Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Hyzenthlay, 15.3.2008 09:50:
Samoin mua. Henkirikoksen uhri sentään pääsee vain hengestään, seksuaalirikoksen uhri kantaa taakkaa koko loppu elämänsä :s ainakin mulla on sellainen tuntuma, että jälkimmäinen ois paljon pahempi kohtalo,,,
[/q]

Totta. Noin naurettavan pienet tuomiot eivät ainakaan estä henkilöä tekemästä karmivia tekoja. Mitäs sitten vaikka jäisi kiinni? Pari kuukautta tai pienet sakot nyt missään tunnu.
Jos multa kysytään niin tuollaisilta surkimuksilta vaan vehkeet pois tylsää sahaa käyttäen keskellä senaatintoria.
ja kohta joku tulee itkemään että pedofiilit yms ovat sairaita, heitä pitäisi hoitaa. Joopajoo. Jossain vaiheessa tänkin hoitsun ymmärrys ja empatiakyky loppuu kesken.

*släp* aaarghhh mikä raivon tunne

Haistakaa vaan paska!! Melkein kaikki..*eiei**eikä**senkin**toktok*

voi vitun vitun vitun vitun vittu! Toni soitti, sil oli väärä lippu, konduktööri oli ottanu sen lipun pois ja toni joutu maksamaan 40e sakkoa ku sil oli ns. väärä lippu! Vikalla stopilla enen junan vaihtoa, konduktööri ei tullu yhtää vastaa eikä antanu mitään kuittia siitä maksusta ja vei sen tonin lipunki viel! Sillee nii ku mitä VITTUA!? Sil ois viel reilu 2h matkaa jäljellä.. ei toimi masteri siinä lippukonees ja silleen! äsken soitti mulle ja koitin selittää tilannetta sielle konduktöörille ni eikö puhelu katkee ja en pysty soittamaan takasin! VOI SAATANA! Kiva silleen et mun naapuri viel neuvo sitä ottaa just ton lipun "aamulippu" mut joo.. se on voimassa 9:00 eteenpäin! Vittu et ON PERSEILYY! Onneks sen lipun ostosta on tiedot ja se lippu oli niiku täältä stuttgarttiin asti ja se vietiin pois ennen titiseetä.. eli reklaa vaa!

Vittu ku vituttaa tonin puolesta! Ja ei osaa toni saksaa ja eikä konduktöörit englantia! stana!

Ää... spämmiryhmikset... en arvosta. *toktok*

[q]Mark, No itseasiassa ilman autoa se ON aika helvetin hankalaa. Kokeile ite roudaa esim. sohvaa tai pöytää kierrätyskeskukseen dösällä

-M
[/q]

No esimerkiksi kierrätyskeskus hakee ilmaiseksi. Ja puhuin tässä lähinnä talousroskien joukkoon heitettävistä pienkodinkoneista, pattereista, biojätteestä, pulloista, you name it. Imuri talousjätteiden seassa on vähä liikaa

ehkä semisti vaikka oliki apua mutta puuduttavat korvatipat 13e/puteli ja avaamisen jälkeen säilyy kk!! 13e!!!! nooh.. oli niist sen kerran apua

[q]Fakiiri, 18.3.2008 12:43:
Ihmiset ketkä eivät kierrätä. Taas oli aamulla roskakatokseen roudattu imureita ja muuta roinaa. On se niin vaikeaa viedä niitä tavaroita kierrätyskeskukseen/kaatopaikalle
[/q]

No itseasiassa ilman autoa se ON aika helvetin hankalaa. Kokeile ite roudaa esim. sohvaa tai pöytää kierrätyskeskukseen dösällä

-M

Ei mua varsinaisesti ärsytä.. Vituttaa vaan aivan suunnattoman paljon. Siis SUUNNATTOMANsuunnattoman paljon. Eli toisin sanoen aivan helvetisti. Mun tekis mieli dumppaa työkone läpi toimiston ikkunasta ja hypätä sen jälkeen ite perässä.

Ensin teen duunia ihan vitusti ja huomaan, että oon piirtäny nää hommat ihan päin helvettiä. Sit saan hakata UNDOta niinku maailman tappiin asti ja piirtää kaiken uudestaan = helvetisti lisää duunia. Ja kun mä viimein saan kaiken sit valmiiks ni SIT KONE KAATUU! Ja muistinko tallettaa välissä...? No EN!

Kaikki taas alusta <3

*senkin**toktok*

[q]Fakiiri, 18.3.2008 15:37:
No esimerkiksi kierrätyskeskus hakee ilmaiseksi. Ja puhuin tässä lähinnä talousroskien joukkoon heitettävistä pienkodinkoneista, pattereista, biojätteestä, pulloista, you name it. Imuri talousjätteiden seassa on vähä liikaa
[/q]

Ah, aina oppii uutta, tota en tiennytkään. Ja joo ihan samoilla linjoilla olen, pitäis kierrättää

-M

Ihminen, jonka johtamistaidot ovat ala-arvoisella tasolla ja se ettei kyseinen henkilö sovi todellakaan henkilöstöjohtamiseen / sosiaalisissataidoissa olisi "hieman" parantamisen varaa.

tänään ei ookkaan lauantai *toktok*

[q]ella_, 30.5.2007 12:06:
etten saa aikaistettua lentoani tänään kun edellinen lento on täynnä :(
[/q]

Koska sä hei lähdet? Onko sulla jo kämppä? Mitä kautta meet?

[q]sapeli, 20.3.2008 09:04:
Tuo etusivun nokia musiikkikauppa mainos...
[/q]

Komppaan. Ihan käsittämättömän ärsyttävä

Tahallinen väärinymmärtäminen ja sen perusteella äyskiminen ja vittuilu

[q]Fakiiri, 18.3.2008 12:43:
Ihmiset ketkä eivät kierrätä. Taas oli aamulla roskakatokseen roudattu imureita ja muuta roinaa. On se niin vaikeaa viedä niitä tavaroita kierrätyskeskukseen/kaatopaikalle
[/q]

Ja sit ihmetellään miks vuokrat nousee. Johtuiskohan siitä, että jätefirmat laskuttaa noista erikseen. Kyl mua pistää kans vihaks esim. et maitotölkit on kivasti kerätty yhteen, mut sit ne heitetään siinä muivipussissa sinne kartonkikeräykseen.

Eipä tällä hetkellä oikeen mikään *iloinen**piis*

[q]Mark, 18.3.2008 15:19:
---
Fakiiri, 18.3.2008 12:43:
---
No itseasiassa ilman autoa se ON aika helvetin hankalaa. Kokeile ite roudaa esim. sohvaa tai pöytää kierrätyskeskukseen dösällä

-M
[/q]
:D Sori, oli pakko.

[q]Mellu-, 18.3.2008 09:55:
voi vitun vitun vitun vitun vittu! Toni soitti, sil oli väärä lippu, konduktööri oli ottanu sen lipun pois ja toni joutu maksamaan 40e sakkoa ku sil oli ns. väärä lippu! Vikalla stopilla enen junan vaihtoa, konduktööri ei tullu yhtää vastaa eikä antanu mitään kuittia siitä maksusta ja vei sen tonin lipunki viel! Sillee nii ku mitä VITTUA!? Sil ois viel reilu 2h matkaa jäljellä.. ei toimi masteri siinä lippukonees ja silleen! äsken soitti mulle ja koitin selittää tilannetta sielle konduktöörille ni eikö puhelu katkee ja en pysty soittamaan takasin! VOI SAATANA! Kiva silleen et mun naapuri viel neuvo sitä ottaa just ton lipun "aamulippu" mut joo.. se on voimassa 9:00 eteenpäin! Vittu et ON PERSEILYY! Onneks sen lipun ostosta on tiedot ja se lippu oli niiku täältä stuttgarttiin asti ja se vietiin pois ennen titiseetä.. eli reklaa vaa!

Vittu ku vituttaa tonin puolesta! Ja ei osaa toni saksaa ja eikä konduktöörit englantia! stana!
[/q]

No eihän ny 118 junamatkast oo paljoo minkä ajais autol tunnis. :P jeh pitää laittaa fiidbäkkiii menee.

[q]¸.·°º•, 19.3.2008 23:43:
• Sana pullamössösukupolvi. Eikös ne mummit ja taatot juuripa hyvinkin itse huulet höröllään ryystää röpöttäneet sumppia nisunmurujen kera porsliinitassin reunalta?
[/q]

valilla kavi ryssan poterossa kyselemassa sokeriakin. saatana.

O