Mikä ärsyttää?
Miks kuvien nimeäminen on näin pirun hankalaa. ASSFFDDS.
[q]Jutu, 2.2.2008 13:29:
Jos täällä joku tunnustaa asuvansa mustankalliontiellä, niin prkl se musiikki hiljasemmalle Käy vituttaa toi yläkerran asukkien ainainen popitus. Ja aina ne samat biisit.
[/q]
en asu siellä mut ihan lähellä:D
Ihan just kohta menee hermo tän kämpän valaistuksen kanssa. Jostain syystä lamppuja palaa suunnilleen sitä mukaa, kun niitä ehtii vaihtamaan ja tänään sitte tipahti koko keittiön valaisin katosta alas :/
Onneksi oltiin Hyrrän kanssa molemmat kaukana siitä, ettei käyny pahemmin. Lasinsiruja olikin sitte ihan jokapuolella, kyseessä kun oli kohtuu suuri lasinen pallo. Loppupäivä menikin mukavasti siivoillessa, ettei löydy sirpaleita kenenkään varpaista eikä tassuista..
Onneksi on enää 3 kuukautta tätä valoshowta jäljellä
Vitun aamupalaverit jotka on AINA myöhässä aikataulusta
ja kusee sit koko loppupäivän ohjelman.
MENEE HERMOT.
Just huomasin että olen MYÖS allerginen tuoreille luumuille :< *kiroaa huulet turvonneena neljän miniluumun syönnin jälkeen
Tän vuoden aikana uusia allergioita tullut vaikka kuinka paljon... tosi hassua, koska aiemmin en ole ollut oikein millekään allerginen. Jopa koiran hankkiminen jäi vain haaveeksi, kun huomasin ettei silmäluomet tykkää kun rapsuttelen muiden koiria.
Onko kokemuksia paranemisista? Toimiiko siedätyshoito... syönkö nyt kuitenkin tuon koko rasiallisen luumuja?
Ketuttaa kyllä tosi paljon.
lukukausimaksut ulkomaisissa yliopistoissa..
[q]crissy, 2.2.2008 21:45:
oma ärsytys..
kokeilin tota "tuntematomat" nettipeliä ja mä en muka tunnista ku kaks korkeintaa! ihan paskaa!
muoks: tai sit oon vaa ihan vitun huono
[/q]
Siinä aina ne samat hemmot, niin kyllä sä sitten muistat ne kun tarpeeks kauan oot hakannut sitä :D
deekut ja nistit julkisissa..
..oman elämänsä sankarit näyttivät oikein parhaat puolensa..
..vi**u et voi pistää vihaks kun vielä lapset (omat pikkusiskot) joutuu kattelemaan tuota oksettavien hylkiöiden perseilyä liian monta kertaa...*dissaa*
[q]Jutu, 3.2.2008 16:41:
---
anis, 3.2.2008 15:53:
Marian sairaalan hoitajat. Niin epäammattimaista käytöstä kun vaan voi olla, ikinä en oo kokenut että mua oltais kohdeltu huonommin kuin tuolla. Syyttelyä ja vittuilua vaan. Tosi jees lyödä lyötyä. Sitten kun menee kiltisti kysymään että onko ok käydä tupakalla kun näköjään kestää niin kuuluu vaan että: "mee nyt pois siitä mussuttamasta!". Voiskohan tosta tehdä jonkun valituksen...
---
Voi. Potilasasiamiehen kautta voi tehdä valituksen.
[/q]
Jees... Pitää laittaa harkintaan jos semmosen tekis. Kiitos : )
Oon tuhlannut ihan älyttömästi parin kuukauden aikana. Mihin ne kaikki rahat on kadonnu..
Byrokratiapaskeet tässä firmassa.
Asiakkaalle eisaa kertoa meidän toiminnasta mitää.
Pitää pitää asiakas illuusiossa että kaikki ratkaisu tapahtuu meillä, vaikka todellisuudessa me ei itse ratkota juuri mitään. Siirretään vaan kaikki eteenpäin ratkaisijaryhmille.
Tilanteesta tulee ongelma kun asiakas rupeaa minua henk kohtaisesti syyllistämään pieleenmenneestä ongelmasta joka ei johdu minusta, vaan kolmannesta osapuolesta.
Miten vastaat?
Mitä teet?
Jos puhut totta, managerit hönkivät niskaan vihaisena. Jos et puhu totta, vituttaa valehdella. Ja periaatteessa ottaa aiheettomasti kaikki paska omaan niskaan.
Perseestä tällänen
Eilinen ärsytykseni. Kuume ja ulkoilman puute saa mussa aikaan näköjään jotai sellast.et mua ärsyttää pienimmätkin asiat. :/
Joo. Pitäis pitää konsultaatiot ton toisen osapuolen kanssa mut en ees ttu tiiä mistä alottaa suunnittelu ja missä järjestyksessä asiat etenee. Se nyt on sanomattakin selvää, että minä sen kaiken duunin teen, mut ttu ku täs lafkas joutuu kaikki päätöksetki puristaa irti.
joko kaikki, tai ei sitten niin yhtään mikään....*pepsodent*
[q]crissy, 2.2.2008 21:45:
oma ärsytys..
kokeilin tota "tuntematomat" nettipeliä ja mä en muka tunnista ku kaks korkeintaa! ihan paskaa!
muoks: tai sit oon vaa ihan vitun huono
[/q]
Mä en ymmärrä siinä sitä, et ne kaikki naiset on bikineissä?
Elisan PASKA yritys- ja yksityinen aspa. Voi herran pieksut, sanon kohta kaikki meidän firman liittymät irti tuolta jossa homma ei ala lukuisista pyynnöistä toimimaan.
[q]-Santtu-, 3.2.2008 03:25:
..vi**u et voi pistää vihaks kun vielä lapset (omat pikkusiskot) joutuu kattelemaan tuota oksettavien hylkiöiden perseilyä liian monta kertaa...*dissaa*
[/q]
Siis omg yhteiskunnan hylkiöt tulee oikein NÄYTTÄYTYMÄÄN muille ihmisille. Pysyisivät vaan siellä, missä nyt ovatkin, häiritsemästä kunnon kansalaisia!
[q]lennu, 5.2.2008 00:51:
---
-Santtu-, 3.2.2008 03:25:
---
Siis omg yhteiskunnan hylkiöt tulee oikein NÄYTTÄYTYMÄÄN muille ihmisille. Pysyisivät vaan siellä, missä nyt ovatkin, häiritsemästä kunnon kansalaisia!
[/q]
Joo määkin oon niin ruma ja kännissä ärsyttävä, mutta ymmärrän sentään jäädä kotiin juomaan, enkä suotta lähde pilaan muiden päivää. Ja lapsetkin pelkää, joten liikun vain öisin.
[q]-Santtu-, 5.2.2008 08:21:
---
lennu, 5.2.2008 00:51:
---
-Santtu-, 3.2.2008 03:25:
---
---
*igor*Tossa ei ollu kyse mistään perus sammuneesta juoposta sporassa, vaan oikeasti kohtuu uhkaavasta tilanteesta jota pelästyi monet aikuisetkin..*igor* Ja kyllä se oikeesti jo alkaa ärsyttää kun joka helvetin kulkuvälineessä mihin viikonlopun aikana astuu on joku ihan muissa maailmoissa keskellä kirkasta päivää ja saa pelätä. Oon ehkä herkkis mut en oo varmaankaan ainut.
edit: ja miks pitäs sääliä heitä? Suurin osa on ihan itse valintansa tehnyt. Joten joo, mun mielestä vois pysyä poissa häiritsemästä muita*piis*
[/q]
Jos on kyse oikeasti pelottavasta tilanteesta niin osin ymmärränkin, ettei sellaiseen halua joutua. Enkä minäkään nyt erityisesti toivo, että sporassa on joku paskat housussa ölisemässä mulle.
Mutta tämä "itse ootte valintanne tehneet, pysykää poissa mun silmistä" (kiteytit hyvin!) on kyllä sellainen mentaliteetti, mitä en voi ymmärtää. Helvetin surullisia ihmiskohtaloita ne on, eikä mitään muuta. sääluiä en tässä ollut peräänkuuluttamassakaan, vaan jonkin näköistä empatiaa, käsitystä mitä elämä voi olla joillekin, kun paska osuu tuulettimeen, jotain muuta kuin tollasta kermapersevinkumista.