Mikä ärsyttää?
Ottaa pikkusen päähän, puhuin vuokranantajan kanssa tossa kuukausi sitten ja hän kertoi että joskus loppu kesästä saattaa tulla mahdollisesti pienimuotoinen parveke remontti, ei mitään hirveän suurta. NOOH nyt oli hississä lappu, et 15.6 kyhätään telineet pystyyn, parvekkeiden ovet sinetöidään kiinni ja ikkunat peitetäään. Virallinen alotuspäivä on 22.6 ja remppa loppuu 15.10. Eli asun 4 kuukautta 20m2 kopissa ilman päivänvaloa, VITTU HURRAA
..pienimuotoista my ass.. *toktok*
Dvd-levyjen (ja muittenkin levyjen) suojamuovit...
[q]noena, 22.5.2009 18:08:
Ottaa pikkusen päähän, puhuin vuokranantajan kanssa tossa kuukausi sitten ja hän kertoi että joskus loppu kesästä saattaa tulla mahdollisesti pienimuotoinen parveke remontti, ei mitään hirveän suurta. NOOH nyt oli hississä lappu, et 15.6 kyhätään telineet pystyyn, parvekkeiden ovet sinetöidään kiinni ja ikkunat peitetäään. Virallinen alotuspäivä on 22.6 ja remppa loppuu 15.10. Eli asun 4 kuukautta 20m2 kopissa ilman päivänvaloa, VITTU HURRAA
..pienimuotoista my ass.. *toktok*
[/q]
Voi hitto... Toivottavasti ne tekee aina yhden rapun kerrallaan valmiiks, ettei koko kesää olis sulta ikkunat ja partsi pois käytöstä.
[q]mariq, 16.6.2009 11:50:
Päänsärky ja huono olo
[/q]
[q]sapeli, 22.5.2009 18:25:
Voi hitto... Toivottavasti ne tekee aina yhden rapun kerrallaan valmiiks, ettei koko kesää olis sulta ikkunat ja partsi pois käytöstä.
[/q]
Toivotaan, mut siitä lapusta sai oudosti sen kuvan et helatiden on partsit käyttökelvottomii ja ikkunat suojataan muoveilla ettei niille käy mitään. HURREY!! ..ja tänään piti viel ottaa iisisti, taidan kuitenki lähtee kaljalle.. (*nauru*)
Päänsärky ja huono olo
Vaihteeksi työvoimatoimisto.
En voi ymmärtää mitä sadisteja siellä on oikein töissä joilla ei järki liiku korvien välissä senkään vertaa. Tällä erää työhönosoitus virastomestarin virkaan paikalliseen käräjäoikeuteen joka liittyy mun opiskelemaan alaan (Tietojenkäsittelyn tradenomi ja erikoistumisena vielä tietohallinnon johtaminen) miten? Ja jos et hae paikkaa niin jokainen kyllä tietää työkkärissä asioineena miten se homma sitten päättyy...vaikka ei pitäisi valittaa näin lama-aikana mutta silti...*grr**igor*
[q]Wolverine, 4.4.2006 23:35:
nallekarkit
[/q]
merkkarit
[q]wiwi, 23.7.2009 11:51:
---
Siren, 23.7.2009 11:18:
Mua ärsyttää vieläkin se, että kampaaja "pilas" mun tukan tossa pari viikkoa takaperin. Mä olin odottanu tota kampaamokäyntiä pitkään ja säästäny rahaa niin, että voin sit tehä about mitä tahansa mitä se kampaaja ehottaa (lukuunottamatta rastoja *hih*).
---
Höh. Mä oon niin usein pettyny kampaajiin että nyrhin ja värjään tukkani melkein aina itse. Viimeksi kävin pari kuukautta sitten leikkaamassa ja tulos oli taas ihan jotain muuta kuin oli tarkoitus.
Mulla on ollut vuosikausia pitkät hiukset, joita oon leikkauttanut välillä kerroksittain ja leikellyt otsista ja värjännyt itse. Viimeksi tarkoitus oli lyhentää niin että ilme vähän muuttuu mutta tukka menee vielä ponnarille. Jep. Todella huonoa suomea puhuva kampaajaopiskelija joka tukkani leikkasi, käsitti ilmeisesti jotain väärin. Ei kysynyt alkaessaan leikata, onko hyvä pituus vaan otti suoraan sakset käyttöön. Nyt mulla on sitten polkkatukkaa lyhyempi pörhelö, jonka ponnarille menemistä saa odottaa vielä KAUAN! :/
Jos löytäisin oikeasti hyvän kampaajan, jolla on ideoita ja joka ymmärtää mua niin se saisi musta kyllä elinikäisen asiakkaan.
[/q]
Mä kävin pitkään Kajaanissa kampaajalla, joka oli siellä mun luottokampaaja. Sit aattelin et pakko mun on täältä päin ettiä itelleni uus, mut vielä ei oo samanverosta tullu vastaan.
Mä en kuitenkaan mielestäni havittele kuuta taivaalta toivoessani, et kampaajalla ois ideoita ja se osais laittaa värin niin, ettei se oo pitkin niskaa ja otsaa, saatikka POSKIA! On sellanenki ollu
ei ole rahaa eikä voi tehä muuta ku käydä töis...se se on helppoa ja yksinkertasta elämää (leveetä kaupinkilaiselämää joo)*justjoo*
ihmiset jotka koskee ilman lupaa..
Niinku esim. vetää hiuksist ku hiukset on ponnarilla, kutittaa, tai tökkii ilman mitää fiksuu syytä.
MUA EI SIIS SAA KUTITTAA.
EIKÄ VETÄÄ HIUKSIST ILMAN LUPAA.
Ja ärsyttävät ihmiset:
kiertäkää kaukaa.
[q]sativa, 15.4.2009 15:59:
---
UnityF, 15.4.2009 08:22:
Oi kun sais ees kerran vuodessa nukkuu noin pitkään...
Tänään pitää kirjoittaa taas lappunen herralle ja jos ei opi olemaan poraamatta kolmen aikaa yöllä niin lähtee toka valitus taloyhtiöön.
Oli kivaa nukkuu peräti 3,5h viime yönnä, en olisikaan halunnu nukkuu enempää kun tänään onkin niiiiiin chilli päivä *justjoo**grr**dissaa*
---
Voi kauheeta! Aiheuttaa varmasti 'lievää' stressiä, kun ei ikinä tiedä saako taas yöllä herätä. Mitä ihmisten päässä liikkuu?? Eikö toi nyt mee jo kotirauhan rikkomisesta, soittoa kytille ens kerralla?
[/q]
Maria, mä soittaisin poliisit. Ku mä asuin viel Kalliossa siel alettiintekee putkiremppaa talossa jo ennen ku mä muutin, koska mun kämpää oli vasta myöhemmin vuorossa. Meillä oli kans sellaset paskanaapurit jotka poraili iltaisin ja aamuyöstä. Vitutti pikkasen! Mä en kuitenkaan kutsunu poliiseja (trust me, lähellä oli mutta mies esti!), oltiin just muuttamas pois sieltä..
Mut sinuna soittaisin!
[q]Anata, 29.6.2007 21:38:
Exavopuoliso...kieroutunut paskiainen...manipuloija.*igor**poks*... Onnaksi ei enää vaikuta mun elämääni.
[/q]
Eipä näytä vaikuttavan juu :D
huomenna töihin, herätys ois about 5:15 eikä millään saa unta
[q]kindertin, 1.7.2009 11:35:
Öh.. Mä oon koko ajan luullu että sä olet lastenhoitajana?
[/q]
No niin mä hoitaja olenkin jonninlainen, nimike ei tosin ole lastenhoitaja, kun ne ''lapset'' voipi olla myös täysi-ikäisiä. Ja kyllähän tuolla pitää jonkun öisinkin päivystää. :)
Niiiiiin mahtava duuni, mutta niin harmillisen epämääräiset työvuorot useimmiten, että kroppa ei oikeen vissiin tykkäile. Höh. Onneksi tänään on kuitenkin hyvä olo ja vapaapäivä ennen huomenna alkavaa pitkää työputkea. :) Oon mä lastentarhanopettajan hommiakin kokeillut, eli sellaista varsinaista lastenhoitoduunia, mutta päiväkotimaailma on liian rutinoitunutta ja suppeaa mun makuuni, eikä siinä ole tarpeeksi aikaa lasten yksilölliseen huomioimiseen. Nää on näitä valintahommia. Ottaakko duuni joka ei sisällöltään ole itselle tarpeeksi haastavaa ja monipuolista ja omat toiveet tyydyttävää, mutta jossa on säännölliset työajat, vai itselle mieluisa ja tarpeeksi haastava ja monipuolinen duuni, jossa on työvuorot miten sattuu. Olen valintani tehnyt, ja oon ollut tosi tyytyväinen, mutta tosi harmillista kun kroppa ei oikeen ole samaa mieltä. :P
Ja OT tähän topikkiin, olihan se kiva eilen palata loman jälkeen töihin, kun jo kadulla oli odottamassa yhen aikuisen kanssa pari kärsimätöntä lapsukaista, joista etenkin toisella hymy levisi korviin kun nähtiin pitkästä aikaa. Olin kyllä aika aaawwww fiiliksissä.
pokerihuoneen all in idiootit
Vähän kaikki, tai voisi jopa sanoa että v*******.
Se että annetaan työmaalla eri ohjeita
eri tahoilta miten pitää kohteet tehdä
ja loppujen lopuksi selviää että kukaan
ei ole edes antanut listoja joiden mukaan
toimia (eikä edes tiedetty koko listojen olemassaolosta)
ja kaikki pistetään uusien duunareitten syyksi! Vittusaatana!!!!!!
VITTU ET VITUTTAA!!
Unohdin tulostusasetuksista valita printattavaksi vain sen yhden tarvitsemani sivun, joten yhden printin sijasta toimiston Canon suolsikin syövereistään 102 [size=8](t)[/size]ulostetta.
Tulipa sitten tuhlattua 101 A4-arkkia aivan turhaan.
muoks!: Vituttaa muutenkin kyllä tää työnteko. Ei löydy työmotivaatiota sitten ollenkaan.
Gleemaxin Dungeons & Dragons-forumeiden huoltokatko joka päivä välillä 12-13. Mitä mä nyt töissä teen?