Mikä ärsyttää?
[q]crissy, 3.8.2007 23:20:
"käyminen yhellä bissellä"-käsite... Mitä se tarkottaa ku se käsitys on ilmeisesti ihan päin vittua mulla!!!
[/q]
Mä oon tasan 2 kertaa elämäni aikana käyny "vaan yhdellä". Kun lähtään yhdelle, saa olla suuren suuri itsehillintä, et näin tosiaan käy.
[q]crissy, 3.8.2007 23:27:
Mut voiko sitä tosissaan lipsua JOKA IKINEN KERTA (tai 95% kerroista)...
[/q]
Voi. Helposti.
[q]Jago, 9.8.2007 19:05:
Mutta ois kyllä paljon mieluisampaa jos saisin aina vakituisesti sen oikeen määrän unta*hmph*
[/q]
Kokeilepas myös Yogi Tea- sarjan teetä Bedtime. Todella toimii, vaikken aluksi uskonutkaan. Kannattaa hauduttaa kunnolla noin 5 minuuttia, ja vähä hunajaa sekaan. Sitte nautiskelet sen ihan rauhassa ja avót, kohta alkaa ramasemaan. Ja kaiken lisäksi uni on ihanan rauhallista.
[q]Bio, 23.10.2007 11:12:
Noo, ku kesä tulee niin sit siel on kivempaa :)
[/q]
Ei tasan ole. Toivottavasti en ole kesän tullen enää täällä.
[q]H3li, 17.4.2008 23:24:
oh dear.
kaukokulkeutunut (?) siitepöly.
[/q]
Kaukokulkeutunut? Ei suinkaan, kyllä tää on ihan kotimaista. Ollut viimeset....3kk?
[q]crissy, 18.9.2007 09:14:
Ilmeisesti yläkerran naapuri.. Mr./Mrs. Remonttireiska..
Kiva kun hää alkaa poraamaan siinä kaheksan aikaa aamulla.. kuulostaa samalle ku porais iskulla samas huonees... Muutenki 2pvää ollu kauhee kolina siellä ja rapussa..
Kivasti likkaki aamulla paniikissa huus ku toi poran ääni kuuluu niin lujaa..
[/q]
Vaikka mäkin aina valitan tämmösestä, totuus on, että kerrostaloissa hiljaisuus on 22-07.
Vähäsen se, etten tajunnut Jenkeistä tulevan dvd:n olevan tietty 1 region, jää nyt Planet Earth- boksi kattomatta. Pitää tilata Lontoolandiasta...
[q]josbe, 23.10.2007 12:01:
Voi ei. :( Mä luulin, että viihdyit siellä.
[/q]
Turussa viihdyn asumassa, ja mieluiten tekisin siellä töitäkin.....On tää aika helvettiä tällanen pieni paikkakunta...Mutta saa nyt nähä. Jospa tää tästä :)
[q]Annakins, 4.12.2007 11:22:
Me maksetaan kaikki itse (mut oonki julkisel sektoril töissä).
[/q]
Meil maksettiin Nuorisoasiainkeskuksella ruuat, juomat piti ostaa ite. Ylläri..
Mua ärsyttää tällä hetkellä oikeella kylkiluiden kohdalla tuntuva kipu. Ei onneks kova, mutta ärsyttävä. Krääh.
[q]Lenita, 20.10.2007 23:34:
Kandee lopettaa ylimäärästen hiilareiden syönti. loppu kaikki erikoiset vatsakivut sun muut :)
[/q]
Kyllä joo :) Kannattaa lopettaa lisäksi kuukautiset(*dissaa* niille) sekä siiderin lipitys :D
[q]Lyylikki, 5.2.2008 11:12:
Kuulemma ensin vie Aleksin himaan ja sitten lähtee itikseen ostaan subuja.
[/q]
Tässä kohtaa tunnen suurta empatiaa tuota pientä Aleksia kohtaan. Isä onkin sitte eri juttu....*dissaa*.
Aleksilla on edessään mahtava tulevaisuus, toivottavasti hänellä on edes jonkinlainen tukiverkostokin olemassa*uuh*
Kraah.
Natisevat tissiliivit.
[q]Freja, 19.12.2006 12:46:
Ei paskonu enää vessan lattialle. Täl kertaa vessan oven eteen, eteisen puolelle. Ihkudaa.
[/q]
:D
ed. eiku
Kaksi asiaa.
1. Se, että vuokratalot omistava yhtiö ei kuulemma ole antanut lupaa laitattaa tähän meidän linjaan parvekelaseja, koskaan. Joutuu kärsimään alituiseen paskasesta parvekkeesta ja sisään tunkevasta kokoaikaisesta pölystä.
2. SATO- yhtiöt ja isännöinti/kiinteistöhuolto ei keksi keinoa siihen, että jotkut lukutaidottomat idiootit taloyhtiössä eivät opi kierrättämään jätteitään. Selkeät, kuvin varustetut isot kyltit ja ohjeet eivät riitä. Ei vaikka niitä on jäteastioissa, niiden vieressä, ulko-ovissa, rappukäytävässä. Huonekaluja lojuu pitkin kulkuväylää, kaatopaikkajäteastia pursuaa harva se viikko yli äyräiden luoden oikein mainion apajan kaikenmaailman jyrsijöille ja hajuille jne.
Se, kun ei tuu kunnolla kipeeks aka kuumetta ja sillee*igor*
Nyt nenä ihan tukossa, ja muutaman hetken jalkeillaolo saa hien pintaan ja päässä jyskyttää :/
Mutta, meen kyl perkule töihin, kun ei tää tuu tästä kipeemmäks eikä makeemmaks.
[q]ianna ei anna!, 8.5.2008 08:13:
Jalankulkijat pyörätiellä
[/q]
Sekä jalankulkijat ja pyöräilijät, jotka eivät tiedä kummalla puolen tietä ajetaan. On sitten kyseessä yhdistetty jalankulkupyörätie tai sellainen jaettu malli. Pärkkele, siinä on jopa sellaset piirretyt kuvat siinä asfaltissa! Ja mulle ainakin on opetettu nää asiat vuonna 1981 ekalla luokalla.
I feel you.
Tää on eilisen ja sinänsä ennemminkin LOL kuin ärsyttävä. Istuttiin Annan kanssa terassilla siiderillä, kun lokki päätti tehdä tarpeensa mun päälle. Kaikeksi onneksi ensinnäkin siideri oli jo juotu. Toiseksi isommaksikin onneksi mulla oli lippis päässä. Osumaa sai lippa, kankaan peittämät reidet sekä käsivarret. Katille suurkiitos lipan olemassaolosta, se oli pelastaja.
[q]Citty, 3.4.2007 20:22:
Se että poikkeuksetta herään joka vitun yö 3-4 välillä eikä sit tahdo tulla enää uni silmään. Paitsi juuri ennen ku pitäis töihin lähtee... ja tätä prkleen ärsyttävää on jatkunu jo kuukausia, eikä hellitä millään*poks**uuh*
[/q]
*lohduttel**hali*
Tässä onkin ollut liian monta hyvää päivää peräkkäin, pakkohan sen stanan ärsyttävän päivän on joskus tulla. Hetken päästä siitä kun on laskenut kymmeneen, niin sitten tuleekin jo seuraava ärsytyksen aihe. Mut ei, yritän olla antamatta ärsytykselle liikaa periksi. *syväänhengittel*
Ei vidu Tavasin juuri about sata kertaa jollekin äijälle erästä sähköpostiosoitetta, erityistä hankaluutta tuotti ymmärtää se seikka, että sähköpostiosoitteista löytyy merkki @ Jouduin jopa käyttämään sana miukumauku *yäkkäil* eikä siltikään mennyt perille.
Onneks seuraavaksi soitti nainen Skånesta *sydän*
Lishää: Juuri soitti mies Ruattista ja ymmärsi meiliosoitteiden päälle Ah, saiskin puhua ruotsia koko päivän, niin ei ärsyttäs enää mikään.
Viime liksassa mulle maksettiin vahingossa erään toisen ihmisen osastopalkkio. Ihmettelin kyllä vähän, että kuinkas tuo noin iso on.. Noh seuraavassa palkassa minulta vähennetään _koko_tuo summa, koska se on helmikuun osastopalkkio, enkä tuolloin ollut laisinkaan töissä.
Onneksi saan kuitenkin normaalin palkkioni viime kuulta, joka ei noin iso kuitenkaan liene. Meillä on siirrytty myös henkilökohtaisiin palkkioihin, ja koska ylitän reilusti kynnysarvot asioissa, joihin palkkio perustuu, niin en ihan puille paljaille joutune.