Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Oma saamattomuus *toktok* prkl.. pitäs hoitaa parit kouluhommat, tehdä töitä kahdessa paikkaa, reenata, siivota, tehdä muuttoilmotus ja käydä kyttiksellä!!! VTTU!

Nii ja miehetki o perseestä ja ärsyttäviä ja vittu sentään!!! Huomen ois palloreenit ja en tiiä onks mun vatsat viel ees nii hyväs hapessa.. TTU!

voi perkele, htc luurini taitaa vedellä viimeisiä aarggh. kalenterin muistutus ei ole toiminu viikkoon eli ei soita hälytysääntä kun sen pitäisi ja nyt se on vetänyt akun tyhjäksi parina päivänä ihan vuorokauden sisällä, vaikken edes ole räplännyt sitä juuri yhtään. ehkä se on sitte mietittävä sitä iPhonea vaikka ainakin sen kytky on ihan haista paska- touhua. eikä tää oo ku pari vuotta vanha ja oon tykänny kovasti tästä htc:sta muttei tätä oikein korjailemaankaan viittis.

[q]Blues, 29.6.2007 16:30:
Silmä lopulta tottuu tuohon mutta näkö ei tule olemaan ihan niin hyvä mitä ennen. Etäisyyksien arviointiin voi silmälasit auttaa jonkin verran..ainakin mulla ne toimii hyvin autolla ajettaessa..ei tule peräänajoja :D
Nimim. metalliputki silmään 10v sitten. Tottumiseen meni kyllä jonkin aikaa jolloin tuli kärsittyä päänsärystä ikävän paljon.
[/q]
tää ei onneksi ole ihan "niin vakavaa". Metallisiru jäi tosiaan tuohon silmän pintaan kiinni, kuitenkin sen verran hyvin, että kahteen otteeseen joutuvat sitä sieltä ronkkimaan. Tänään sai ton toisen lapun ottaa pois, valoherkkä tuo silmä on edelleen mutta tohtori totesi, että viikon sisään pitäis näkökyvyn olla ihan sama kuin ennenkin. Saa nähdä :)

Juopuneet perverssit sukulaisäijät.
Olin serkun häissä viime viikonloppuna ja äidin eno (+70v) halus ottaa kuvan mun tisseistä ja pyysi jopa nostamaan hametta ylemmäksi !
Toinen äijä, äidin siskon mies otti tavakseen ohi kulkiessaan kurkata kaula-aukostani sisään. No pyysin sitä painumaan muualle, niin hän väitti, että itse olen tyrkyllä hänen reitillään ! *poks**eikä*

Siis ihme äijiä, toi vanhempi pervo on joskus molestannu mun äitiäkin, kun tää oli nuorempi.
Siihen pitää kuulemma vaan tottua, koska "se nyt on semmonen".
Koko illan se bostaili sukkanauha kaulassaan ja heitti paskaa läppää.

Jee, ens viikonloppuna toiset häät ja samat sedät.

[q]sapeli, 11.4.2008 13:29:
---
Mainio ilmaus!
[/q]

Bongasin sen joskus yhdestä kirjasta jossa sillä kuvatiin kotimaan politiikkaa 70-luvulla samassa kirjassa kerrottiin että mitä se politiikka oli silloin: viina, valta ja vieras vittu. Ei ole ajat muuttuneet

Mua ärsyttää meidän yksi tavarantoimittaja joka on ärsyttänyt mua moneen otteeseen. Nyt yrittävät vaieta kuoliaaksi yhden sopimusasian jossa heidän tulisi maksaa meille. Pariin otteeseen on rahoja kyselty (tammikuusta lähtien), nyt kun uhattiin jäädyttää maksut meiltä heille niin tuli vastaus että infoa asiasta saa ensiviikolla. Ihan kuin asiassa olisi jotain infoamista heiltäpäin, rahat tiskiin vaan...

[q]AnderS, 14.4.2008 13:44:
Mua alkaa ny tosissaan *yrpimään tämän ristuksen tekstiviestihärdelli! Siis voi jumalauta! Ihan sama minkä lehden ostat, ei mitään väliä mitä radiotaajuutta kuuntelet niin joka *itun tuutista tulee tätä tekstiviestipaskaa! Oikeastikko suomen kansaa kiinnostaa mitä Vanhanen tai Kanerva on tekstaillu niille kahdelle mediahorolle?! Ilmeisesti.. Mä meen boikottiin! Nii jää lehdet hyllyyn ja radio mykistyy! Pitäkää tunkkinne!
[/q]
Sama! Yrita siina sit lukee Suomen uutisia niin, ettet edes vilaukselta nakisi sanaa tekstiviesti. PRKL.

Hewlett Packard ja tiettyjen henkilöiden "asiakaspalveluhenkisyys."

Ostin itselleni uuden HP:n työaseman tossa kuukausi, puolitoista sitten. Alusta lähtien tän paskiaisen kovalevy on pitänyt hirveää metakkaa täysin riippumatta siitä mitä koneella tehdään ja yleensä eniten juuri silloin kun sillä ei tehdä yhtään mitään (...ja kyllä, oon tsekannut et mitä prosesseja on käynnissä. Kyse ei ole mistään koneen normaaleista ylläpitoprosesseista, jotka olis taustalla käynnissä).

Tänään soitin HP:n tukipalveluun kyselläkseni asiasta ja ensimmäinen tavoittamani tukihenkilö kehotti päivittämään BIOSin ja antoi mulle asiasta tapausnumeron, jonka voin sanoa jos joudun soittamaan uudestaan ja asiaa joudutaan selvittämään lisää. Puhelu meni jouhevasti ja ystävällisessä hengessä, mutta ongelma ei kuitenkaan BIOS-päivityksellä ratkennut.

Soitinpa sitten uudestaan. Tällä kertaa linjan toisessa päässä oli joku elämäänsä kyllästynyt nilkki, joka ei juurikaan edes kuunnellut asiaani läpi ja tarjosi "ratkaisuksi" sitä, että raapaisen kovon tyhjäksi ja asentelen Vistan uudestaan. Sanoin etten ymmärrä miten ihmeessä käyttöjärjestelmän asentaminen uudestaan auttaa ongelmaan ja että mua hieman hatuttaa ajatus siitä että konepaketin mukana esiasennettu käyttöjärjestelmä ei olekaan asennettu niin etten joutuisi sitä kuitenkin ihan itse uudestaan asentamaan. Vastaus oli "tää on tämmöistä"-linjaa. Alkoi vituttaa. Sanoin nilkille, että mikäli mä vedän koneen sileäksi, niin mulla kuluu vähintään 2 täyttä työpäivää saattaa se takaisin siihen toimintakuntoon jossa se on nyt, ilmoitin sen olevan mulle aika kallista ja pyysin jotain oikeaa ratkaisua ongelmaan. Vastaus oli jotakuinkin "se on teidän vastuullanne." Seurasi pikkasen lisää tympeilyä ja elämäänsä kyllästynyttä neuvomista, joka pistäisi duunit poikki 2-3 päiväksi. Tässä vaiheessa oikeasti paloi käämi.

"MITÄ VITTUA? Miten se on MUN vastuullani, että firma jolle sinä työskentelet myy valmiina työasemaratkaisuina koneita, jotka ovat itseasiassa kaikkia muuta kuin sitä? Niinkö tämä nyt menee, että kun mä ostan teiltä kasan skeidaa, joka ei toimi niinkuin on syytä olettaa sen toimivan, niin tästä aiheutuva ylimääräinen työ ja kustannukset ovat mun vastuullani? Jos näin on, niin eiköhän tehdä niin, että mä näytän tolle vähän lekaa, postitan palat teille ja vaihdan laitteistotoimittajaa sellaiseen, jolla tuntuis olevan jotain vastuutakin tuotteistaan. Tai sit vaan soitan tukipalveluun uudestaan ja toivon, että linjan päässä on esimerkiksi se heppu, joka siellä oli sua ennen ja jonka kanssa asiat sujuivat kivasti ilman suuttumista ja kiroilua. Hyvää päivänjatkoa vaan vittu sinnekin."

ÄRRRÄRRRRÄRRRR.

[q]Hyzenthlay, 14.4.2008 20:19:
jälleen kerran kadonnut matkakortti *toktok* en kyllä tiedä, onko se varastettu vai oonko itse kadottanut, aika *känni* olin kuitenkin... Muutenkin kyrpii, kun pitää säikkyä jokaikistä sinitakkista ihmistä metrossa :D
[/q]

Itse lainasin omaani kyläilemässä olleelle pikkuveljelle ja nyt mun kortti on
Pohjois-Karjalassa, kun tietenkin unohdin pyytää sen takas... Ärsyttää siis
maksaa 2 x seutulippu (3,80 e) /pv, kun ois kortillakin ollu aikaa vaan eipä
ole korttia.

Mä olen viime aikoina kehunu kaikille mun puhelinta,joka on jo parikin vuotta vanha,mutta silti toimii kuin unelma.
Miksen mä ikinä opi??
Jos joku toimii,niin siitä ei sanota ääneen yhtään mitään! Nyt puolet puheluista ottaa jotain ihme häikkää,meinaa pää räjähtää kun se alkaa rähisemään,valot vilkkuu miten sattuu,ja yleensä just kun tulee tärkeempi puhelu,niin ei suostu vastaamaan ollenkaan.
Vittu

[q]%, 5.10.2008 23:34:
Jaa tää vai?
[/q]

Hah loistavaa, kiitos. :)

Niin kutsutut "ystävät".

Heti kun et itse ole netin ääressä, irkissä tai mesessä kyselemässä kuulumisia ja menoja jne. niin kappas vaan yli puolet sun "ystävistä" katoaa kun tuhka tuuleen.

Sitten kun pitkästä aikaa törmää jossain niin kyllä sit tulee taas sitä "voi hitsit ku viime kerrasta on pitkä aika, ihana nähdä!" mut tuleeko näille ihmisille kertaakaan mieleen ottaa puhelinta käteen ja laittaa tekstarii tai jopa soittaa muutenvaan juttelee ja kysyy kuulumisia?

Tavallaan kaipaan aikaa jolloin en tiennyt irkistä tai klubbarista tai mesestä yhtikäs mitään. Aikaa kun ystävät oli vielä oikeesti ystäviä, ja niistä tiesi ketä ne on.

Oon täysin kyllästyny siihen että nykyään kaiken pitää olla helposti ja nopeesti hoidettavissa. Ei muuta ku ilmotusviesti nettii jostain asiasta ja sit oletetaan et kaikki on sillä hyvä. Ei tietoakaan siitä että oikeesti otettais yhteyttä niihin oikeisiin ihmisiin, kaikki on vaan bittiä ja nollaa ja nimimerkkejä.

Paskaa.

[q]Jusna666, Ei nyt puhuttu susta
[/q]

No hö

[q]Hitchhiker, 5.7.2008 14:41:
Pirun poskiontelo alkoi jälleen sattumaan, antibioottikuuri taas päällä.
[/q]
Punkteeraminen here I come, olo on ihan flaati ja ei oikein jaksaisi tehdä mitään. Tähän kaikkeen yhdistettynä heinänuha vielä kaupanpäällisiksi ja saipea ei irtoa prkl.

[q]tiiplis, 16.4.2008 09:55:
---
hemuz, 15.4.2008 15:32:
No voihan viteli. Oon täs oottanu työkkärin lausuntoa 1,5kk. Sanoivat liitossakin viimeviikolla, et lausunto puuttuu. Kävin piruuttaan kattomas sähkösesti ja ne on antanu jo 10.3 puoltavan lausunnon. Ei mitään paperia oo tullu himaan ja oon vaa ootellu et koska sais taas rahaa.

---

Argh Lahen työkkäri on ihan hanurista
[/q]

pakko vaan olla samaa mieltä
ite oon koko aamun oottanut sieltä faxia ja ei kuulu ei näy
ja muutoinkaan se niiden toiminta ei ole mistään kotosin *toktok*

[q]Minnalilla, 15.1.2009 12:29:
Ääärg.

Oli aamul taas nenä niin tukos, et voi jösses sentään. Ei päässy ees kouluu asti, ku sen takia iski viel sit _aivan_ järkyttävä päänsärky.

Nää on taas näitä ei mun aamuja
[/q]

Tää kuulostaa vähän poskiontelon tulehdukselta...

[q]pirpeli, 17.4.2008 23:46:
---
H3li, 17.4.2008 23:24:
oh dear.
kaukokulkeutunut (?) siitepöly.

---

Kaukokulkeutunut? Ei suinkaan, kyllä tää on ihan kotimaista. Ollut viimeset....3kk?
[/q]

eipähä oo ollu koivua :P
se ei vielä ees kuki täällä, luojalle kiitos siitä.

[q]pirpeli, 17.4.2008 23:46:
---
H3li, 17.4.2008 23:24:
oh dear.
kaukokulkeutunut (?) siitepöly.
---
Kaukokulkeutunut? Ei suinkaan, kyllä tää on ihan kotimaista. Ollut viimeset....3kk?
[/q]

Joo mä rupesin siinä helmikuun lopulla oireilee lepästä. Jos sil viikon räkätudil selvis tänä vuonna, nii o_O. Se voi kyl olla osaks katupölyäkin. Siitä vähän silmät kirvelly/kutissu.

no naiset ja suklaa..!! ensin naiset haluu suklaata ja sitten kun saa niin alkaa valitus että miksi oon niin läski?? ja sitä valitusta ei yksin kertaisesti jaksa , kun ois mahollisuus mennä salille nii ;en mä jaksa tai en mä haluu....???? mitä mitä mitääää..?? on se saatana*grr* jos syö sitä suklaata , niin sillon ei valiteta että on lihava/läski/paska jne. jne. (piste) .

Saikulla olo.
Ensinnäkin yritys jossa työskentelen ei aikonut maksaa viisaudenhampaiden poistosta johtuvasta sairaslomasta kuin yhden päivän. No siitä vielä tapellaan.
Lisäksi ajattelin, että kun palaan töihin odottaa laatikossa iso kasa tekemättömiä sekä keskeneräisiä töitä. No valitettavasti näin ei ollut, vaan kaveri oli yrittänyt paikata. Muuten tosi kiva juttu, kaikki annetut hinnat on vain päin persettä, sekä oli tarjottu tuotteita joita ei ole ja jätetty tarjoamatta niitä mitä on. Kiva kiva *pepsodent**uuh*

[q]Umbala, 18.4.2008 16:44:
Saikulla olo.
Ensinnäkin yritys jossa työskentelen ei aikonut maksaa viisaudenhampaiden poistosta johtuvasta sairaslomasta kuin yhden päivän. No siitä vielä tapellaan.
Lisäksi ajattelin, että kun palaan töihin odottaa laatikossa iso kasa tekemättömiä sekä keskeneräisiä töitä. No valitettavasti näin ei ollut, vaan kaveri oli yrittänyt paikata. Muuten tosi kiva juttu, kaikki annetut hinnat on vain päin persettä, sekä oli tarjottu tuotteita joita ei ole ja jätetty tarjoamatta niitä mitä on. Kiva kiva *pepsodent**uuh*
[/q]Täh! Ootko Jawbusterilla töissä??

O