Mikä ärsyttää?
[q]domi, 14.1.2008 15:25:
Se että jotkut käyttää salasanasta lyhennettä SALSA.
[/q]
Huh mitä lyhenteitä, ihme kun ei ole SILSA. "Mun SILSA toimii taas", o'rly - good for you then (i suppose).
Double standards.
Se on aika perseestä että käyttäydytään päin vittuja moninkertaisesti vittumaisemmin kuin mistä on toiseen suuntaan palautetta annettu ja sitten kehdataan katsoa kirkkain silmin päin niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Ois yks kiva duuni avoinna, mut ei viiti hakee, kun eivät viimekskään vastanneet mitään hakiessani vähän eri tehtäviin. Ei vissii naama miellyttäny.
[q]hemuz, 15.1.2008 15:08:
Ois yks kiva duuni avoinna, mut ei viiti hakee, kun eivät viimekskään vastanneet mitään hakiessani vähän eri tehtäviin. Ei vissii naama miellyttäny.
[/q]
No tuollahan sä sitten ainakin varmistat ettet saa vahingossakaan sitä duunia, eikö? Jos sulla on valmis CV ja hakuprosessi ei ole iso vaiva niin mun nähdäkseni sulla ei ole kuin voitettavaa jos haet silti.
ihmiset, elämä, miehet, minä --> kaikki vaan on niin ärsyttävää tänään
[q]Hitchhiker, 15.1.2008 16:19:
Tämä saamarin "talvinen" keli *igor*.
[/q]
Seconded. Pajunkissat puhkeilee, puissa on paikoittain silmuja..ja sataasataaSATAA!
*super**igor*
Ei pääse pulkkailee, synkkyys vituttaa ja YÄK!
Facebook ja Tower Bloxx...
Niin koukuttava peli, ettei sitä saa lopetettua...
Helvetin kiinalaiset fägärit pölli mun rahat :S
[q]tiiplis, 16.1.2008 16:12:
Tyhmät ihmiset ja yleensäkin koko vtun touhu *dissaa**dissaa* Haistakaa paska
[/q]
Amen. Poikkeuksiakin onneks on, mut päällimmäisenä ajatuksena on vaan et ihmisluonne on syvältä
-M
Pujoallergia. Silmissä tuntuu olevan hiekkaa vaikka tippoja laittaakin ja tukostuttaa ja aivastuttaa antishistamiinista huolimattakin.
[q]Mark, 16.1.2008 16:13:
---
tiiplis, 16.1.2008 16:12:
Tyhmät ihmiset ja yleensäkin koko vtun touhu *dissaa**dissaa* Haistakaa paska
---
Amen. Poikkeuksiakin onneks on, mut päällimmäisenä ajatuksena on vaan et ihmisluonne on syvältä
-M
[/q]
Olis edes luonne mut kun on silkkaa tyhmyyttä tai oikeammin typeryyttä vittu tartte tyyppien alkaa väittelemään ilmiselvästä asiasta. Tai olla jotenkin ylpeä siitä että on tyhmä, hohhoijaa... *ranteita aukisahail*
Lahtista lainaten: on, on perkelettä, tulis kuula ja tappais
Tyhmyyden lajit: on tyhmä kuin saapas (aika vtun tyhmä), sit on tyhmä kuin pähkinä (todella tyhmä) ja sit on saapas täynnä pähkinöitä (FUBAR)
pieni flunssa mikä ei meinaa millään mennä taas pois
Pirun poskiontelo alkoi jälleen sattumaan, antibioottikuuri taas päällä ja kävin röntgenissä eilen, vasen puoli kuvan mukaan ihan tukossa. Onneksi ei näkynyt polyyppeja, muuten olisi ollut kirurginen hoito edessä mutta hieman ihmetyttää se ettei oikea otsaontelo ole kehittynyt ja mitä siitä sitten saattaakaan seurata (nähtäväksi jää, hieman pelottaa tuo kun ei tiedä mitä siitä seuraa).
I'll make it double.
Tämä saamarin "talvinen" keli *igor*.
[q]Tontsi5, 17.1.2008 14:56:
---
hemuz, 15.1.2008 15:08:
---
Oliks Adecco? :D
[/q]
Ei ku micmac:in liike.
Joku outo voimakas yleis-ärsytys iski nyt päälle, enkä oikein osaa eritellä sen mahdollisia lähteitä..
Sekin ärsyttää kun olin eilen ikeassa ja löysin sieltä 2, tai siis 4 valokuvakehystä. "jee." Kaikki, mitä lähin etsimään, ei löytynyt mieleistä
"Tuu kuuntelee diippii housee. Niin, mellä onkin täällä tänään yllätys: lehmänkello-pähkinäsoundii." Kumpi on parempi Kinderi vai musaylläri?
Tipujen sulat meni ihan sotkuun.
toisten itselleen aiheuttamat ongelmat, jotka välillisesti liittyy sitten meihinkin, vaikka ollaan täysin tilanteeseen liittymättömiä ja toisessa kaupungissakin! *dissaa**senkin*
Miks kaikki paska kasautuu aina yhteen tiettyyn päivään?!