Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Vituttaa kun iltakuski ei osaa siivota omia jälkiään pirssistä. Kuittiroskat ja pähkinärouheet vielä kestän mut saakeli että tuolla autossa on tällä viikolla haissu pahalle. Tänään sitten löysin syyn. Keskikonsolin säilytyslaatikon pohjalla oli jotain vitun kalanmaksaöljyä tai jotain. Sain sen jotenkuten siivottua niin huomasin että kädet haisee sille samalle schaisselle eikä irtoo vaikka oon pessy kädet ainaki neljä kertaa reippaalla saippuoinnilla. Alkaa pikkuhiljaa oksettaa toi haju..

Toivottavasti asiakkaat ei ole ihan hirveesti kärsiny..

Mulla on nyt jokusen päivän räkätaudin yhteydessä ollu viisaudenhampaiden takana ien/limakalvo tosi kipeenä, vissiin joku tulehdus tms. Ostin sitten apteekista tuollaista antiseptistä suun huuhtelu ainetta. Purskuttelin tuossa päivällä kerran ja sen jälkeen on kieli ollut aivan turtana, juurikaan mitään en maista ja tuntuu aika pirun ärsyttävältä.

Paketissa lukee: "Koska xxxx ei aiheuta makuhäiriöitä, sitä voidaan käyttää välittömästi ennen tai jälkeen hampaiden harjaamisen tai syömisen." Paskan marjat. Mulla ainaki meni täydellisen hyvä kana-ateria ihan hukkaan..

Sitä ei sitten opi omista virheistään, tosin aikahan kultaa muistot joten jos edellisestä kerrasta on vuosi niin joo.. Nomut siis kyseessähän on nuo kaupan simat. Aivan hirveetä kuraa ja silti sitä piti ostaa vaikka viimevuonna totesin ihan saman asian

Kuka helvata on keksiny laittaa simaan hiilihappoja? Siis onhan itsetehdyssäkin vähän mutta kun tuota kaataa lasiin niin ensin on puolet lasista pelkkää kuohuamista. Ja maistuukin pirun typerälle. Ja miten toi on edes mahdollista että sima maistuu enemmän pommakilta kuin simalta :/

Toi perhanan Dieselin u music mikälie.. Sinänsä siinä ei ole mitään sen ärsyttävämpää kuin muissakaan mainoksissa (klubbariinkin ilmestynyt banneri on ihan perinteinen ilman mitään flassikikkailuja) mutta toi mainoslause: "Everything about music is changing". Siis mitä vittua, millä perusteella yks hemmetin musakisa whateva muuttaa kaiken musiikissa? Millä tavalla toi eroaa niistä miljoonasta muusta aiemmasta vastaavasta niin radikaalisti että muka kaikki muuttuu? AAARGH.. Vituttaa tollaset

Edit. Niin siis tuota hokemaa olen kuunnellut nyt jo pari viikkoa Bassolta ja alkaa todellakin kypsyttää..

[q]Kipinä, 28.4.2008 10:17:
---
Super-Kerttu, 28.4.2008 08:59:
---
Kipinä, 28.4.2008 08:54:
---

Lainaa sitä sit mulle
---

Taatusti!
Risoo kun muutenkin oon nukkunu niin huonosti viime aikoina... sitte vielä tollaset rumat ja laulutaidottomat linnut tulee ja pilaa yöunet *toktok*
[/q]

Fasaanit päästää myös aika korviariipivää ääntä mutta onneks aika harvoin. Siihen on siis myös hyvin aikasin aamulla herätty.

[q]H3li, 15.5.2007 21:35:
olin saamas hyperventilaatiokohtausta kesken iiiiison riidan ja toinen huutaa naama punasena : LOPETA!
[/q]
No lopetitko?

Tietokone. Pitäis taas laittaa kone pannaan pariksi kuukaudeksi että sais tehtyä jotain järkevääkin vapaa-ajalla. Tänään päätin että töiden jälkeen tiskaan ja teen safkaa, no enpä tiskannu enkä sitten tehny safkaakaan joten huomenna joutuu taas käydä syömässä jotain kuraa. Liikkuminen on myös ollut ihan nollissa viimeaikoina, vaikka useamman kerran olen päivällä päättänyt että töiden jälkeen fillaroimaan niin koneen ääressähän se ilta sitten kuitenki menee. Ja kaikkein eniten tässä ärsyttää se että en tee tällä koneellakaan mitään järkevää, vaan suurin osa ajasta kuluu muutaman tietyn nettisivuston availuun ja joka kerta joutuu toteamaan ettei sielläkään mitään uutta.

Nyt ainaki menee kone kiinni ja minä nukkumaan, univelatkin vaan kasvaa. Nimim. herätys 5.20

[q]Septique, 28.5.2008 17:54:
Kirje saapui postissa ja ilmoitti: "Saapumiserän II/08 palvelukseenastuminen lähestyy ja on aika virittäytyä oikeaan tunnelmaan" JES!!
[/q]

Minusta vois olla ihan kiva lähtee uudestaan jollekki kivalle 6kk lomalle ;)

[q]gnomex, 28.5.2008 21:35:
---
Takyon, 28.5.2008 19:14:
---
Septique, 28.5.2008 17:54:
Kirje saapui postissa ja ilmoitti: "Saapumiserän II/08 palvelukseenastuminen lähestyy ja on aika virittäytyä oikeaan tunnelmaan" JES!!

---

Minusta vois olla ihan kiva lähtee uudestaan jollekki kivalle 6kk lomalle ;)

---

Ei enää ikinä
[/q]

Mul oli ihan oikeesti niin kivaa siellä että voisin lähtee uusiks :D

Pääsis eroon tästä mahasta ja sais vähän liikuntaa ja vois jättää aivot narikkaan kun kokoajan olis joku kertomassa mitä tehdään seuraavaksi ja kaikki tarpeellinen on ilmaista ja kaikkee :D No okei, telamiinat mä voisin jättää välistä mut muuten kyllä (räjäytyksiä, räjäytyksiä)

- meripioneeri I/02

Ärsyttää tää pääsiäinen odottelin jo, että sunnuntaina kerkeis käymään salilla, ja niinpä tietysti, sali on kiinni.

[q]FinnRaver, 16.11.2008 21:28:
Se et bileet muuttuu tästä: http://klubitus.org/kuva.php?id=21860 kauluspaita-farkut-korkokengät-sedula-meiningiks.
[/q]

Mä oon tätä sanonut useamman kerran jo aiemminkin mutta mun mielestä toi bileisiin pukeutuminen alko mennä ihan vituiksi jo sillon 6-7v sitten kun kaikilla alkoi olla ne samat cyberdogit päällä ja jokainen näytti ihan samalta vaikka olikin "pukeutunut". Paljon hienompaa oli kun suurin osa niistä erikoisista bilevaatteista oli yksilöllisiä, itse käsin tehtyjä. Ja ne loput bilettäjät oli jo silloinkin farkuissa ja missälie.

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa bileisiin kovin kummoisesti pukeutuminen, mut mä en käykään kiksu- ja polkkabileissä joten eipä tule kukaan kertomaankaan mitä mun pitäis päälle laittaa ;)

Päivän lehdet: [iso]SOKKIALKU[/iso]. Minähän päivänä tiedotusvälineet oppii kirjoittamaan noi suhuässälliset lainasanat oikein. Jopa kielitoimistokin nykyään suosittelee hattuässän käyttöä. Šaatana.

Luojan kiitos mulla ei ole mutkaa.

Voi vitun winblows! Kesken leffan loppupläjäyksen päätti bootata koneen ja jälkeenpäin vaan toteaa että "sori, koneellesi on asennettu joku vitun tärkee päivitys joka VAATI automaattista reboottia".

Vittu HV!

edit. Kaiken lisäksi puolet noista päivityksistä koski softia joita mä en edes käytä, osa on jopa blokattu.

[q]Ameeba^, 1.4.2009 20:44:
---
wiwi, 1.4.2009 20:27:

Ohoo! No kyllä kuuluisi! Aika huonolta palvelulta tuntuu tollanen.

Ootapa vaan paljon vituttaa sitten kun oot venaillu sitä puhelintas huollosta muutaman viikon...

---

On tuo luuri jo vituttanut sen verran paljon (fw beta-vaiheessa) ettei tää enää hirveesti pahene. Kun sais jollain keinolla myytyä pois ja hommattua E71 tilalle niin voisi helpottaa.

Ja jos joku on miettimässä tuota 5800 niin odottakaa että saavat ensin fw:n kuntoon.
[/q]

FW v20 toimii jo suht vakaasti ja v21 on jo julkaistu (en tosin tiedä onko jo jakelussa). Huollossa varmaan päivittävät jos et ota:lla saa päivitettyä, ainakin mulle laittoivat.

Ja jos tuo tyyppivika on se kuulokejuttu niin mä sain omani takas seuraavana työpäivänä, mut sehän riippuu ihan siitä kuinka paljon niillä on huollossa jonoa..

Hieno päivä saa hienon jatkumon: näyttöaineisto on KADONNUT koulussa.
Saa nähdä viivästyykö tutkinnon saaminen vieläkin.

[q]Amma, 18.6.2009 14:41:
---
Verottaja, 18.6.2009 14:15:
Puhelinmyynti.
Okei, tiedän että joku yrittää vaan tehdä työtänsä, mutta
kun ei kiinnosta vaihtaa puhelin- / nettiliittymää eikä tilata lehteä
eikä mitää. Vois uskoo vähän nopeemmin eikä ruveta vänkäämään.
**ttu.

---

Voi sanoo, et valitettavasti ei nyt oo rahaa moiseen toimintoon (esim. lehtitilauksen kohdalla).
Puhelinmyynti lienee aika kuluttava työ, kun suht usein saanee vastaukseksi ei kiitos ja aina vaan puhelusta toiseen pitää jaksaa myydä tuotetta.

...ja sitten voi yrittää estää suoramarkkinoinnin (puolivälin alapuolelta laatikosta löytyy tietoja):
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1294
[/q]

Olen useamman kerran kokeillu ja aina on vastaus ollu et "no minäpä soittelen ensi kuussa uudemman kerran" tai sitten "tuon laskun voi siirtää vähän myöhemmälle"..

[q]wiwi, 2.4.2009 20:20:
Joudun omassa kodissani kuuntelemaan musaa kuulokkeilla omalta koneelta koska mies 1) hankki helvetin ison telkkarin (ite viihdyn paremmin ilman) jota 2) käyttää guitar heron pelaamiseen ja 3) kattoo mikkosten maailmaa. Huoh.
[/q]

Kakkoskohdasta ei saa valittaa, meet ite mukaan ;D

[q]Jutu, 25.8.2008 21:34:
Prkl. Ihana tupakanhaju ollut koko päivän täällä kämpässä kun toi saatanan alakerran mamma vetää tota sätkää sisällä. Helvetin v*ttu sentään. Luulis, että ihmisellä olis ees joku oikeus olla omassa kämpässä ilman tota helvetin hajua jota täytyy muutenkin haistella kun liikkuu kaupungilla. Prkl. Tekis mieli syöttää jokaiselle tupakoitsijalle ne syöpäkääryleet ja sen jälkeen tunkee ne pieneen koppiin ja laittaa monta tuhatta röökiä palamaan sinne, niin siinähän helvetti tukehtuis omaan käryynsä. *igor**igor* Ja en todellakaan tunne sääliä niitä ihmisiä kohtaan jotka saa koppitaudin, keuhkosyövän, suusyövän etc. Mun puolesta jokainen tupakoitsija ansaitsis sen kohtalon.
[/q]

Ei muutaku oven taakse kiroomaan tai sit valitusta isännöitsijälle

Karaoke. Mä en kestä!*poks*

[q]Freja, 4.1.2009 21:59:
---
Takyon, 4.1.2009 21:52:
Uuden puhelimen kello on aivan luvattoman epätarkka. Edellisen puhelimen kelloa en säätänyt kuin ehkä kerran oikeaan aikaan kolmen vuoden aikana. Nyt tämän uuden puhelimen kanssa olen jo kaksi kertaa joutunut säätämään alle kuukauden aikana. Jätättää reilun minuutin viikossa

---

Ostin joskus eksälle ericssonin jonkun halpismallin, se aina säätää sitä kans aika usein - yleensä sillon ku edistäminen menee 7 minuuttiin.
[/q]

Mun kaikki aiemmat puhelimet on ollu noksuja ja siis myöskin tää uusin mutta tämä on ensimmäinen jonka kanssa on ollu ongelmia kellon kanssa.. Eikä ole edes mikään halpismalli.

Nii ja ei se edistäminen niin paljoo haittais mut kun tää jätättää niin mä oon aina joka paikasta myöhässä. Onneks mulla ei ole mitään kiinteitä työaikoja niin ei haittaa vaikka oliskin välillä puoli tuntia "myöhässä" :D

O