Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]crissy, 18.3.2008 14:18:
ehkä semisti vaikka oliki apua mutta puuduttavat korvatipat 13e/puteli ja avaamisen jälkeen säilyy kk!! 13e!!!! nooh.. oli niist sen kerran apua
[/q]
lääkefirmojen propagandaa, kyllä niitä voi käyttää vielä tonkin jälkeen ja luultavasti teho on kans ihan hyvä. Sama juttu myös muissa lääkkeissä, kyllä ne säilyy eikä niihin vanhoihin lääkkeisiin kuole.

[q]%, 20.3.2008 00:25:
---
crissy, 18.3.2008 14:18:
ehkä semisti vaikka oliki apua mutta puuduttavat korvatipat 13e/puteli ja avaamisen jälkeen säilyy kk!! 13e!!!! nooh.. oli niist sen kerran apua

---

lääkefirmojen propagandaa, kyllä niitä voi käyttää vielä tonkin jälkeen ja luultavasti teho on kans ihan hyvä. Sama juttu myös muissa lääkkeissä, kyllä ne säilyy eikä niihin vanhoihin lääkkeisiin kuole.
[/q]

avattuun laakepulloon pulloon keraantyy jos jonkunnakoista mikroskooppista piipertajaa sen jalkeen kun se on avattu, joihin suurimpaan osaan ei tehoa laakkeessa olevat aineet. naista osa myos on sellaisia jotka tulehtuneeseen kudokseen saatettuna tekevat jotain ihan muuta kuin hyvaa.

mun korvat ei tulehdu niin harvoin etten voisi maksaa 13e/kerta. riippuen laakkeen tyypista silla on toki oikein sailottyna tehoa melko varmasti pitkaankin virallisen sailymisajan jalkeen mutta joskus voi olla huonompi tuuri.

rahan meno arsyttaa jokaista mutta konkreettisesti otettavat laakeneuvot kannattaa hankkia muualta kuin aiheeseen liittymattomalta internetforumilta

saatanan vitun elisa vaan viikosta toiseen FUCKING PAIN IN THE ASS!

-M

tänä aamuna osuvampi kysymys olis mikä ei ärsyttäis tänään. toistaseks en oo keksiny vielä yhtään asiaa.

[q]Annakins, 20.3.2008 09:44:
tänä aamuna osuvampi kysymys olis mikä ei ärsyttäis tänään. toistaseks en oo keksiny vielä yhtään asiaa.
[/q]
Nooooh..
Mut tänään mennään diskoon eiks jeh?! *känni*

Osastopalaveri kiirastorstaina klo 13 - 15 ettei vain kukaan lähtisi liian aikaisin töistä

[q]T-mu, 20.3.2008 10:16:
Naapurin juoppo mäyrä!

Vien sille koht lapun että tässä taloyhtiössä öristään kännissä päiväsaikaan.
[/q]

jep *haukottel**grr**dissaa**hmph*

[q]tiiplis, 20.3.2008 09:59:
---
sapeli, 20.3.2008 09:04:
Tuo etusivun nokia musiikkikauppa mainos...
---
Komppaan. Ihan käsittämättömän ärsyttävä
[/q]

Onneks mä en juuri koskaan käy tuossa etusivulla, mä vaan päivitän forum-sivua.

[q]^Petunia, 20.3.2008 09:49:
Mut tänään mennään diskoon eiks jeh?! *känni*
[/q]

jep

[q]hemuz, 20.3.2008 10:20:
---
T-mu, 20.3.2008 10:16:
Naapurin juoppo mäyrä!

Vien sille koht lapun että tässä taloyhtiössä öristään kännissä päiväsaikaan.

---

jep *haukottel**grr**dissaa**hmph*
[/q]

Ampukaa se

[q]yana, 20.3.2008 01:27:
---
%, 20.3.2008 00:25:
---
crissy, 18.3.2008 14:18:

---

---

avattuun laakepulloon pulloon keraantyy jos jonkunnakoista mikroskooppista piipertajaa sen jalkeen kun se on avattu, joihin suurimpaan osaan ei tehoa laakkeessa olevat aineet. naista osa myos on sellaisia jotka tulehtuneeseen kudokseen saatettuna tekevat jotain ihan muuta kuin hyvaa.

mun korvat ei tulehdu niin harvoin etten voisi maksaa 13e/kerta. riippuen laakkeen tyypista silla on toki oikein sailottyna tehoa melko varmasti pitkaankin virallisen sailymisajan jalkeen mutta joskus voi olla huonompi tuuri.

rahan meno arsyttaa jokaista mutta konkreettisesti otettavat laakeneuvot kannattaa hankkia muualta kuin aiheeseen liittymattomalta internetforumilta
[/q]

mä oon kyl aika tarkka et ei lääkkeitä varsinkaa meidän mukulalla kyl käytetä päiväyksen jälkeen. Hänelle toi pullo oli korvatulehdukseen ostettu ja kerran tarvittiin. Kerran siit oli apua ja roskiin kyl lähtee jos ei kk sisällä tarvita.

[q]juuco, 20.3.2008 08:55:
Nyt on melko orpo olo. Pesukone kärähti eilen
[/q]

o/ mul meni viime vkl:na

-M

Se että tähän vuodenaikaan on turha yrittää saada hyvälaatuista sipulia, kaupasta ostettaessa ne ovat jo melkein roskistavaraa eli ne itävät jo valmiiksi (joo tiedetään, olen vähän turha tarkka ruuan valmistuksessa käytettävien materiaalien suhteen).

Toi kevään puute. Mik vit toi lumi luulee olevansa?

Naapurin kakarat ja koko kylän kakarat, jotka on 24/7 naapurin kakaroiden luona. Tekis niin mieli mennä vähän kertomaan mitä mieltä oon niistä

Loputon väsymys.. unirytmi...lamppu kärähti katosta eikä oo vara lamppua.. laiskotuttaa ja väsyttää.. vttu jes.. *toktok*

[q]anniharha, 24.3.2008 11:32:
Fonttisivusto ei toimi, en sit pääse piirtelee duunijuttuja vieläkään
[/q]

en tiiä onks täst apuu mut tuolt löytyy kaikenlaisia fontteja kans http://www.dafont.com/

Fonttisivusto ei toimi, en sit pääse piirtelee duunijuttuja vieläkään

Win XP Pro ei tue kuin 1:tä samanaikaista VPN yhteyttä enkä löydä mistään aiheeseen liittyvää registry hackia :(

Nyt mulla on tällä viikolla näemmä jääny tavaks herätä siinä puol seittemän. Eikä siinä ny muuten mitään, mutta ku herää puol seiskalta vajaan 4h unien jälkeen eikä saa enää unta Nyt on sit oloki vähän sen mukanen, että ei oo tullu kunnolla nukuttua

O