Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Freja, 18.12.2006 16:25:
[size=5]......en[/size]

[/q]

ed. eiku

[q]phear, 11.7.2008 12:32:
---
crissy, 10.7.2008 14:51:
mikä vitun keikkojen peruutus-suma tääl on oikein meneillään!!

nyt toi vitun Timbaland on ilmeisesti perumas keikkaansa.. tai no oikeestaa sen on siirtäny keikkapvm niin et sillä olis nyt sit vissiinki uudes seelannis keikka silloin ku pitäs olla täälä!!!

---

Täähän oli ihan itsestään selvää, että jotain tällasta tapahtuu. Kuis moni noista Sheldonin virityksistä on toteutunut alkuperäisen suunnitelman mukaan?
[/q]

no niin kai se piti arvata.. mulla ei oo aikasempaa kokemusta näistä sheldonin järkkäysyrityksistä, mut olihan toi nyt liian hyvä ollakseen totta..:D

jos sinne hocicon keikalle yrittäs sit päästä lohdutukseks:DD

Onneks meillä on duunissa tosi hiljaista!!

No onpa ihmevääntöä joo..

a) jotkin ihmiset (kuten minä) haluavat pitää puhelintaan päällä myös öisin mm. sen varalta, että jollekulle heille rakkaalle ihmiselle sattuu jotain tai nämä läheiset ihmiset haluavat tavoittaa jossain akuutissa asiassa.

b) jotkin ihmiset (kuten minä) voivat todellakin nukahtaa kesken vaikkapa iltalukemisen. Jokainen tietää varmasti itse omat uni-, nukahtamis- yms tottumuksensa parhaiten, joten niitä on aika turha lähteä kenenkään kiistämään.

c) jos tiedät, että hyvä ystäväsi herää joka aamu töihin klo 4, ja tiedät myös että hän menee klo 21 nukkumaan tämän vuoksi, niin et kai sentään mene soittamaan hänelle klo 23, ellei asiasi ole niin tärkeä, ettei se voi odottaa huomiseen..? Tai Kuten UnityF:n kohdalla ainakin hänen läheisimmät ystävänsä mitä ilmeisemmin tietävät, että klo 08 hän nukkuu, niin mitä järkeä heidän on soittaa tuohon aikaan? Tuskinpa kukaan myöskään lauantaiaamuna soittelee kasilta jonkin pikkuasian vuoksi.

d) jotkin ihmiset (kuten minä) voivat olla hiukan ärsyyntyneitä, jos heidät herätetään kesken unien, varsinkin jos herättäjä tietää 90 % varmuudella, että kyseinen henkilö nukkuu, eikä asia edes ole kiireinen.

Esimerkki elävästä elämästä: Eräs ystäväni piti puhelintaan ennen öisin äänettömällä. Kunnes kävi niin, että hänen ystävänsä joutui raiskaajan uhriksi, jonka jälkeen hän yritti epätoivoisesti tavoittaa tämän yhteisen ystävämme siinä onnistumatta. Tämän jälkeen ystäväni puhelin on ollut aina auki.
Joitakin vuosia sitten saatoin soittaa frendilleni esim. viikonloppuna humalassa öiseen aikaan, vaikkapa jonkin "todella hauskan kommelluksen" tiimoilta. Nykyään en soita kaverilleni sellaiseen aikaan jolloin luulen hänen nukkuvan. Hän on todella herkkäuninen, miksi kiusata toista, ja puolustella sillä, että mitäs oli puhelin auki. Hän teki aiemmin töitä öisinkin, mutta yleensä jopa muistin milloin hänellä on yövuoroja.

[q]mayah, 5.6.2006 10:22:
plyr
[/q]

Älä yhtään yritä

[q]alek száhala, 20.9.2005 14:24:
No mut mäpä asunkin Helsingissä Maagisen aseman läheisyydessä, jolla pystähtyy niin Espoon kuin Vantaankoskenkin junat.
[/q]
Ai niinku Hoplaxissa?

Mulla oli eilen vähän sama juttu noitten juna-aikataulujen suhteen. Espoon junat kulkee jo alkuillastakin vaan kaks kertaa tunnissa, piti päästä Pitskuun, mut sinne oli just juna puksuttanut. Menin sit Vantaankosken suuntaan Maltsuun, josta mut onneks noukittiin.

Voisinkohan joskus herätä niin aikaisin, että ehtisin kävellä duuniin Pois duunista kyllä kävelen, mutta herään aina niin armottoman myöhään, että hyvä kun edes (silloin tällöin) ehdin ajoissa duuniin.

Mä tulin vahingossa tunnin liian aikasin töihin!!!

Stana! Ei ois ollenkaan maistunut uni pidempään ei *toktok*
Jaaha, pitäskö sitä mennä tonne sohvalle ottaa tirsat

[q]mayah, 13.10.2005 08:09:
Miten olis, jos vaikka tekisit nyt takaisin työnantajallesi sen, minkä muina aamuina myöhästyt?
[/q]

No siinä tapauksessa mun ois pitänyt herätä about kahen maissa

[q]mayah, 13.10.2005 08:09:

Ihan oikein sulle, lumppu. [/q]

Miten se, että mä olen lumppu, liittyy tähän, ni! Tai siis, niin... no nukuin kyllä yöni ihan yksin, ettei silleekään voi liittyä

Meiltä on neljä kipeenä, joten mun on pakko istuu viiteen

[q]mayah, 6.10.2005 12:36:
Mä vihaan aivan kaikkea just nyt niin paljon kuin aivan kaikkea voi vihata. onneks EDES pääsee kahden tunnin päästä pois.
[/q]

Noh, nyt ei enää vituta läheskään niin paljoa

Tuota edellistä suurempi vitutuksen aihe kun onneksi osoittautui turhaksi. Olin nimittäin täysin unohtanut hakea yhtä stipendiä, enkä saanut mistään kovin nopeasti dead linea selville. Se on kuitenkin jumalalle kiitos vasta 25. päivä. Olisi pikkasen saattanut vituttaa, jos ilmaiset reilu 600 euroa olisivat menneet sivu suun, kun ainoa mitä rahojen eteen tarvitsee tehdä, on joka syksy printata aanelonen, johon on vaihdettu päivämäärä ja nyt myös osoite, heittää siihen nimmari alle ja kiikuttaa tohon kulman taakse. Joku vuosi unohdin koko jutun ja myöhästyin kahdella päivällä, ei tosiaan harmittanut ei.

Yksi ärsytyksen ja suretuksen aihe oli se, että kun tuolla ihanan syksyisellä Töölönlahdella kävelin, niin huomasin, että mieltä piristävät, ihanat kuvat (keltaiset ja siniset sydämet, auringot, lokit etc) oli roskiksista maalattu peittoon Ja tietysti tökeröllä tavalla, jolloin lopputulos oli kaikkea muuta kuin tasainen musta pinta.

Onneksi sentään maahan maalatuissa, kävelytietä osoittavissa kuvissa olivat vielä useampi käsi kädessä kävelevät lapsi ja aikuinen saaneet punaisen sydämen rintaansa *sydän*

Mieltä kohotti erityisesti se, että eräs parivaljakko oli saanut toisenkin lapsen kävelemään isän (?) vierelle, sekä ympärilleen auringon ja lokkeja

[q]mayahia ärsyttää, 19.9.2005 15:14:

[/q]

Enää vajaa kaksi päivää jäljellä

[q]Avernian, 14.11.2005 11:06:
Mutta jos mä lupaan testamentata niille sitten vastaavan summan?
[/q]

Eli haluat harjoitella mun kanssa, mutta hankkia ne lapset jonkun muun kanssa?!??!

[q]Hyttynen, 5.12.2005 12:57:
Meet sanoo vaan pomolle et tili nyrkkiin ja se on moro*nauru*
[/q]

No jos lupaat elättää mut, niin olen jo menossa

[q]Avernian, 14.11.2005 10:59:
---
Verano, 14.11.2005 09:39:
Sun ainoa toivosi voisi olla se, että adoptoisin sut, mut täytyy eka tarkistaa saisitko sitä stipendiä siltikään. Jos haluat varmistaa lapsillesi turvatun tulevaisuuden niin sitten sun kannattaa hankkia lapsia mun kanssa.
---
Mitä jos ei hankita mutta harjoitellaan?

[/q]

Sä ajattelet vain itseäsi etkä lapsiasi

[q]Annakins, 26.10.2005 09:21:
---
mayah, 26.10.2005 08:49:
Se, et tajuaa, et on asunu täällä jo muutamaa päivää vaille viis kuukautta ja ihmiset joita luuli ystävikseen ei oo käyny ees kylässä kattoos kämppää

---

Mä oon käyny monta kertaa
[/q]

Mä oon käyny vaan kerran

Mutta sanonpa vaan, että älykkäämpiä neliöitä saa hakea.

Pukkas sitten silmätulehdus. En muistakaan edes millon mulla olis sellanen ollut, mutta mulle on jäänyt hirveitä traumoja eräästä kerrasta, kun skidinä mulla oli silmät tulehtuneena. Sain nyt jotain silmätippoja ja sit yöks pitää laittaa voidetta. Mä voin oikeesti jo nyt pahoin siitä ajatuksesta, et pitäs tunkea sitä voidetta silmiin Sillon skidinä oli aivan hirvittävät tappelut mutsin kanssa, kun se yritti laittaa sitä mun silmiin. Ite pistin sitä about viis senttiä silmän alle niin sen oli sit suurinpiirtein sidottava mut, et sai sen voiteen tungettua mun silmiin.

Nuorempana jouduin heti kääntää pään, jos joku vähän veti luomea alaspäin tms. Yläasteella frendini hankki piilarit. Hyvä etten oksentanut, kun yritin kattoa miten se laitto ne silmiinsä. Nyt olen kyllä käyttänyt ite piilareita kai joku 12-13 vuotta, joten vähän edistystä on tapahtunut. Mulla on ollut viisi vuotta käytössä linssit, joita voi pitää yötä päivää jopa kuukauden putkeen. Niin kauaa en ole pitänyt, mutta ne on todella kätsät, kun ei tartte miettiä et pitäs ottaa ne pois aina ennen nukkumaanmenoa. Lasit mulla onkin sitten tosiaan syksyltä -97.. Käytän niitä todella harvoin, ja nyt sit pitää pitää niitä jonkin aikaa. Kävin optikolla ja se vähän sääteli niitä, koska ne oli siinä kunnossa, että tippu päästä heti kun vähän kumartu.

Ihan outoa kävellä tuolla ulkona, kun pokat näkyy koko ajan näkökentässä. Sit vielä maa tuntuu olevan jotenkin kauempana ja on sellanen fiilis et olisin palttiarallaa 190 senttiä pitkä, ja muutenkin hiukka epätodellinen olo.

Että tällänen silmä-avautuminen, toivottavasti kukaan ei traumatisoitunut.

Jonkun pitäs oikeasti tulla laittamaan mulle se voide, mä en tuu mitenkään saamaan sitä ite silmiini ilman et *pökr*

Ihmiset, jotka soittaessaan jauhaa purkkaa mun korvaan. Purkka on about yks kuvottavimmista asioista jonka tiedän.

[q]Verano, 30.11.2005 15:21:
Mun yks duunikaveri pääsee nyt himaan
[/q]

Mun yks duunikaveri pääsee nyt himaan Eikä tule takas kun aikasintaan toukokuussa. Himasta se lähtee nimittäin Malesiaan, missä ulkona ei ole viideltä sysimustaa, eikä Malesian taivaalta tule jäätävää sadetta eikä siellä tarvitse kahlata paskasessa loskassa

No ei, happy for her, ja lupas se lähettää aurinkoisia ajatuksia meille

O