Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Avernian, 13.11.2005 22:16:

Verano, 8.11.2005 17:39:
Olisi pikkasen saattanut vituttaa, jos ilmaiset reilu 600 euroa olisivat menneet sivu suun, kun ainoa mitä rahojen eteen tarvitsee tehdä, on joka syksy printata aanelonen, johon on vaihdettu päivämäärä ja nyt myös osoite, heittää siihen nimmari alle ja kiikuttaa tohon kulman taakse.
---
Mikäs tämä tämmöinen stipendi on ja mistä sen saa?
[/q]

Sun ainoa toivosi voisi olla se, että adoptoisin sut, mut täytyy eka tarkistaa saisitko sitä stipendiä siltikään. Jos haluat varmistaa lapsillesi turvatun tulevaisuuden niin sitten sun kannattaa hankkia lapsia mun kanssa.

Rahoista saan kiittää isoäitini tätiä Suomaa, joka ilmeisestikin oli varakas (ei kulje suvussa) ja lapseton, joten päätti perustaa tällaisen rahaston tukeakseen tulevia sukulaisiaan opinnoissaan Helsingin yliopistossa.

joudun taas tappelemaan kaverin kaa asiasta joka ei TODELLAKAAN ole mun päätettävissäni..

No vittu, nyt alkaa kyllä tosissaan ranteiden nirhintä. On se vaikea ymmärtää, että on soittanut ihan väärään paikkaan, vaikka mä kuinka selitän, että tämä nyt on siinä ja siinä firmassa eikä siellä ja siellä, emmekä me täällä hoida laisinkaan tuollaisia asioita. Enkä mä tiedä sen ja sen firman numeroita tai että minkä pankin maksuautomaatti on Ala-Malmin torilla
[size=8]Tietenkin jos sattusin asumaan Malmilla ja asian tietäisin niin tokia auttaisin, mutta joo.. *isohuokaus* [/size]

VTTUSTANAVTTU.

Kävin vähän juttelemassa pomolle ja sanoin mm. enemmän kuin puolivakavissani, että jos eräs asia menee niin kuin näemmä on suunniteltu niin vaihdan työpaikkaa.

Että se siitä "jee on kiva päivä" -fiiliksestä.

[q]Verano, 13.3.2006 11:19:
Se, että täällä duunissa tohon yhteen tyhjään huoneeseen on asettunut joku mies. Huone on about viidentoista metrin päässä musta. Istun selkä sinnepäin, ja mulla on tällänen tuoli, jossa ei ole edes selkänojaa laisinkaan. Ärsyttävää kun se äijä istuu naama tännepäin ja sillä on siis suora näkyvyys tänne. Se on vaan inhottava tunne, kun joku istuu selän takana.

Vois hemmetti siirtää pöytäänsä vähäsen tai pitää ovea kiinni.
Ja vaihtaa tennissukkansa vaikka mustiin.
[/q]

Toivottavasti se lukee Klubbaria ja kääntää ton pöytänsä, kohta mä vaihdan selkänojalliseen tuoliin. Siellä se voi tuijotella rauhassa mun selkää ja persettä. Ei sillä, että niissä olis erikoisemmin mitään tuijoteltavaa, mutta mulla on koko ajan sellanen olo kuin selkä olis ihan paljaana. Konkreettisesti on sellanen inhottava tunne selässä.

Tennissukkia ei sentään ole näkynyt viime aikoina :D

Suurempi ärsytyksen aihe on nyt (tai no taas kerran) se, että tekniikka kusee ihanasti. Kaikki joutuu tehdä käsin sekä selaamaan papereita koska ohjelma ei toimi, mikä toki hidastaa kivasti työntekoa.

mikä vitun keikkojen peruutus-suma tääl on oikein meneillään!!

nyt toi vitun Timbaland on ilmeisesti perumas keikkaansa.. tai no oikeestaa sen on siirtäny keikkapvm niin et sillä olis nyt sit vissiinki uudes seelannis keikka silloin ku pitäs olla täälä!!!

[q]mayah, 1.6.2006 14:25:
Kun ihmiset yrittää faksata mun korvaan SE FAKSIN VIIMINEN NUMERO ON 1, EI 0. Ja voishan sitä jo kymmenennellä kerralla katsoa, että mikäköhän tässä on pielessä kun ei faksi mene perille.
[/q]

Mä niin ymmärrän sua, meinaa nää luurit lentää seinään joka kerta kun tulee helvetinmoista piippausta hirvittävällä volyymilla korvaan. Kysyin jo pomolta kuka korvaa kun mulla alkaa tinnittää.

Ed. heh, vaadinkin firmaa maksamaan mulle elacit

Ärsyttää se, että joka kerta kun lähetän asiakkaille vähänkin isompia laskuja tunnen itseni riistäjäksi. Toi on erityisen ärsyttävää, koska saman syyn johdosta olen jo nyt alihinnoitellut palveluni, joten objektiivisesti tarkastellen tiedän ansainneeni jokaisen laskun loppusummassa olevan euron pariinkin otteeseen. Silti sydän vuotaa verta joka kerta kun läppäsen ketä tahansa yli tontun laskulla. Mikä mua vaivaa? Tänhän pitäis olla yksi niistä työn palkitsevista vaiheista, perkele.

[q]mayah, 2.6.2006 13:10:
---
Verano, 2.6.2006 13:08:
---
Fyraett, 2.6.2006 13:06:
"pitää vaa nopee kattoo yks juttu" ja sit huomaan et oon istunu täs koneel 15-30min taas

---

Never happened to me.

---

Mä en oo koskaan istunu koneella yli neljää minuuttia kerrallaan.
[/q]

Näissä "pitää vaa nopee kattoo yks juttu" -keisseissä toi 15-30 min on ihan toiveajattelua.

[q]Annakins, 15.9.2006 10:41:
---
Verano, 15.9.2006 10:32:
Tää byrokratia täällä menee kyllä niin naurettavaksi.
---

Hei arvaa paljon meillä on byrokratiaa
[/q]

Arvaan.

Esim. Asteikolla yhdestä kymmeneen. Kuustoista.

[size=8]Alan ihan piruuttani noudattamaan uutta "lakia" kirjaimellisesti, stana. Menee sitten vieläkin naurettavammaksi tämä touhu, mutta saavatpa mitä tilasivat. [/size]

Etten osaa hemmetti edes herätystä laittaa oikein. 06:41 olikin sitten 07:41. Ts. heräsin tunnin liian myöhään.

Osui tänä aamuna mun pyöräillen max. kymmenen minuuttia kestävälle duunimatkalleni kaks samalla lailla idioottia pyöräilijää. Eivät ole kummatkaan varmaan olleet ala-asteella hereillä kun kerrotttiin oikeanpuoleisesta liikenteestä.

Ensin käännyin loivasta kulmasta rakennustelineiden takaa oikealle Kansallisteatterin sivulla olevalle kapeahkolle tielle. Pysyin koko ajan ihan oikeassa reunassa. Paha vaan että heti kulman takaa tuli vastaan mies, jonka mielestä sama reuna oli myös tosi kiva paikka ajella. Siinä sitten tulimme kohtisuoraan toisiamme vastaan ja jarruttaessamme hän ei tehnyt elettäkään väistääkseen. Juuri ennen rengaskosketusta, joka ei kovaa olisi tapahtunut, väistin vasemmalle.

Seuraava tapaus sattui kun poljin radanvartta kohti Tokoinlahtea. Kevyenliikenteenväylä on jaettu kahtia pyöräilijöille ja jalankulkijoille. Luonnollisesti ajoin koko ajan pyöräilijöiden puolen oikeata reunaa. Kääntyessäni oikealle kohti Kalliota vastaan lasketteli alamäkeä pyöräilijä, jonka mielestä samainen reuna oli tosi jännä paikka ajella. Hänellä vauhti oli kova, ihan huolimatta siitäkin, että ko risteykseen tulee Linnunlaulusta erittäin jyrkkä alamäki, jolloin minä ainakin olen extravaroinen, ettei sieltä ole juuri joku tulossa. Siinä sitten molemmat taas kohtasimme samalla puolella pyöräilijöiden kaistaa. Hän ei tehnyt elettäkään väistääkseen yhtään minnekään. Törmäys olisi tällä kertaa ollutkin suht kova, mutta väistin sitten jalankulkijoiden puolelle, jossa onneksi ei ollut ketään. Nainen sitten huusi PERKELE, johon minä kehoitin häntä ajamaan jatkossa oikealla puolella. Jos hän ei olisi jarruttanut minun takiani, hän olisi sitä paitsi luultavasti törmännyt juuri Linnunlaulusta alas tulevaan pyöräilijään.

Tällasta.

Voi vitunvitunvitunvitunvitunvitun paskapulju vittu.

[q]Annakins, 30.8.2006 11:57:
---
Verano, 30.8.2006 11:54:
---
Annakins, 30.8.2006 11:51:
VITUN SAATANAN AVUTON PORUKKA TÄÄLLÄ!!!!!

---

Klubbarissa vai duunissa

---

ks. above :D
[/q]

Mä jo pelästyin et tarkotit mua :/

Itseasiassa tuohon, etten heti huomannut vaikuttaa se, että duunissa on käytössä ie ja sen jälkeen kun tulin lomalta viime viikolla, välillä klubbarin sivuja vaihtaessa tulee vaan se valkonen sivu loputtomien koodirivien kera. Vai miks tota nyt kutsuis..

Mutta vielä enemmän ärsyttää tää hemmetin duuniohjelma! Vttu! Keväällä siitä tehtiin offline-versio, joka on siitä lähtien pätkinyt, jumittanut, sammunut, pistänyt erroria kehiin juuneimit. Offlinestakin on tehty jo tässä kuukausien mittaan uusia versiota, mutta yleensä niissä on ollut vain lisää ongelmia. Yritettäessä korjata ongelmia, ovatkin edellisessä versiossa korjatut ongelmat palanneet ja sitä mukavaa rataa.

Nyt on sitten käyty jo pidemmän aikaan palavereja meidän (suuren) firman ylimpien pomojen ja ko. ohjelman toimittavan tahon kesken. Ja me tiukataan pomoilta siitä kuinka vtun jumitus vaikuttaa meidän tulospalkkioihin

Voi vtun "hiljanen" heinäkuu. Ku se on niin stanan hiljanen ni pistetäänpäs meille ihan hemmetisti pikkuisia väliaikasia asiakkaita. Voisko sitten tarkistaa ees jonnin verran kuinka "pikkuisia" ne on ennen kuin ne lätkästään meille. Vttu.

[q]pirpeli, 30.8.2006 12:24:
Mä kyllä kanssa tipuin vähä kyydistä, et miten tuo Apu liitty Annan juttuun? :D
[/q]

[q]Annakins, 30.8.2006 11:51:
AVUTON
[/q]

[q]Verano, 30.8.2006 12:13:
---
Annakins, 30.8.2006 12:11:

No en tietenkään koskaan tarkottais sua!

---

No mut ku en mä tilaa Apua.
[/q]

Se on tää keskiviikko.

Pistäsin muuten lehden boikottiin, mutta em. syystä en voi :(

[q]Annakins, 30.8.2006 12:11:

No en tietenkään koskaan tarkottais sua!
[/q]

No mut ku en mä tilaa Apua.

[q]crissy, 10.7.2008 14:51:
mikä vitun keikkojen peruutus-suma tääl on oikein meneillään!!

nyt toi vitun Timbaland on ilmeisesti perumas keikkaansa.. tai no oikeestaa sen on siirtäny keikkapvm niin et sillä olis nyt sit vissiinki uudes seelannis keikka silloin ku pitäs olla täälä!!!
[/q]

Täähän oli ihan itsestään selvää, että jotain tällasta tapahtuu. Kuis moni noista Sheldonin virityksistä on toteutunut alkuperäisen suunnitelman mukaan?

[q]Jone, 17.10.2006 14:27:
Helvetin kynsisakset. Aina hukassa kun niitä kaipaa.
[/q]

Vois melkein aloittaa Kynsisakset vai kynsileikkuri? -gallupin.

Itse olen vakaa leikkurien kannattaja.

[size=8](Ei älkää tehkö sitä.)[/size]

Kuus viikkoa jo vaivannut tenniskyynärpää, joka tuli duunissa oikeaan käteen. Keskiviikkona yritin mennä duuniin ekaa kertaa saikun jälkeen, mut yritykseksi se vain jäi ja meni taas koko homma takapakkia, jei! Tänään sit pistettiin kortisonia ja ainakin kaks viikkoa lisää saikkua.

Onhan tää nyt v*ttu kivaa, kun ei voi mennä salille, aerobiciin, astangaan, golfaamaan, kantaa ja nostella mitään sellasta missä tarttis kahta kättä, tehdä kunnolla ruokaa eikä syödäkään, ei kirjottaa jne. Ja vaikka kaverit auttaakin sen verran kun nyt kerkeävät, niin kyllä mä niiiiin mielelläni tiskaisin ja imuroisin itse enkä vaivaisi muita. Kämppä kaipais kunnon siivousta, pitäs kaikenlaista järkkäillä, ostaa ja istuttaa viherkasveja jne. Tää vaikuttaa niin moneen asiaan :/ Yllättävästi sekin vituttaa kun ei voi kirjotella forumeille, ei purkaa ajatuksiaan kirjottamalla. Vasurilla ei kuitenkaan ihan hirveesti jaksa näpytellä.

Keskiviikkona (ja monena muunakin päivänä..) jos tänne olisin kirjottanut niin ei olis tullut muuta kuin helvetisti kirosanoja ja melkein saman verran kyyneleitä. Noh, olisihan tää voinut tulla pahempaankin aikaan kuten ennen taannoista Intian reissua, ja voisivathan asiat olla käden osalta ja minkä tahansa muunkin osalta paljon pahemmin, mutta olishan se helvetin jees jos pääsis taas normaaliin elämänrytmiin kiinni.

O