhgu, 13.6.2008 10:09:
Hieron tässä nyt ehkä vähän suolia haavoihin, mut jätkä lähtee röökille eikä tallenna? :E
[/q]
Joo, joskus oon tampio. :/
Mut ei se mitään.
[q]anniharha, 14.6.2008 21:15:
Miksi, oi miksi mä jätinkään Provinssin väliin
[/q]
Niin, miksi jätit väliin ne lukemattomat känniääliöt, puskanainnit ja tappelut, sekä pullonsirpaleet, mudan ja roskat.
P.S. Kävin ite hengaamassa siellä
Miksi, oi miksi mä jätinkään Provinssin väliin
PHKS:n laboratorion ilmoittautumistiskin täti joka oli aika kuspa. Jos en ihan kaikkea satu tietämään niin asioista voi huomauttaa muutenkin kuin vittuilemalla. Pus pus sulle, toivottavasti tulet saamaan vastaavassa tilanteessa yhtä ystävällistä kohtelua
Duunikone tilttas, jouduin vaihtaa konetta. Ei suosikkeja, ei liitteitä.. Vittu täs menee taas ikuisuus, et saa suosikit ajan tasalle
[q]mayah, 20.7.2005 15:27:
---
Android, 20.7.2005 15:24:
Hei, lue edes mun edit
---
Joo, mä luin. Anteeks, et luin sen vasta myöhässä. Mut älä kiltti laita sitä kynää sinne, jooko?
[/q]
Puhutaanko vielä nenästä
Piti olla töissä juhannusaatto, jonka takia tietty kaikki kivat mökkireissut jäi väliin.
Meillä alkoi tänään alennusmyynnit.
Samalla ihmiset luulee et kaikki tuotteet on alennuksessa. saa monta kertaa sanoa et "-50%-lapulla merkityt tuotteet on alennuksessa" Sitten tuleeki "aijaa, no missäs niitä on?"
no ei meillä olekkaan kuin vasikan kokoiset julisteet ilmoittamassa et missä on alennutuotteet. Vielä kun naistenosastolle kun kävelee niin kävelet sen ale-alueen ohi!
ja joka toinen kysyy et "nii saaks näist nyt sit mitää alennusta?" joo ei saa.
I NEED MY LOMA!!!
aksentin feikkaaminen ;O varsinkin skottiaksentti ;o en tajuu miks kaikki feikkaa sitä tekee mieli heittää sellaset sillalt alas :D
[q]Jocular, 16.6.2008 18:22:
Pankki- ja vakuutusalan yhdentyminen, jonka takia olen tietämättäni saanu heinäkuun loma-ajanpalkan toukokuussa. Heinäkuu ja Visa HERE WE COME. *toktok* vttu.
[/q]
Et huomannut ylimääräistä massia toukokuun palkassa??
Etkä lukenut palkkakuittia??
Hurraa vittusaatanaperkelehelvetti. Huomenna yhen projektin deadline ja hirvee kiire -> Kone kaatuu ja vie duunit mennessään... Nyt kaivelee koneen uumenia et josko vaik löytyis jotku autosavet jostain
[q]Lyylikki
Et huomannut ylimääräistä massia toukokuun palkassa??
Etkä lukenut palkkakuittia??
[/q]
Oon ollu kuukauspalkkalaisena tammikuuhun asti, kuitissa ei ollu erittelyä, mikä on tuntityön osuutta ja mikä kuukauspalkkalaisen ja oli vaan nimellä lomaraha. Ei oo kristallipalloa :( Muutenki noi tuol palkkahallinnos on sellasia harakoita, ettei edes ite tiedä miten palkka määräytyy ja lomat kertyy ku kysyny
[q]Sinza, 18.6.2008 11:18:
Vittumoinen asiakas *dissaa*!!!
[/q]
http://www.aasiakas.net