Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

vitutus -> turhautuminen -> unettomuus -> väsymys -> vitutus

repeat

Oli vaa nii viTUN ärsyttävä asiakas, et teki ite mieli mennä lankoja pitkin ja iskee pari kertaa sen päätä seinään et ETKÖ SÄ NY VITTU TAJUU.

puuh. helpotti.

valvoin vahingos viiteen
heräsin puol 7
ja uni ei tuu
aika zombie olo.

MIKS PITÄÄ OLLA JO NÄIN VALOSAA *toktok*

Ärsyttää yks juttu, ärsyttää iha hemmetisti. En tiiä miten vois ajatella sitä vähä vähemmän.
Oon vaa nii... kiukku. En koko aikaa, mut välil se vaa iskee. Nnnnngh. Ärsyke.

Yhet tyypit, jotka ei vittu näköjää osaa lukee ja aiheuttaa siten päänvaivaa meille ja asiakkaille.

[q]Lumi^^, 3.9.2009 19:53:
---
Takyon, 28.8.2009 15:49:
"Asiakaspalvelijamme ovat edelleen varattuja" 20 sek välein.. Noin 50 kertaa tullu jo

---

Det kostar ingenting att köa.
[/q]

Ei varmaan maksakaan mut kun se tuli ihan oikeesti 20 sek välein niin se alko vituttamaan :D

sampopankin nettipankki piti alkaa toimii jo 1.5h sitten mut eipä toimi

Läppäristä meni firewireportti paskaks, enkä todellakaan oo maksamassa siitä, että joku vaihtaa tohon mun 5 vuotta vanhaan koneeseen ko. portin. Todennäkösesti saan uuden koneen samaan hintaan. Huvittaa vähän se, että usbiportteja löytyy seittemän tosta koneesta, mutta FW:tä ylläripylläri vaan yks.

Ei jaksais mitään usb > fw -adapteriakaan ostaa, kun ei oo mitään takeita toimiiks toi kortti semmosen kanssa.

Aika saatanallisen lelua teknologiaa oikeesti toi. Parisataa kertaa irrotat kaapelin ja laitat takas, ni johan on löysä kun hirven vittu. Toi FW:n pinnityskin on niin perseelleen suunniteltu, ei tarvii monta mikrometriä portin löystyä, niin ei ota kontaktia.

Vinkkinä vaan kaikille. Ei firewirekortteja keikkakäyttöön. Pöytäkoneen kanssa toi varmaan toimis hyvin kun sitä ei tarttis koskaan irrotella.

Silloin kun sitä rahaa _oikeasti_ tarvitsi johonkin ei-niin-turhaan, niin sitten sitä ei ole yhtään. Miksi en ikinä osaa säästää "pahan päivän" varalle tai sitten laittaa rahojani mihinkään järkevään!

[q]Timce, 28.10.2008 16:57:
Ärsyttää netissä kauppaa tekevät liikkeet, joihin ei saa sähköpostilla yhteyttä. Juu, kokeiltu kyllä on, mutta eivät mene viestit läpi. 22.pvä tilasin tavaraa ja automaattinen tilausilmoitus tuli, mutta sen jälkeen ei minkäänlaista vahvistusta ole kuulunut.

Ja kyseessä siisä dsc.fi, joka lupaa, että heiltä löytyy kyllä tavarat varastolta. Joopa joo..Antaa tulla sitte saatana. Korvat verillä on vittumaista kuunnella musiikkia.
[/q]

Haha..Eipä ärsytä enää. Pikaisella googlauksella löytyi sama tuote puolet halvemmalla. Pitäkää tunkkinne perkele...

[q]Trixie, 23.7.2008 09:16:
Ärsyttää olla töissä kun ei oo töitä, aika matelee kun vaan istuksii ja seikkailee netissä. Vois nyt vähän enemmän asiakkaat soitella*poks*
[/q]

Sama täällä kans, mut sen lisäksi että mulla on helvetin tylsää istua toimettomana 100 asteisessa autossa niin mä en saa palkkaakaan kun ei ole asiakkaita

edit: Nii ja sit täällä tulee vielä niskakin kipeeksi :D Onneks perjantaina alkaa loma

Yhdyssanavirheet joka vitin paikassa.

Armeijassa muinoin meillä oli \”Granaatti koulutusta.\”

[q]onni3mk, 4.12.2008 10:03:
Siis oonko mä nyt ymmärtäny oikein: Joukkoliikenne ei kulje, jotta etyij-kokouksen isot pamput pääsee henkilöautoilla kokoustaa keskustaan??
[/q]

Suoraan sanottuna: mikään liikenne ei kulje noiden takia ;)

Suljettuja teitä esimerkiksi tänäaamuna klo 8.30 - 10 olivat (ja ilmeisesti myös klo 18 -> )
- Mannerheimintie välillä erottaja - tukholmankatu
- Varmaan koko esplanadi
- Nordenskiöldinkatu - Ratapihantie

Noista voi hyvin päätellä että jos haluaa manskun itäiseltä puolelta manskun läntiselle puolelle, pitää kiertää pohjoisen puolelta, mieluiten kehä I, munkkivuori suunnilta, sinnekkö ne ratikat ja bussit sitten lähtis? Tuskinpa ;)

[q]sativa, 8.12.2009 18:52:
---
Lyylikki, 4.12.2009 15:39:
Se kun ihmiset ei osaa käyttäytyä ihmisiksi käydessään vessassa. Miten se voi olla niin vaikeaa?

Vessan kansi (1 tai 2) ylös, tarpeet pönttöön, kansi alas ja vessan veto.

---

Miks se kansi pitää laittaa alas? Mun mielestä se on selvä merkki siitä, et edellinen on käyny siellä paskalla
[/q]

Mä ainaki laitan kannen kiinni ihan vaan ettei sinne vahingossakaan tipu mitään :P

[q]Umbala, 2.4.2008 17:10:
2. Tähän maahan ei tarvita enään yhtään lisää liukuportaita, ainakaan sen perusteella, miltä väki tuolla itiksessä näytti.
[/q]

Erittäin samaa mieltä. Mua suorastaan vituttaa käydä vaikkapa kampin keskuksessa jossa ei ole varmaan yksiäkään normaaleja portaita. Ehdottomasti parasta hyötyliikuntaa jättää hissit ja liukuportaat väliin.

Nyt palaa käämit tän hiiren kanssa. Joka toinen minuutti saa olla säätämässä pointer speediä hiiren asetuksista kun se heittelee ihan miten sattuu. Välillä menee ihan miljoonaa ja sit hidastellaan niin perkeleesti. Ja siis ihan oikeasti joka toinen minuutti.

Ärsyttävää tässä on että toi on ensimmäinen hiiri joka mulla on istunu käteen todella hyvin alusta asti ja muutenkin kivan näköinen yms, ja sit se on alkanu vittuilemaan mulle >:/

Mummot ja papat jotka ei osaa juoda muutamaa lasillista vettä päivittäin ja sit pitää maiskutella koko se matka minkä ovat mun kyydissä. On niinku aivan pirun niljakas ääni mitä päästelevät n. viiden sekunnin välein

Tämä on lievä ärsytyksen aihe, mutta vähän harmittaa kuitenkin.

Meillä on taloyhtiössä menossa jonkunlainen julkisivujen puhdistus, jonka takia parvekkeilla ei saa olla mitään tavaraa. Viime viikolla se puhdistajamiekkonen suhaili painepesurilla tuolla, jonka seurauksena kaikki ikkunat on täynnä sellasia pieniä laikkuja. Nyt sitten ärsyttää, kun mulla olis (sairas)lomaa jäljellä vielä perjantaihin asti ja olis hyvää aikaa (ja hyvät ilmat) pestä ne ikkunat kunnolla, mutta ei viitti kun ei tiedä töiden aikataulusta. Suunnilleen joka toinen päivä se näyttää tuolla meidän parvekkeella seisovan, milloin mitäkin tekemässä.

Onneksi nyt ei ton isompi ärsytyksen aihe ole, ehtiihän ne ikkunat myöhemminkin. Mut silti. Parvekekamatkin olis ihan kiva saada pois tosta olkkarista...

[q]Infinitee, 12.4.2009 22:23:
Piti tänään vaihtaa uudet ketjut tohon mun pyörään ku entiset katkes. No.. otin tuliterät ketjut paketista ja tein sit heti alussa kriittisen virheen kun yhdistin sen ketjun ennen kuin olin sujauttanut sen sieltä jostain osien läpi. Siinä sit koitin joku 15 min katella et miten voin korjata virheen, mut ei ollu enää mitään tehtävissä. Piti olla taas niin yksinkertanen juttu mut minkäs teet ku ei oo ajatus siinä hommassa mukana. Ei voi muuta sanoa ku epic fail!
[/q]

Ketjunkatkaisutyökalu - aina mukana fillaroidessa

[q]Verano, 8.10.2007 22:14:
Pelasin netis Toulousea aka Carcassonnea kolminpelinä. Mä olin johdossa, mutta melko tasaselta näytti ennen lopullista pisteiden laskua. Juuri kun vika laatta oltiin saatu peliin, niin mun kone alko jumittelee ja lätkäs ruudulle muita avoinna olleita sivuja. Mä sen pelin olin voittanut sit lopulta, mutta missasin ihan kokonaan herkullisen pisteiden laskun. Vaikken olis voittanut, niin perkele kun ei päässy seuraamaan sitä kun pisteet sujahtavat kauniisti kaupungeista, pelloista, teistä ja luostareista kohti ruutua.
[/q]

Missäs tota pääsee pelaamaan online? Tahtoo

O