Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Pätkis, 30.10.2006 15:47:
--Ihan yhtä hyvin olisi voinut pyytää heitä vaan pariksi tunniksi mukaansa ja antaa totutella tilanteeseen pikku hiljaa.
[/q]
Käsittääkseni muutkin kyllä tekivät töitä ihan kuten maajussitkin. Näiden naisten napina vaan ärsytti; "tehdä nyt töitä tällasessa säässä".

Ärsyttää.

Säästin puolisen vuotta muutaman latin ja nyt uuteen kämppään muutettuani (maanantaina muutin) päätin sitten ostaa upouuden sohvan (499€), sohvapöydän ja parit hyllyt ja ainoa mitä kavereilta / porukoilta saa palautteeksi on "oisit säästänyt ne rahat".

Jaa, niitä masseja varmaan pitäisi hauduttaa siellä tilillä se 60wee eikä saa todellakaan TUHLATA mihinkään TURHAAN kuten huonekaluihin ja istua vaan lattialla perunasäkkiin pukeutuneena.

Olisinhan voinut vetää perisuomalaisella perinteellä ja ostaa koko rahalla viinaa ja vetää kurkusta alas, se olisi kirvoittanut ehkä hyväksyvän hyminän.

[q]onni3mk, 5.6.2008 11:56:
Ei *itulla päähän!

Sossun tiedoissa lukee, et toimeentulotukipäätös tehty 29.5. joten rahojen pitäs olla jo mulla. Päätöksen tehnyt joku opiskelija, joka on laittanu mun sotun väärin...Kiits...
[/q]

"virheistä oppii" luulis oppivan viimestään, ku meet sinne kirveen kanssa.

Mul oli käytännös sama tilanne. Venasin joku pari kk työtodistusta. Ei liikkunu asiat työkkäris tai liitos mihkään suuntaan *piis*.

Mua on jo pidemmän aikaa ärsyttänyt ihmiset, jotka ruskettaa itteensä ihan hulluna. Ensinnäkin, ONKO vähän epäterveellistä ja vanhentavaa? Liiallinen rusketus vanhentaa ihan kauheasti ja aiheuttaa ryppyjä ja se kyllä näkyy.. mä en ymmärrä koko tätä rusketushysteriaa. Onhan se läski vähän paremman näköistä hieman ruskettuneena, mutta miksi me ajatellaan niin? Se on joku opittu juttu ja yhteiskunnan kauneuskäsitys, jos kaikki ois sitä mieltä, että se on epäterveellisen ja vaurioituneen ihon merkki, niin ihmisethän ei kävis ruskettamassa itteensä. Pieni määrä aurinkoa on tottakai hyväksi, mutta joku roti pitäis olla.

Ja talvella kun nää rusketusintoilijat käy solkussa koko ajan (jälleen törkeän epäterveellistä) niin sehän on jo tosi kallistakin ja suoraan sanottuna mä en vaan tajua koko tätä juttua. Itsekin toki siihen sorrun, että haluan vähän pientä väriä, mutta jos olen liian ruskea (kuten vaikka Thaikuista tulleena) näytän ihan pienelle ruskealle marakatille tai tyypille, joka ei ole pessyt naamaansa vähään aikaan. Kaksi kertaa olen käynyt suihkurusketuksessa ennen jotain tilaisuutta ja en mä nyt oikein tiedä.. lähinnä eniten mua nauratti mille näytän niin ruskeena.

Mun nyt piti vaan avautua tästä aiheesta. Kun ärsytti

V*tun Tietoenator.. Viidestä tietojärjestelmän muutoksesta saivat toteutettua yhden *toktok*

ihQua täällä sit testailla koko ajan, että jokos toimis

En ole kuullut eräästä ystävästäni pitkään aikaan ja se on sääli sinänsä, koska kyseessä on (tai oli ainakin aikaisemmin) tosi mukava tyyppi. Sinänsä varsin ymmärrettävää ettei yhteyttä ole tullut pidettyä aktiivisesti, koska asutaan eri kaupungeissa ja ollaan vähän eri elämäntilanteissa.

No, tänään tuli yhteydenotto täysin sinisestä jota en oikein osaa tulkita muuten kuin vittuiluksi. Taitaa olla tupakan paikka.

[q]MissKoo, 5.6.2008 12:28:

--- rusketusavautuminen ---

[/q]

Samaa mieltä. Mut ehkä vieläkin rumempaa on överiksi vedetty itseruskettajien käyttö (TJEU vaiks Ellen Jokikunnas nykyisin). Pinotex brown is the new tan

Edit: pilkunviilausta...

noh.... tulihan se auton oikea vika esiin..

etujousi oikeelta puolelta edestä poikki.. MÄ SANOIN SILLE UKOLLE PERKELE ET EEEEDEEESSSSÄÄÄÄÄÄÄ KOOOLISEEEEEEE!! ja oikeelta, et aina kun osuu kuoppaan niin oikee puoli kolahtaa.

no silti sano et joo katalysaattori aiheuttaa kolinan.. katalysaattori kun on about vaihdekepin alapuolella.

voi vittu ku on kyrpä otas!! sanoinki ukolle et "mä sanoin et se on oikeelta puolelta" ukko vaan tokas et "joo kyl se oli oikeelta puolelta et paikansit äänen ihan oikein"

NO KAPPAS! 270e meni sinne niin et narahti! Jotenki on niin vaikee vaa uskoo et se kat. olis oikeesti paskana kun se on 1,5v sit vaihdettu.

kusetuksen maku on suussa aika rankasti.. taidan ottaa yhteyttä johonki ja kysyy et onks tällänen ihan normi käytäntö..

tajusin just et sekotin tuopit keskenään.. laitoin lonkkua samaan missä sekotin eilen mausteet ruualle...

oreganovalkosipuligreippi +_+

Huonotuuliset ihmiset(kaikkeen kyllä yleensä löytyy syvemmältä syyt, mut silti)*grr* Nyt viel kesä ja aurinkokin paistaa et eiköhän sitruunasuillakin ois välillä vähän aihetta ees hymyyn- tiedä häntä.

Itse asiassa se nyppii silloin tällöin klubbarissa että kun menet johonkin topikkiin ja alat lukemaan ylhäältä niitä postauksia, niin sitten hetken kuluttua (kun sivu ilmeisesti latautuu täysin) se pomppaakin sivun alalaitaan.

voi vittujen vittu.
miehet.

nyt menee niin välit poikki yhden kanssa
ei kiva, mut en voi kyllä enää olla tekemisissäkään... ei kyllä tää nyt oli viimeinen pisara *släp*

[q]Kolera, 6.6.2008 09:47:
---
sapeli, 5.6.2008 23:40:
Itse asiassa se nyppii silloin tällöin klubbarissa että kun menet johonkin topikkiin ja alat lukemaan ylhäältä niitä postauksia, niin sitten hetken kuluttua (kun sivu ilmeisesti latautuu täysin) se pomppaakin sivun alalaitaan.
---
juuno kun defaulttina se menee aina siihen viimoseen postaukseen suoraan ja niin kauan kun jotain dadaa lataillaan ni se ei sinne mene. Ihan sama kun klikkaat jotain postausta ja pasteat sen jollekin luettavaksi niin siinä ei kannata liikutella ruutua ennenkuin se on sinne oikeaan kohtaan päässyt ihan itse(ladannut kaiken).
Useimmitenhan tuon ongelman taitaa aiheuttaa ihmisten avatarit mitkä on jostain muusta osoitteesta tai ei löydy enää jne.
[/q]

Suunnilleen näin mä arvelinkin että se toimii, mutta ei se ärsytystä poista.

Herääminen uskomattoman huonolla tuulella vittuperkelesaatanajumalauta

[q]KooKie, 6.6.2008 20:33:
---
KooKie, 14.5.2008 20:32:
Siis ei vittu perkele saatana tämän päiväinen Frendit. Kaikki muut on itsekeskeisiä paskiaisia ja yrittää pilata Rossin illan. Tästä "huomautettuaan" Ross onkin se pahis. Vittu mitä paskaa. Saatanan vittu en enää kato tota paskasarjaa vittu ikinä helvetti saatana.

---

No tietysti katoin. Vittu mitä paskaa! Jos huora haluaa taukoa, niin vittuako alkaa kitisemään, kun mies hankkii korvaavaa aktiviteettia.
[/q]

:D

[q]Ana-5000, 5.6.2008 22:06:
---

http://www.mol.fi ja sieltä "avoimet työpaikat".
[/q]

..no jos mä vaikka tän äitiyslomani pidän ensin loppuun ja sit mietin koska meen vakiduuniini takasin

[q]KooKie, 6.6.2008 20:45:
---
RiD, 6.6.2008 20:36:
---
KooKie, 6.6.2008 20:33:
---
KooKie, 14.5.2008 20:32:
Siis ei vittu perkele saatana tämän päiväinen Frendit. Kaikki muut on itsekeskeisiä paskiaisia ja yrittää pilata Rossin illan. Tästä "huomautettuaan" Ross onkin se pahis. Vittu mitä paskaa. Saatanan vittu en enää kato tota paskasarjaa vittu ikinä helvetti saatana.

---

No tietysti katoin. Vittu mitä paskaa! Jos huora haluaa taukoa, niin vittuako alkaa kitisemään, kun mies hankkii korvaavaa aktiviteettia.

---

:D

---

Korjaus: >:(
[/q]

;()

Pää niinku kipee niinku neljättä vai viidettä päivää putkeen. Ei paljo nappulat auta. Huoh.

Ja sit ku o tämmönen sää ni ketuttaa aina olla töis :(

Mua on purru satamiljoonaa hyttystä.. naama näyttää kun oisin aknen saanut ja jaloissakin on joka puolella hyttysenpuremia. Kutiaa

Taitaa olla yläkerran naapurilla joku uusi tanssipeli kun on jo kaksi päivää joutunut kuunnella hirveetä pomppimisen ääniä *toktok* no ehkä se kyllästyy siihen viikon sisällä

O