Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Verano, 30.8.2006 12:20:
Lähetit niille palautetta, että niitten mainos on mauton Millanen se mainos sit oli
[/q]

Se on se, missä äiti selittää vakavana lapsilleen, kuinka "pikku-Pertin on nyt otettava vastuu perheestä kun äiti lähtee pois..." Sellasessa hämärässä talossa...Sitte se muija menee ulos lukemaan Apua. Ei siinä mitään, jos joku repii huumoria psyykkisistä ongelmista tai perheen hajoamisesta :/ Mä en kyllä revi. Joten katsoin aiheelliseksi laittaa palautetta. Mä kyllä kanssa tipuin vähä kyydistä, et miten tuo Apu liitty Annan juttuun? :D

[q]mayah, 30.6.2006 21:11:
Niin minäkin sinua, mut näkyyks siin nyt tähtisydäntähti vai *sydän* ?
[/q]
Siin näkyy tähtisydäntähti*sydän*.
Ja ja

[q]domi, 30.8.2006 12:43:
Jokainen nainen osaa.
[/q]

Minä en :( Vaikka tiedänkin itseni naiseksi ja tunnekin olevani nainen :D Ärsyttää, että naisia pidetään monimutkaisina. Koska minä tiedän myös monia monimutkaisia miehiä.

[q]Verano, 4.9.2006 13:02:
Hemmetin duuni, argh!!
[/q]

Voisin yhtyä!

[q]Annakins, 11.9.2006 16:23:
minä.
[/q]
minäpäs.

[q]Zenni, 15.9.2006 19:51:
Ärsyttäis jos mul ois samanlainen aviomies ku toi Andre nelosella
[/q]

Oli muuten harvinaisen taulapäinen, lapsellinen idiootti!

[q]mayah, 15.9.2006 20:00:
Miten siinä kävi? Missasin just sen loppukohdan mis kerrotaan, et mitä perheille kävi vaihdon jälkeen. Eli siis jäikö ne siihen kämppään vai lähtivätkö takaisin tien päälle sen palautekeskustelun jälkeen?
[/q]

Ne asu jonkun aikaa siinä talossaan ja sitten takas tien päälle. Mutta tytöt saivat osallistua matkan aikana pidemmillä pysähdyksillä kaikenlaiseen nuorten toimintaan ja se tauno lupasi kuunnella heidän toiveitaan jatkossa paremmin.

Tää jatkuva pääkipu.

[q]Hyzenthlay, 4.10.2006 07:29:
Just ku parantu (?) kolmesta angiinasta, niin on karmee flunssa. Puoltosta viikkoo jo takana, montakohan edessä?
[/q]

Taisin nähdä sut Illuissa..Eli ei kannata lähteä kipeänä bileisiin, vaikka kuinka tekis mieli. Sillä tavoin ei parannu ikuna.

[q]Freja, 2.10.2006 13:02:
Soitettu oudosta numerosta, ei löytynyt tietoja numerohausta, eikä vastannut kun soitin siihen. tyhmää
[/q]

Lehtikauppias tms.

[q]Josssu, 9.10.2006 21:15:
Rakas yläkerran naapuri. Voisitko edes joskus olla huutamatta iltaisin ja öisin. Voisitko katsoa telkkaria sellaisella äänenvoimakkuudella, että saisin nukuttua. Et ilmeisesti. *släp*
On se niin hemmetin mukavaa herätä viideltä töihin, kun tää karju rauhottuu joskus vasta kahden maissa yöllä.
[/q]

Tähän ja Maijan viestiin quotea...Joo sama homma. Jos voisin sijoittaa nappiin menneen pikku neutronipommin johonkin, laittasin kuselta ja paskalta haisevan Ympyrätalon kulmille sellasen ja sitte tohon mun naapurikämppään. Vittusaatanapaska-aivo deekut, olkaa joskus hiljaa ja polttakaa seuraavan kerran sitä röökiä sängyssä ja polttakaa vahingossa ittenne. Olis maailma himpun verran parempi.

[q]pirpeli, 21.4.2008 09:35:
[size=20]pomojen ja asioista päättävien säätäminen työpaikalla!!!![/size]
[/q]

[size=8]enää ei ärsytä niin paljoa, olivat onneks ees pahoillaan säädöstään[/size]

[q]Jusna666, 1.12.2006 20:33:
Sanan "uleeta" käyttö.
[/q]

Sama täällä. Ehkä idiootein sana vuosiin.

[q]TuuliT, 12.12.2006 12:56:
JA talvella ei PITÄISI olla hämähäkkejä!
[/q]
Talvella ei myöskään pitäs olla melkein 10 astetta lämmintä..*igor*

Onks pakko lähtee tonne ulos, jos ei millään halua?!?!?! Ihan just muutan johonki, missä varmuudella on lunta ja pakkasta. Kesästä viis(on kesäkin ihan ok, ja syksy kans), mutta kyllä näihin paskakeleihin joku roti ois saatava.

Taitaa olla vaan turha toivo tän ilmastonmuutoksen kanssa.
Pärkkele.

[q]Jone, 19.3.2007 14:32:
Onks pakko lähteä tappelemaan ja ottamaan paskaa niskaansa jos ei haluu? :(((((
[/q]

Munkin mielestä toi on ihan hanurista :((((( Tsemppiä!(olettaen, että puhutaan samasta asiasta)

[q]Annakins, 18.5.2007 10:24:
No älä! Alko ahdistaa eilen ku katoin tota ja jokaisessa kohtauksessa se heittää jotain idarimaista :D
[/q]

Miks te katotte tollasta aivopieruviihdettä niin vakavasti...? Vaikka se heittäs siitä gxlbitgclixbit niin hyvähän se sarja silti on. Paitsi ei niin hyvä, kuin alkuperänen CSI, mut silti.

Se kun en nyt osaa sanoa, että sainko tos äsken pienen sydäninfarktin vai närästääkö mua vaan.

[q]Annakins, 18.5.2007 11:01:
No ei sitä voi katsoa ilman, et noi lameudet ahdistaa :D Onneks Horaatio ei oo ruudussa koko ajan.
[/q]

Täs oikeesti huomaa, millanen mä olen :D Mua ei häiritse yhtään, koska katon vaan ihan jännityksellä et mitä tulee tapahtumaan. Huraatio ei kyl onneks oo koko ajan ruudussa, koska se ei oo yhtä komee ku Grissom. Mut Speedya sais näyttää enemmän(ot).

Mua ärsyttää se, että mun nenu on tukossa ja niveliin särkee :(

[q]crissy, 25.6.2007 09:20:
Lasten ei tartte kattella vanhempiansa kännis kiitos!
[/q]

Tää sama juttu rupes ärsyttää uimarannalla lauantaina tuolla Ispoisissa. Kasa sellasia _todella_jurrisia vanhempia ja naapurin setiä kuskaa lapsia rannalle leikkimään ja ite juo bisseä vinhaa vauhtia. Joka toinen sana kovalla äänellä vittu, tai saatana tai joku muu lapsille sopimaton. Ja sitte vielä käydään puimaan jotain raha-asioita "sä annat sitte vittu mulle sitä saatanan rahaa kun sitä tulee" Onnea vaan näille lapsille.

O